Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tour de France!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-09, 11:53   #81
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Wow! Kanskje han bli utnevt til æresrytter?

Paven sender hilsner til Touren
21-07-09: 11:48 | af: Miriam Kjer



Foto: Scanpix
Pave Benedict XVI har sendt en hilsen til rytterne og folkene bag Tour de France med budskabet om, at man altid skal huske at bevare respekt og moral inden for sport. Det skriver nyheds­bureauet AP.
Paven har sendt sin hilsen, fordi Tour-feltet tirsdag krydser grænsen til Italien og kommer forbi en alpin landsby, hvor han holder ferie.

Kilde: tv2.dk

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 12:11   #82
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Retz: Eg følgjer mr Paasche og Kurt Asle på twitter. Trur kanskje eg har Dag-Otto der og. Men kven andre vil du annbefale å ha på lista for ein som liker å sjå på og følgje pitte litt med på det som skjer rundt.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 12:49   #83
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Den husker jeg! Kjørte for Mapei, ja?

Han kjørte for Mapei, ja. Mapei er vel tidenes beste sykkellag, og de var utrolig flinke til å frem gode ryttere, og få frem det beste i dem. Karrieren til Evans fikk en bråstopp da han gikk til T-Mobile, og han hadde godt av å komme seg vekk derfra. T-Mobile må ha rekord i å lage gråstein av gull.

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Vemmelig Lance går næringstom så det holder!

Armstrong er nok dessverre den siste i feltet som går næringstom. Man kan si mye om Lance, men han er den mest profesjonelle og intelligente rytteren i feltet. Men det alene er heldigvis (håper jeg) ikke nok til å vinne.

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Good Man Wiggens holder koken også i dag sammen med storebror Schleck

Jeg deler ikke din begeistring for Wiggins. Jeg synes han sykler mistenkelig fort i fjellene. Han har riktignok nok gått ned noen kg, men så sent som i Giro d'Italia var han elendig på to fjelletapper og kollapset fullstendig på en tredje - den etappen Sastre vant. Opp til Verbier satt han sammen med Sastre.

  Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 12:54   #84
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Jeg har også mistenkt Wiggins kraftig.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:01   #85
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Retz: Eg følgjer mr Paasche og Kurt Asle på twitter. Trur kanskje eg har Dag-Otto der og. Men kven andre vil du annbefale å ha på lista for ein som liker å sjå på og følgje pitte litt med på det som skjer rundt.

Kommer litt an på hvilke opplysninger du er ute etter. jeg har ganske mange av tv2-teamet med fordi jeg liker å lese litt om hvordan de forbeder sendinger m.m. Ellers ser min liste sånn ut:

bradwiggins
Bradley Wiggins

2sporten
TV 2 Sporten ArildKaiErland
Arild K. Erland TV2Solvang
Jan Solvang TV2Carlan
Carl Andreas Wold andy_schleck
Andy Schleck CadelOfficial
Cadel Evans

Carlos_Sastre
Carlos Sastre Candil TV2DagO2
Dag Otto Lauritzen tomboonen
Tom Boonen

bdlancaster
Brett Lancaster

BjarneRiis
Bjarne Riis J.

acontador
Alberto Contador

ghincapie

johanbruyneel

mickrogers
Michael Rogers

LeviLeipheimer
Levi Leipheimer TV2Paasche
Christian P Paasche

lancearmstrong
Lance Armstrong

kaarvesen
Kurt Asle Arvesen

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:02   #86
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Litt uheldig med formatteringa, men du finner nok ut av det.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:09   #87
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France!

Og så er de igang, me brudd på første meter. Spennende hvordan det utvikler seg etterhvert...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:21   #88
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

I dag sitter jeg pal, ja!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:22   #89
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg har også mistenkt Wiggins kraftig.

