Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-21, 09:47   #221
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Jeg har visst også flyttet siden sist. Har ikke planer om å flytte mer. Rekkehuset med bra størrelse var for varmt i solskinn og vi ble alle gale i finvær
Så nå over til tomannsbolig med samme størrelse, dvs ca 160 kvm. Tre soverom, kjellerstue til mellomste, og fasade mot nordøst
Tomten er ganske stor med masse busker og med plass til drømmer.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 09:53   #222
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Tja, si det. Vi har 210 kvm boareal, og leier ut 70 av disse kvadratmeterne. Det skulle vel tilsi at vi bor på 140 kvm. Vi har to barn, og merker at eldstemann (snart 12 år) begynner å ta plass. Så vi planlegger å ta over utleiedelen også. Vi ville jo klart oss på mindre plass, men jeg kjenner at jeg trenger muligheten til å kunne trekke meg tilbake og få være i fred av og til, og da er det godt å ha litt plass.

Hah, dette var jo en fin mimretråd. Jeg har også nedskalert familien siden sist, og nå har barna og jeg hver vår etasje, og det er deilig. Men jeg vil over i leilighet etterhvert, og ønsker 110 kvm.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 10:53   #223
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi bor tre stykker i leilighet på ca 100 kvadrat. Det føles veldig passe. Vi har stor stue og spisestue i ett, Hiawata har et lite, men helt ok soverom, vi har et kjøkken med spiseplass til tre, ett bad som ikke er stort, men heller ikke trangt, og et ganske stort hovedsoverom + to store boder og veranda.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har forundret meg selv over å tenke tanken på å flytte i enebolig eller rekkehus når Hiawata begynner på videregående. Jeg er fremdeles usikker på om det er noe jeg kunne trives med (think not, egentlig), eller om det er et resultat av at jeg er litt lei av å se på Høvdingens woodworking-videoer på Youtube og det kunne vært ok for ham å ha ei snekkerbu.

Haha, gøy å følge opp denne etter noen år. Hiawata skal begynne i andre klasse på videregående, og vi bor ikke i noen hus, men i samme leilighet på rundt 100 kvadrat. Jeg har tenkt tanken at om Hiawata ender opp med å studere i Oslo så hadde det vært fint å bo et sted han kan få hybel i leiligheten. Enten om det er noe med kjellerstue og eget bad, eller leilighet med praktikant-del. Eller bare en leilighet med to bad, rett og slett. Slik vi bor nå så gir ikke soverommet hans mye privatliv, der det ligger inntil stue og kjøkken. Og det kjenner nok både han og vi litt på.

Det kan jo godt hende at han ikke er interessert i hybel hos mamma og pappa, altså, men med boligprisene i Oslo er det noe jeg kunne tenke oss å kunne tilby. Samtidig så trives vi kjempegodt her vi er. Stua er verdens beste rom, tror jeg. Sørvendt, lys, og med utsikt rett inn i trekronene til noen store bjørketrær. Og selv om pandemien selvsagt har vist oss ulempene med å bo uten egen hage og uten større privat plass å spre oss på, har det også vist fordelene med strøket vi bor i. Kort vei til alt, koselige kafeer, restauranter, turområder og kultur. Med andre hjemmesommer på rad så har jeg tatt meg selv i å ha et par "sommer i Berlin/New York/København"-øyeblikk i nabolaget mitt. Dere vet, når bylivet liksom har tatt helt pause, alt går litt sakte, det er stille på en sløv måte, man slentrer rundt, spiser en is her, leser litt avis der. Jeg elsker hvordan Oslobeborere sentralt i byen har tatt i bruk parker og friområder, og det har gitt Oslo en mer internasjonal feel. Folk henger ute mye mer enn før, sånn har det omtrent bare vært på Grønland tidligere. Håper vi fortsetter med det.

Kanskje det holder med en kolonihage (som vi kanskje begynner å nærme oss, etter nesten hele Hiawatas liv på venteliste), som vi foreldre kan flytte til i sommerhalvåret, kanskje Hiawata ikke er interessert i så mye privatliv? Eller kanskje han ender opp i Trondheim, London eller Stavanger. Hvem vet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 11:52   #224
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi bor fortsatt på 90 kvm, og jeg savner fortsatt en oppholdssone til i leiligheten. Mulig vi må bygge om (å flytte høres jo veldig slitsomt ut).

