Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 17:03   #241
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Utseendet har jo ingenting å si, jeg tror nok de er enda bedre når de er litt høyere så jeg bruker den middels-langpannen min (har sånn sett med 3 størrelser) neste gang, i stedet for den største.

Min var høy, og det var aldeles fantastisk godt ja!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 17:06   #242
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Mannen kommer hjem i dag etter å ha vært på jobb en uke. Hjem til ryddig hus, blid kone, kosete Pode og Chocolate Cream Cheese Brownies. Må jo bli bra det da .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 18:55   #243
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Hjem til ryddig hus, blid kone, kosete Pode og Chocolate Cream Cheese Brownies. Må jo bli bra det da .

... det eneste som kunne vært bedre var blid pode og kosete kone.
















__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 21:06   #244
BÆTTY
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 33
BÆTTY har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Denne så jo bare fantastisk ut!!

BÆTTY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:40   #245
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... det eneste som kunne vært bedre var blid pode og kosete kone.
















Men det er vi jo alltid .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 15:19   #246
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg bakte ny i går, brukte 500 g. ost som sist, kunn mørk kokesjokolade og i tillegg litt god kakao oppi sjokoladedeigen (glemte vaniljesukker som jeg også hadde tenkt å ha oppi), og den er helt aldeles fantastisk!
Jeg bruker ikke nøtter, og marmorerer ikke fordi jeg synes faktisk den er best når det er et lag ostekrem mellom to lag med sjokolade. Også bruker jeg ildfast form for å få den litt høy, det er kjempegodt.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 16:21   #247
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Denne har jeg laget i dag. Den er helt fersk enda, og veldig god, så jeg er veldig spent på hvordan den blir etter en natt i kjøleskapet!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 16:28   #248
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Denne har jeg laget i dag. Den er helt fersk enda, og veldig god, så jeg er veldig spent på hvordan den blir etter en natt i kjøleskapet!

Bedre!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 22:36   #249
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Da er nummer to i ovnen, denne gangen med hakkede mandler i tillegg til valnøttene. Tyskerne gleder seg vilt og uhemmet til å få smake i morgen. Jadda!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 22:58   #250
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg skal også droppe marmoreringen neste gang. De stykkene som bare hadde ostelag mellom sjokoladen var klart best.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 23:13   #251
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg har sikla etter denne i mange dager og fikk endelig laget den i går. Den var god altså, men ikke på langt nær så god som jeg trodde etter å ha lest denne tråden. Vet ikke om den blir laget en gang til. Men, bedre etter en dag i kjøleskapet var den i hvertfall.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 23:33   #252
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Bedre!

Du har helt rett, enda bedre!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:00   #253
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg har sikla etter denne i mange dager og fikk endelig laget den i går. Den var god altså, men ikke på langt nær så god som jeg trodde etter å ha lest denne tråden. Vet ikke om den blir laget en gang til. Men, bedre etter en dag i kjøleskapet var den i hvertfall.

Nå har jeg smakt min og begge mine søstre sine ... og jeg er litt enig med deg. Den er GOD, uten tvil. Men ikke helt sånn sykt god?



Mauser: om din versjon blir SÅ god som du sier synes jeg du må sende opp et stykke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:35   #254
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Æsj, tenkte å lage denne nå men registrerer at jeg bare har 7 egg... Skal jeg ta sjansen allikevel? Og hvor skal jeg i såfall knipe inn?

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:43   #255
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg har sikla etter denne i mange dager og fikk endelig laget den i går. Den var god altså, men ikke på langt nær så god som jeg trodde etter å ha lest denne tråden. Vet ikke om den blir laget en gang til. Men, bedre etter en dag i kjøleskapet var den i hvertfall.

Så enig så enig..
Ikke engang barna likte den her

Å jeg kjenner ikke noe til ostesmaken...så kanskje jeg har gjort noe feil?

__________________
Mamma til fem+
Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 22:43   #256
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg har lagd denne for andre gang...Med eggeskal fra et halvt egg...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 00:53   #257
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Æsj, tenkte å lage denne nå men registrerer at jeg bare har 7 egg... Skal jeg ta sjansen allikevel? Og hvor skal jeg i såfall knipe inn?

Nå er det jo seint, men for senere anledninger. jeg ville knepet inn på eggene i ostemassen, jmf tidligere anmerkninger om litt omelett-tendenser...

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 01:15   #258
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Takk for svar. Jeg knep inn et egg på hver, men jeg synes ikke jeg var spesielt heldig med bakverket... Den lignet overhodet ikke på det fristende bildet på hi ihvertfall.... Kanskje den smaker bedre i morgen?

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:23   #259
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Nå er jeg spent. Har den i ovnen nå. Jeg hadde for lite sjokolade så kompenserte med sjokoladesaus.

Og så måtte jeg dele hele greien i to for svigerinnen som kommer på besøk er innbildt allergisk mot valnøtter. Så jeg hadde den i vanlig kakeform. Nå etter 35 minutt er den helt deigete inni og har hevet en hel del.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 00:01   #260
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.


Og så måtte jeg dele hele greien i to for svigerinnen som kommer på besøk er innbildt allergisk mot valnøtter.

Innbildt? Hvordan vet du det? Du er klar over at nøtteallergi kan være skikkelig skummelt?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no