Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-20, 13:00   #121
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.030
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Si fra hvis dere kommer over artig/kul Juletrepynt. Gutta får en hvert år. Hadde vært kult med noe som kan relateres til året.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:02   #122
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.648
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Si fra hvis dere kommer over artig/kul Juletrepynt. Gutta får en hvert år. Hadde vært kult med noe som kan relateres til året.

En Korona-virus-formet kule?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:08   #123
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.604
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020




https://tweedathome.com/coming-soon-...anta-facemask/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:24   #124
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.842
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Herlig!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:27   #125
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.030
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Herlig.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:34   #126
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.842
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

De sender ikke til Norge.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:36   #127
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.604
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Tror disse gjør det: https://irisstores.com/product/santa...uYGv5bWfHw4EBc

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:40   #128
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 917
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg kan svare, det er sjokoladekuler med ulike smaker. Alle gode.

De lager allergitilpassede kalendere også.

Anbefaler å ta en tur på insta og se på profilen Sjokoladesalongen og ser på innlegget fra 20.11.2018. De har ikke veldig mange bilder på insta, så lett å finne. Der er det bilder fra pakking av kalender.

Det er forskjellig smak i hver luke.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 13:56   #129
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 917
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg kan svare, det er sjokoladekuler med ulike smaker. Alle gode.

De lager allergitilpassede kalendere også.

Anbefaler å ta en tur på insta og se på profilen Sjokoladesalongen og ser på innlegget fra 20.11.2018. De har ikke veldig mange bilder på insta, så lett å finne. Der er det bilder fra pakking av kalender.

Det er forskjellig smak i hver luke.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 16:28   #130
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Åh herlighet - jeg er bare nødt til å ha den. Og dasspapirkula! Jeg hamstra ikke før lockdown, men jeg dugnadsselger en del ruller i år. Og til neste år. Og muligens året ette det og.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 17:20   #131
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.396
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Gir rituals sine kalendere valuta for pengene? Vurderer en slik til jentene. (til å dele)

Selv lager jeg meg nok twist-kalender i en tidligere brukt kalender som kan gjenbrukes, har lært fra tangerudbakken. Likte også godt ideen om at alle i familien er med på å lage kalender til alle, så det skal jeg foreslå.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 19:33   #132
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.369
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

En Korona-virus-formet kule?

Jeg har en korona-virus-formet julekule! En ganske stor med lys! Den er innkjøpt for mange år siden, og endelig kommer den helt til sin rett.

Bilde kommer når jeg har pakket ut julepynten, men den er veldig lik virusene på bildet:

https://i1.wp.com/oshawaexpress.ca/w...21_Gallery.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 19:45   #133
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.448
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har en korona-virus-formet julekule! En ganske stor med lys! Den er innkjøpt for mange år siden, og endelig kommer den helt til sin rett.

Bilde kommer når jeg har pakket ut julepynten, men den er veldig lik virusene på bildet:

https://i1.wp.com/oshawaexpress.ca/w...21_Gallery.jpg

Fantastisk!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 19:46   #134
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.448
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Åh herlighet - jeg er bare nødt til å ha den. Og dasspapirkula! Jeg hamstra ikke før lockdown, men jeg dugnadsselger en del ruller i år. Og til neste år. Og muligens året ette det og.

Jeg laget dorulljulekrybbe et år. Om jeg ikke husker feil var det når vi hadde hobbyjulekalender her på FP og jeg lagde luken «de hellige tre dorull-konger»

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 20:50   #135
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Har de fått julepynt på Ikea ennå? Noen som har sett?

Nei, var der i går og det var ingen jul å se.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 22:41   #136
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.809
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Var vel en eller annen kjede (Nille? Europris?) hvor en butikk fikk kritikk for julevarer, hvor ledelsen sa at beskjeden hadde vært at det skulle være ute i butikkene 1/11, men det var sendt ut nå, så de hadde bare pakket ut.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-20, 22:44   #137
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.809
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Masse corona-julepynt på Etsy.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-20, 08:18   #138
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.030
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Europris tror jeg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-20, 08:23   #139
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.648
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Europris her har i alle fall begynt å sette frem jula ifølge naboen. Jeg er i karantene og har ikke sett innsiden av en butikk (eller reelt vært utenfor egen dør) siden lørdag, men regner med det stemmer. Får ta en tur når jeg kommer ut av karantene.

I år synes jeg rett og slett ikke at det gjør noe. Andre år vil jeg gjerne spare jula til liiiiiiitt senere, men 2020 er så kjip at jeg glatt tar tre mnd med førjulskos.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-20, 19:36   #140
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.004
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vonde hele året!

Nettopp.

Nå når jeg har et barnebarn på drøye to år er jeg vel nødt til å skaffe julepysjamas. Er jeg ikke?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no