Jeg liker ikke å kaste dopbeskyldninger rundt meg, og det er kraftig kost å si at man mistenker noen kraftig, men kjøringen til Wiggins i fjellene er mistenkelig. Historien har gitt oss mange eksempler på syklister som legger på seg, eller tar av seg noen kg, og som sammen med et annet treningsopplegg gjør dem til ryttere med andre egenskaper. Spørsmålet er hvor langt kommer man med vektnedgang og formtopping alene, og på så kort tid? Wiggins har alltid vært blant rytterne som har gått kraftigst ut mot doping, men han har også sluppet hovedfeltet hver gang bakkene har blitt for bratte.

For å dra en parallell var det ikke Rasmussens fantastiske kjøring i fjellene som fikk alarmklokkene til å ringe, men at han plutselig gikk fra å være elendig til å være blant de beste på tempo. Samme fantomutvikling så man på Schumacher i fjor også. Hva hadde vel han prestert av tempoetapper før han vant begge i TdF?

  Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:25   #90
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Tusen takk Retz. Eg finner ut av formateringa, ikkje noko problem. Då har eg noko å kose meg med i kveld når eg sitter å venter på at trolla mine skal sovne

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 14:01   #91
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg liker ikke å kaste dopbeskyldninger rundt meg, og det er kraftig kost å si at man mistenker noen kraftig, men kjøringen til Wiggins i fjellene er mistenkelig. Historien har gitt oss mange eksempler på syklister som legger på seg, eller tar av seg noen kg, og som sammen med et annet treningsopplegg gjør dem til ryttere med andre egenskaper. Spørsmålet er hvor langt kommer man med vektnedgang og formtopping alene, og på så kort tid? Wiggins har alltid vært blant rytterne som har gått kraftigst ut mot doping, men han har også sluppet hovedfeltet hver gang bakkene har blitt for bratte.

For å dra en parallell var det ikke Rasmussens fantastiske kjøring i fjellene som fikk alarmklokkene til å ringe, men at han plutselig gikk fra å være elendig til å være blant de beste på tempo. Samme fantomutvikling så man på Schumacher i fjor også. Hva hadde vel han prestert av tempoetapper før han vant begge i TdF?

Ja, og derfor synes jeg det er rart at Kaggestad utroper ham til sin helt i år.

Men det er jo sant, at Wiggins har vært sterk i år.
Jeg tenker bare at det er rart at ikke bjellene ringer hos Kaggestad også.
Men det gjør de vel...

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 19:48   #92
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Det lukter brudd av dagens etappe. Det er 3 mil utforkjøring etter toppen, og det kan være et sjansespill for sammenlagtfavorittene å forsøke seg i dag. Begge fjellene i dag er monsterfjell, men det er lengden som gjør dem så tunge. De er ikke bratte nok til at Schleck eller Contador får utbytte av sin styrke. Jeg tipper sammenlagtfavorittene blir dratt opp siste bakke av et Astana-tog.

Bruddseier og status quo blant favorittene. I told you so. I morgen skjer det nok mer.

Om jeg skal spå morgendagen, tipper jeg vi får en reprise av Verbier hvor Andy Schleck og Contador stikker fra resten. Jeg tror både Klöden og Wiggins blir forbigått av minstemann Schleck. Jeg er fremdeles litt usikker på Armstrongs kapasitet, men hvis Armstongs tap var et reelt styrkeforhold og ikke bare en dårlig dag på jobben, er det fare for at Schleck også går forbi Armstrong. Le Mevel er en positiv overraskelse, men jeg tror han får det tøft med å henge med beste og blir nok forbigått av både storebror Schleck og Sastre. Nibali er også et stort utropstegn. Jeg tror han holder bedre en Le Mevel, men han skal få det tøft med å holde Schleck og Sastre bak seg.

Cadel Evans er årets store skuffelse. Jeg hadde også forventet at Roman Kreuziger og Kim Kirchen hadde vært høyere oppe på listen. Det var også overraskende at Tony Martin sprakk i dag. Han var god opp Verbier, så han likte nok ikke hviledagen, nei.

  Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 23:25   #93
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Huff, den velten var vond å se.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 07:47   #94
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Bruddseier og status quo blant favorittene. I told you so. ...

You did indeed!

