Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-20, 08:29   #121
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Om sommeren er ikke folk stengt inne i hvert sitt hus. Jeg vet om barn som ikke har vært ute av dørene på snart tre uker. Dette ville vært unaturlig og rart ellers, men nå kan foreldrene skjule seg bak virusfrykt.

Sommerferien er beintøff for mange barn, men dette er mye verre.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men Oslo: Hvis du er så bekymret for barn du vet ikke har det bra hjemme, så må du jo varsle barnevernet?

Ja, det var min tanke også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 08:33   #122
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men Oslo: Hvis du er så bekymret for barn du vet ikke har det bra hjemme, så må du jo varsle barnevernet?

De jeg vet om har tilbud på skolen - som de ikke benytter - og barnevernet er involvert. Men der er mange barn vi ikke vet om, barn som vanligvis beskyttes noe av at foreldrene vet de skal ut i samfunnet hver dag. Vi vet de er der, vi vet de er mange - men vi vet ikke hvem de er.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 08:33   #123
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Om sommeren er ikke folk stengt inne i hvert sitt hus. Jeg vet om barn som ikke har vært ute av dørene på snart tre uker. Dette ville vært unaturlig og rart ellers, men nå kan foreldrene skjule seg bak virusfrykt.

Sommerferien er beintøff for mange barn, men dette er mye verre.

Vi har tverrfaglig råd oppe og går selv om vi er hjemme. Der melder vi fremdeles saker der vi er bekymret. Har ikke dere noe sånt?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 08:35   #124
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg vet om barn som ikke har vært ute av dørene på snart tre uker. Dette ville vært unaturlig og rart ellers, men nå kan foreldrene skjule seg bak virusfrykt.

Det er vel mange barn (og voksne) som ikke er veldig mye ute for tiden? Nå er det jo ikke det som er anbefalt, og ikke er det særlig sunt heller, men det i seg selv er ikke noe grunnlag for å konkludere med at barna lider nød ellers. Dersom du mistenker at de forsømmes eller er skadelidende på andre måter, må du jo melde fra til barnevernet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 08:36   #125
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi har tverrfaglig råd oppe og går selv om vi er hjemme. Der melder vi fremdeles saker der vi er bekymret. Har ikke dere noe sånt?

Joda, vi melder alt vi vet om. Det er ikke de åpenbare sakene som bekymrer meg mest.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 08:39   #126
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det er vel mange barn (og voksne) som ikke er veldig mye ute for tiden? Nå er det jo ikke det som er anbefalt, og ikke er det særlig sunt heller, men det i seg selv er ikke noe grunnlag for å konkludere med at barna lider nød ellers. Dersom du mistenker at de forsømmes eller er skadelidende på andre måter, må du jo melde fra til barnevernet.

Jeg klarer visst ikke å forklare hva jeg mener. Beklager. Jeg snakker om de barna som ikke har det bra hjemme, som klarer seg i hverdagen fordi de har skole eller barnehage som et fristed, hvor foreldrene legger noe bånd på seg selv fordi de vet barna skal møte andre voksne og barn i løpet av dagen. Disse foreldrene har nå fritt spillerom, men vi vet ikke hvilke hjem dette skjer i - bare at det skjer i mange. Det viser all forskning - mørketallene, de barna vi ikke vet om, er store.

Nå må jeg jobbe, så dette var siste forsøk på å forklare hva jeg mener.:

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:13   #127
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg har absolutt ingen problemer med å skjønne hva du mener Oslo78, og jeg deler din bekymring og nattevåk.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:14   #128
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg ønsker at både barneghager og skoler forblir stengte en stund til, men har vel på følelsen av de åpner litt etter litt fra 13.april.

Arbeider som pedagogisk leder på en småbarnsavdeling og får faktisk litt panikk av å tenke på jobb fra 13.april, det er greit at det sies at barn ikke blir så syke av korona, men de kan likefullt være smittebærere, og på en småbarnsavdeling vil det ikke være noen andre måter å forhindre smitte på enn håndvask og desinfisering. Barna i denne alderen klarer jo ikke forholde seg til gjeldende smittevernregler, og vi ansatte kan jo ikke beskytte oss på noen måte.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:15   #129
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg kjenner på den samme bekymringen, Oslo78, det er brutalt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:23   #130
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg har heller ingen problemer med å forstå hva du mener, oslo78, og heldigvis er dette en av de faktorene det legges aller mest vekt på i vurderingen av bhg-/skoleåpning.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:38   #131
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Nå må jeg jobbe, så dette var siste forsøk på å forklare hva jeg mener.:

Jeg skjønner hva du mener.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:53   #132
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg skjønner kjempegodt hva oslo78 og Blondie mener, og er kjempebekymret. Ikke bare for de verste tilfellene, de er gjerne oppdaget (i den grad det hjelper), men for alle som bare ikke har noe liv utenom skolen, ikke direkte blir mishandlet, men ikke har det bra - alle som ikke blir stimulert, får noe av det de trenger eller har det noe greit rett og slett.

