Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Anbefal meg en telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-08, 09:56   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en telefon

Jeg trenger en ny mobiltelefon. Nå har jeg en Nokia 6300 som jeg syns fungerer greit, men den må lades hele tiden og har litt dårlig kamera.

Det jeg ser etter:

- God å snakke i (bra lyd)
- Grei å sende sms med
- Ok kamera
- Flat og lett og pen
- Pris ikke så mye over 2500,- som jeg tror er grensen for det jobben dekker.

Har litt lyst på Sony Ericssom igjen, men klarer ikke helt å finne ut av modellene. Noen forslag?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:02   #2
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Sony Ericsson K810i Blue

Denne har jeg, og jeg er veldig fornøyd.
http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1519938

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:03   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Be Labanga kjøpe den for deg, så kan det være du får den billigere. Det er fetteren hennes som er en av eierne av butikken.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:05   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Takk, det var en av de jeg så på. Tror jobben har bra avtaler på innkjøp, så det er sikkert greiest (for meg) at de bare ordner det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:05   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Jeg hadde ventet på den nye iPhonene.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:17   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Takk, det var en av de jeg så på. Tror jobben har bra avtaler på innkjøp, så det er sikkert greiest (for meg) at de bare ordner det.

Ja, det er vel greiest. Er enormt fornøyd med kameraet på denne telefonen. Bare pass på at du får en minnebrikke/kort på kjøpet. Det gjorde ikke jeg, og da var det ikke plass til mange bildene, nei. Nå har jeg kort på 1GB, og jeg kan ta bilder og filmer i fleng.

LaBanga har vel også den samme telefonen, tror jeg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:18   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Sony Ericsson K810i Blue

Denne har jeg, og jeg er veldig fornøyd.
http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1519938

Jeg har den nå, en helt grei, godt fungerende, driftssikker telefon / sms-sak - ikke mer.

Jeg venter på iPhone. Gleder meg til å leke med web-grensesnittet der; noe som absolutt er et viktig poeng for jobben min som webutvikler. Det går nok ikke lang tid før FP får eget iPhone-grensesnitt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:20   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Opprinnelig lagt inn av HP in our hearts, her.

Det går nok ikke lang tid før FP får iPhone-grensesnitt.

Ja! Ja! Det hadde vært grisekult!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:24   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det går nok ikke lang tid før FP får eget iPhone-grensesnitt.

Ja takk!

Det går rimelig greit å bruke FP på en iPhone som det er også da.

Ben "spent på abonnementsprisen for iPhone hos NetCom" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 10:40   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Anbefal meg en telefon

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det går nok ikke lang tid før FP får eget iPhone-grensesnitt.

Oh, ja!
Men som Benmurphy sier går det greit å bruke FP fra både iPhone og iPod Touch som det er da.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 13:04   #11
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

iPod Touch gaar fint ...

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 13:30   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det går nok ikke lang tid før FP får eget iPhone-grensesnitt.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

iPod Touch gaar fint ...

Ingen skal beskylde deg for å være treig nei. :imponert:

(Har til og med hentet meg hos legen og vært på foreldremøte i mellomtiden.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 21:41   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Jeg fikk nettopp ny mobil fra jobben , en Samsung SGH-G600
Jeg er veldig veldig fornøyd med den

Har også en HTC men bruker den bare til Outlook og slike ting.

Samsungen er super å ringe med. Og veldig god batterikapasitet.

Jeg har el en 7-8 timers samtaltid pr dag i mobiltelefonen (er våre fatstelefoner på jobb og er det meste av tiden på support)
Derfor var batterikapasitet noe av det viktigste for meg.

Bare litt helt til slutt,min eldste datter har hatt den nye iPod , kjøpt fra USA og konfigurert til norsk med en del tilleggsapplikasjoner , slikt som å besvare sms bla.
Hun hadde den i ca 2 mnd og solgte den.Slett ikke imponert . De unge er rimelig "in" i mobil-greier.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 21:48   #14
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon

Både jeg og mannen har Sony Ericsson K850i - og den er jeg veldig fornøyd med. Dyr, men verdt pengene (jobben betaler )

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 02:16   #15
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en telefon


Denne har jeg kjøpt meg og er veldig fornøyd.
( ble litt i overkant stort bilde ser jeg )

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no