Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Inga Martes engasjement i enkeltsak

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-12, 22:17   #21
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inga Martes engasjement i enkeltsak

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.


Ben "dumme visste vi jo at de var" Murphy

Den der syntes jeg var unødvendig. Mener du seriøst at SVs politikere er dumme?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:26   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Inga Martes engasjement i enkeltsak

Jeg syns det er veldig bra at hun engasjerer seg. Istedenfor å ringe politiet kunne hun kanskje lest brevene hun har fra lignende saker og satt seg ned med gjengen sin og laget en lov som pålegger avhør av barn av riktige instanser med rett kompetanse. Det er jo flere barn der ute.
Smile - har fått brev fra barneombudet om at de ønsker å se på en problemstilling jeg brenner for - fjes.

  Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:42   #23
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Inga Martes engasjement i enkeltsak

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Den der syntes jeg var unødvendig. Mener du seriøst at SVs politikere er dumme?

Nå har jeg faktisk ikke uttalt meg om SV-politikere generelt i denne tråden (ikke at jeg tror omtalen ville vært mye mer respektfull da forresten), men om ledelsen i SV. Og at de er dumme er vel nærmere en triviell observasjon enn en mening når man ser hva de har fått til i regjering; krigføring i Afghanistan og samarbeid med norges to mest miljøfiendtlige politiske partier ser virkelig ikke ut til å ha bidratt særlig hverken til gjennomføring av tradisjonell SV-politikk eller til oppslutningen til partiet. Og at flere av dem viser seg å være korrupte eller på annet vis uskikket hjelper jo ikke akkurat på inntrykket.

Jeg ville ha vært eksepsjonelt skuffet dersom jeg hadde stemt SV.

Ben "under sperregrensen neste gang" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no