Ser ut som Nicky og Chris, og i enda større grad Gustav Larsson, ikke har kjørestyrke nok til å slite ut Astana, det går mest utover dem selv. Det går ikke fort nok og rytterne på Saxo Bank blit mer slitne enn rytterne på Astana. Klöden kjører som en gud for tida, og Armstrong overrasket nok en gang da han kjørte seg opp igjen etter å ha sluppet. Gøy ay bruddet gikk inn, unner virkelig Astarloza den seieren!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Om jeg skal spå morgendagen, tipper jeg vi får en reprise av Verbier hvor Andy Schleck og Contador stikker fra resten. Jeg tror både Klöden og Wiggins blir forbigått av minstemann Schleck. Jeg er fremdeles litt usikker på Armstrongs kapasitet, men hvis Armstongs tap var et reelt styrkeforhold og ikke bare en dårlig dag på jobben, er det fare for at Schleck også går forbi Armstrong. Le Mevel er en positiv overraskelse, men jeg tror han får det tøft med å henge med beste og blir nok forbigått av både storebror Schleck og Sastre. Nibali er også et stort utropstegn. Jeg tror han holder bedre en Le Mevel, men han skal få det tøft med å holde Schleck og Sastre bak seg.

Cadel Evans er årets store skuffelse. Jeg hadde også forventet at Roman Kreuziger og Kim Kirchen hadde vært høyere oppe på listen. Det var også overraskende at Tony Martin sprakk i dag. Han var god opp Verbier, så han likte nok ikke hviledagen, nei.

Dulter på den. Han er ikke alltid lett å lese og jeg tar det han sier i intervjuer med en stor klype salt. En slu jævel.

Har ellers også stor tro på Nibali, har han hatt en dårlig dag i touren til nå? I hvert fall er dette en rytter som stadig ligger veldig godt an i sammendraget i flere ritt, både i år og i fjor. Og han ligger flott an nå! Kreuziger og Martin gjorde det veldig bra de første to ukene, men har falt noe av nå. Dette skjer jo ofte med unge ryttere, de holder fint de første par ukene av en GT, gjør det gjerne bra, kjører på adrenalin og glemmer å tenke energisparing. Dette straffer seg i siste uka, som kan bli hard og vond. Thomas Lövkvist og til dels også Edvald opplevde vel dette under giroen. Lövkvist har forøvrig en tendens til å vise samme mønster i alle GT.

Hva stikker Evans er ikke godt å si, han lurer på det samme selv:

Ouch again. I don't know what is the matter with me at this #tdf, obviously I'm not at my usual level. I'm going to a Doc now (
(twitter)

Dagens etappe er et sagtagget monster, her vil de stikke fra start de rytterene som jager etappeseier! Med mindre det perfekte bruddet - sett fra sammenlagtfavorittenes ståsted - kommer avsted ved første forsøk, vil det bli kjørt voldsomt fra de vinkes i gang. Hadde vært utrolig moro om Pelizotti vant denne etappa, han har forsvart den trøya si så bra!

Lurer på hvor svekket Saxo Bank blir av at Jens' ikke er der. Sørensen x 2 imponerte ikke i går, og det spørs hvor lenge det sveitsiske lokomotovet holder i disse fjella. Eller får de kanskje en mental boost av meldinga fra Jens: Kick ass! (twitter)

Anyways; gjett hvem som stikker fra jobb kl. 11.45 i dag!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Huff, den velten var vond å se.

Den var grusom! Jeg fikk Belokivibber over hele meg, ja, verre fordi hodet til jens var i asfalten. Utrolig at det gikk såpass bra med ham!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg liker ikke å kaste dopbeskyldninger rundt meg, og det er kraftig kost å si at man mistenker noen kraftig, men kjøringen til Wiggins i fjellene er mistenkelig. Historien har gitt oss mange eksempler på syklister som legger på seg, eller tar av seg noen kg, og som sammen med et annet treningsopplegg gjør dem til ryttere med andre egenskaper. Spørsmålet er hvor langt kommer man med vektnedgang og formtopping alene, og på så kort tid? Wiggins har alltid vært blant rytterne som har gått kraftigst ut mot doping, men han har også sluppet hovedfeltet hver gang bakkene har blitt for bratte.