Det er også verdt å merke seg at for de eldre elevene er det mange "kjente" saker der det ikke er så mye mer å gjøre i forhold til hjemmet. BV kan følge opp, men det er begrenset hva som kan gjøres i en del saker. Eldre barn velger bare å ikke være hjemme nå. Det er det lite å gjøre med egentlig, når det er snakk om 16-17åringer. Men det er ugreit.

I tillegg er jeg bekymret over alle som det var blitt jobbet knallhardt med for å få gjennom dette skoleåret. Jeg tror de fleste av dem nå har kjørt løpet. Det skulle ikke noe særlig til for at det glapp for dem.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:56   #133
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg tror skolene åpner 13.april, og jeg tror dugnadsånden daler nå.

Jeg tror dugnadsånden fort daler nå med mindre de strammer inn ytterligere. Og det ser jeg som en mulighet. Mindre rom for skjønn. Ingen sosial omgang med mindre man må av hensyn til liv / helse / psykisk helse / omsorg. I et slikt tilfelle vil man også kunne holde skolene stengt videre.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:56   #134
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå sa vel Guri Melby på en av nyhetene jeg så i dag at de ser på løsninger der bla. noen av barna kommer tilbake på skolen etter påske. Håper de de kommer med en plan før påske om hvordan det blir etter påske.

Jeg har barn med spesielle behov, og allerede tidlig i forrige uke ble jeg oppringt av helsesykepleier og ppt, og en av grunnene var at de kartla behovet vi har, samt jobbet med å få på plass ett opplegg til noen barn dersom denne situasjonen blir langvarig.
Så jeg er spent på hvilke løsninger de kommer opp med.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 09:57   #135
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg klarer visst ikke å forklare hva jeg mener. Beklager. Jeg snakker om de barna som ikke har det bra hjemme, som klarer seg i hverdagen fordi de har skole eller barnehage som et fristed, hvor foreldrene legger noe bånd på seg selv fordi de vet barna skal møte andre voksne og barn i løpet av dagen. Disse foreldrene har nå fritt spillerom, men vi vet ikke hvilke hjem dette skjer i - bare at det skjer i mange. Det viser all forskning - mørketallene, de barna vi ikke vet om, er store.

Jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg vokste opp slik selv.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:24   #136
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har barn med spesielle behov, og allerede tidlig i forrige uke ble jeg oppringt av helsesykepleier og ppt, og en av grunnene var at de kartla behovet vi har, samt jobbet med å få på plass ett opplegg til noen barn dersom denne situasjonen blir langvarig.
Så jeg er spent på hvilke løsninger de kommer opp med.

Men i videregående skole har de foreløpig ikke spadd opp eller skissert noe som helst reelt til dem som ikke greier ting på egen hånd dessverre.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:39   #137
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men i videregående skole har de foreløpig ikke spadd opp eller skissert noe som helst reelt til dem som ikke greier ting på egen hånd dessverre.

Her kom skole til Storebror i gang på torsdag. Veldig motvillig fra skolen sin side.

Lillesøster seiler sin egen sjø, tydeligvis. Helsesykepleier som skulle følge opp henne 1-2 ganger i uka er som sunket i jorden.

Her er det bare å gjøre så godt man kan og overleve egentlig.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:51   #138
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Her kom skole til Storebror i gang på torsdag. Veldig motvillig fra skolen sin side.

Lillesøster seiler sin egen sjø, tydeligvis. Helsesykepleier som skulle følge opp henne 1-2 ganger i uka er som sunket i jorden.

Her er det bare å gjøre så godt man kan og overleve egentlig.

Ja, tviler ikke på at dette ikke fungerer som det skal i grunnskolen bestandig heller. Jeg lar meg bare frustrere over at videregående elever ser ut til å være betraktet som selvdrevne, noe som på ingen måte alltid stemmer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:54   #139
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men i videregående skole har de foreløpig ikke spadd opp eller skissert noe som helst reelt til dem som ikke greier ting på egen hånd dessverre.

Nei, vår klarer seg utrolig mye bedre enn fryktet, men ble også kartlagt fra hs og en liten tråd med kontaktlærer på vgs samtidig.

Det er jo både godt og vondt på en gang å være en av familiene her i bygda som altså står oppført på en liste over de som blir fulgt opp.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:55   #140
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, tviler ikke på at dette ikke fungerer som det skal i grunnskolen bestandig heller. Jeg lar meg bare frustrere over at videregående elever ser ut til å være betraktet som selvdrevne, noe som på ingen måte alltid stemmer.

Nei, det stemmer virkelig ikke.

Jeg tror mange kommuner har mye å gå på, når det gjelder oppfølging av barna som har særlige behov. Veldig mye.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no