Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-08, 19:47   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Sint!

Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Jeg har fått en ganske ny telefon som i dag begynte å slå seg av sånn helt uten grunn. Slår jeg den på, slår den seg av ganske fort. Irriterende å være uten telefon, altså! Flere med det samme problemet? Jeg får ikke levert den inn til represajon heller for pappa (som jeg fikk den av) er i Nordsjøen og kommer ikke hjem før neste uke...

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 20:05   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Jeg har samme, men kan dessverre ikke hjelpe. Har aldri opplevd at den har slått seg av.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 20:35   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Jeg har opplevd det et par ganger. Også opplevd at den går veldig fort tom for strøm, men det var mer i begynnelsen. Er ikke sånn nå lenger. Har hatt den inn til oppgradering. Nå begynner den å bli litt treg, så må vel oppgradere den igjen. Gjør vel det selv på nett, men har bare ikke kommet så langt enda. Bortsett fra at den er litt treg så er jeg fornøyd, men hadde den fortsatt slik den begynte så hadde den havnet ut vinduet ja.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 20:53   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Irriterende, altså! De er min ørtende telefon på kort tid...

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 21:07   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Du får ikke til å oppgradere den selv da? Tror det skal gå an. Ny software kan gjøre susen. Men det avhenger jo av at den er på til du rekker å få ned oppdateringen sikkert?

  Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 21:19   #6
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du får ikke til å oppgradere den selv da? Tror det skal gå an. Ny software kan gjøre susen. Men det avhenger jo av at den er på til du rekker å få ned oppdateringen sikkert?

Det er det jeg ikke rekker

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 21:48   #7
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Jeg har hatt N73 - en skikkelig møkkatelefon, dessverre! Den slår seg av i hytt og pine og har ekstremt dårlig batterikapasitet.

Eh, dette var nok oppløftende , men jeg vet om mange som har hatt det samme problemet.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 11:37   #8
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Har snakket med pappa nå og han kommer hjem etter pinse så da sender han meg kvitteringen. Telefonen er bare noen mnd..

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 12:14   #9
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Maa veare noe med den nokia serien altsa. Jeg harlhadde en N70 som gjorde akkurat det samme. Mange andre jeg kjenner har ogsaa opplevd det.

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 12:27   #10
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Det har min SE W880i begynt med også. Vanvittig irriterende.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 09:17   #11
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Mannen hadde samme problem inntil han leverte den i butikken og fikk oppgradert softwaren. Etter det har han ikke hatt det problemet

Lykke til!

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 09:32   #12
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Min mobil gjorde det samme her i forgårs, og jeg forbannet telefonen og produsenten og alt som er. Helt til jeg åpnet telefonen, og så at det var masse fukt inni på batteriet, ikke rart den hadde slått seg av hele tiden. Det er nok en liten fyr som har brukt mamma sin telefon som tyggeleke.

Ikke særlig hjelpsomt for deg, kanskje, men men.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 09:45   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Min mobil gjorde det samme her i forgårs, og jeg forbannet telefonen og produsenten og alt som er. Helt til jeg åpnet telefonen, og så at det var masse fukt inni på batteriet, ikke rart den hadde slått seg av hele tiden. Det er nok en liten fyr som har brukt mamma sin telefon som tyggeleke.

Ikke særlig hjelpsomt for deg, kanskje, men men.

Kjenner til den. Det er derfor jeg fikk meg ny telefon. Mini sjøsatte min. Sendte den på reperasjon, men fikk beskjed at den var fuktskadet beyond repair så enten kunne jeg betale 400 for "reperasjon" for å få den tilbake eller så kastet de den. Vær så god!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 10:55   #14
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Jeg har en N73 og har vært fornøyd - stort sett. «Joysticken» falt av etter et år, men det fikk jeg reparert raskt gjennom El-Kjøp. Jeg har også hørt at det er en del trøbbel med noen som slår seg av, så du må nok bare få den inn til service...

Jeg synes ellers at det er en kjempebra telefon. Kameraet funker veldig godt på utebilder, men inne blir blitzen ofte litt dårlig. Jeg bruker den også til å høre med musikk, og med et minnekort er det plass til det meste man trenger.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 12:20   #15
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Sim-kortet kan forøvrig også skades av fukt, dersom du feks har mobilen på badet mens du dusjer.
Da hjelper det å bestille nytt sim-kort

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 15:39   #16
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Telefonen min slår seg bare av! (Nokia N73)

Jeg venter på en sendelapp i posten, for jeg skal sende min inn så jeg får ny. Det er vist veldig mye rart med de Nokia`ene sa de da jeg ringte og spurte hva det var med mobilen. Det var ett parti med dårlige telefoner.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no