For å dra en parallell var det ikke Rasmussens fantastiske kjøring i fjellene som fikk alarmklokkene til å ringe, men at han plutselig gikk fra å være elendig til å være blant de beste på tempo. Samme fantomutvikling så man på Schumacher i fjor også. Hva hadde vel han prestert av tempoetapper før han vant begge i TdF?

Jeg har også tenkt litt i samme retning, men i Wiggins tilfelle velger jeg per i dag å tro at han er rein. Rett og slett fordi han er en av dem som aktivt og på eget initiativ formidler at han er i mot doping. Sammen med Kurt, Thor, Vöeckler, Lövkvist, Gilbert, Moncoutie m.fl. Wiggins har over tid - hvis jeg husker riktig - mistet tett på 10 kg, og da får han nok en del uttelling uten at jeg kan si hvor mye. Husker vektbløffen til Armstrong, han løy mtp den vektforskjellen han opplevde pre- og post kreften. I virkeligheten var det ikke særlig mye forskjell, men han brukte det til de grader som forklaring for sine forbedrede klatreegenskaper.

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ja, og derfor synes jeg det er rart at Kaggestad utroper ham til sin helt i år.

Men det er jo sant, at Wiggins har vært sterk i år.
Jeg tenker bare at det er rart at ikke bjellene ringer hos Kaggestad også.
Men det gjør de vel...

Kaggestad kan uansett ikke uttrykke ev. mistanker offentlig. At han ikke hadde vist en slik entusiasme over kjøringa til Wiggins hvis han hadde mistenkt at han ikke var rein er en annen sak.

Tipper Armstrong kommer til å annonsere fødselen av et nytt lag. Med Nike, Livestrong, Bryuneel (som slutter i Astana etter sesongen) og ham selv som grunnpilarer? Følg med på torsdag:

lancearmstrongMaking a very cool announcement on Thursday re: a new American partner for our team in 2010 (and beyond). Stay tuned!
(twitter)

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 09:33   #95
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Herregud, jeg får gåsehud av kunnskapsnivået ditt, Retz!
Takk igjen for et herlig innlegg!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 09:37   #96
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Herregud, jeg får gåsehud av kunnskapsnivået ditt, Retz!
Takk igjen for et herlig innlegg!

Må bare sitere denne ejg.

Jge liker å følge med på TdF, men jeg har ikke PEILING i det hele tatt, jeg bare følger sånn løselig med, tenker mitt, ser, håper, liker noen, liker ikke andre, og er nok passe naiv...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 09:42   #97
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Jeg synes det er ennå gøyere å se nå, når jeg har lest alle betrakningene til Retz. OG Nebbia.
Takk, jenter, for at dere beriker TDF for meg!

Haha, og nå har gubben begynt å måpe litt, for når jeg sakker om TDF nå, kan jeg faktisk litt. Og adopterer en del tanker og betrakninger fra dere.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 09:53   #98
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg synes det er ennå gøyere å se nå, når jeg har lest alle betrakningene til Retz. OG Nebbia.
Takk, jenter, for at dere beriker TDF for meg!

Haha, og nå har gubben begynt å måpe litt, for når jeg sakker om TDF nå, kan jeg faktisk litt. Og adopterer en del tanker og betrakninger fra dere.

Jeg bedriver hjernevasking av minstesnuppa (20) for tida. Hun elsker å bli massert/kilt på ryggen mens hun sitter ved pc'n og er stadig ute etter mer eller mindre frivillige til denne oppgaven. Nå får hun 10 sekunders massasje per rytter hun kan ramse opp pluss 5 sekunders bonus hvis hun vet laget i tillegg.

Det er ikke alltid hun husker navnene:
Han skjønne som grein, vet du.. (Hausler)
Han med den digre nesa..(Fedrigo)
Åh, hva var det han het igjen, da? Pickaboo?? (Hincapie, he he)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, forresten! (har en drøss med bøker å anbefale hvis kunnskapstørsten skulle bli plagsom)

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 09:58   #99
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Haha, det er nesten som å høre meg!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 13:40   #100
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

WOW!
Thor i tet!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no