Nå har vi faktisk flyttet, til 114 kvm med to bad og kjellerstue. Merkelig nok virker det ikke så mye større. (Mistenker at det blir bedre når vi får skap på soverommene og overskap på kjøkkenet. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 13:24   #225
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi må bestemme oss i dag for om vi vil legge ut huset for salg og overta min mors hus. De kjøpte leilighet i går. De bor i samme gate. Mindre hage og mindre å måke til vinteren. Koselig hus, men det må gjøres litt inne og på sikt kommer det større ting som å bytte tak, nytt bad mm. Om vi sier ja får vi det travelt de neste ukene med å rydde dette og gjøre det visningsklart. Det er stor mangel på eneboliger i området, så megler sier det vil selges fort. Det har han nok rett i. Vi har fulgt med i flere år, lite aktuelt som dukker opp siden vi vil holde oss i strøket og gatene rundt. Innerst inne når jeg leser dette burde vi gjøre det. Jeg liker jo ikke alt hagearbeidet her.

Vi flytter, så her pakkes det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 13:31   #226
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi flytter, så her pakkes det.

Så spennende. Lykke til!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 13:35   #227
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Har ikke hus, men leilighet. 64 kvm og skulle veldig gjerne hatt større plass. Et soverom til sånn at gutta kan ha hvert sitt. Og så ønsker jeg meg også plass til pianoet mitt og en krok til symaskina.

På stedet hvil.
Men har kikket mer aktivt det siste året. Problemet er at vi ikke har lyst til å bytte område.
Leilighet i blokka ved siden av er til salgs og har 3 soverom. Men 4,5mill + nesten 10 tusen i felleskostnader.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 14:31   #228
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi flytter, så her pakkes det.

Lykke til med salget og flytting!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 14:43   #229
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Har tre soverom, toalett, bad, stue og kjøkken, på ca 75 kvm. Pluss store boder på loft og i kjeller.
Siden dette er ei gammel blokk så er kjøkkenet eget rom og ikke "kjøkkenskap på ene stueveggen" som er vanlig i alle nye leiligheter som jeg kunne hatt råd til.
Tenker litt på å bytte til billigere bolig om noen år, men vi får se.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 15:06   #230
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi flytter, så her pakkes det.

Spennende! Lykke til med flytting og salg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 16:35   #231
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Spennende! Lykke til med flytting og salg.

Takk. Knapt en enebolig å oppdrive her. Perfekt for meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 17:05   #232
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Takk. Knapt en enebolig å oppdrive her. Perfekt for meg.

Høres jo helt perfekte ut. Kanskje du kan få med over takst for huset.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 17:43   #233
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi har ca 160 kvm og er forsåvidt fornøyd med det. Planløsningen er ikke helt optimal og ett av soverommene er veldig lite, men til gjengjeld har vi bl.a. kjellerstue som barna bruker mye og to bad (uvurderlig) så det fungerer veldig bra. Vi har også stor terrasse (som vi setter veldig pris på) og stor hage.


Fire år siden jeg skrev og vi har nå bygget på huset (det stod ferdig for bare to mnd siden) for å få et ekstra soverom og større stue.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 18:02   #234
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Høres jo helt perfekte ut. Kanskje du kan få med over takst for huset.

Håper det. Flere av de som ble solgt i vår gikk for 750-1 mill over takst. Men så heldig er jeg neppe.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 18:14   #235
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi flytter, så her pakkes det.

Gratulerer med avgjørelsen og lykke til. Så zpennende!

Vi bor med fire soverom og hybel. Studenten er i hybelen. Men synes nok det er vel langt til studiestedet. Flytter vi nærmere blir det ikke plass til alle. Hybel i Oslo er utrolig dyrt, ikke sjans til å betale uten inntekt ved siden av studielånet. Inntil videre blir det p bo her.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 20:56   #236
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Jeg har gått fra 220kvm til 80kvm med 2soverom og dårlig romløsning. Snart 89kvm og 3 soverom. Er en mann mindre og.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 21:13   #237
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Fotografen kommer for å ta bilder av vårt hus på mandag. Visning om halvannen uke. Forhåpentligvis går det raskt pluss over takst.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 21:18   #238
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Fotografen kommer for å ta bilder av vårt hus på mandag. Visning om halvannen uke. Forhåpentligvis går det raskt pluss over takst.

Lykke til, spennende!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-21, 21:57   #239
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

115kvm. Har også stor terrasse hvor mye er overbygd tak og innebygget sånn at vi kan sitte der lunt når det blåser nordavind/regner. Den er mye i bruk tidlig på våren og langt utover høsten så da føles det som vi har ekstra god plass.
Har også et stort uinnredet rom som egentlig skulle vært kjellerstue men vi trenger det til oppebevaring og lagring og mannen må ha et eget roterom der.

Vi har svingt oss siden dette ble skrevet . Rommet ble aldri kjellerstue men eldstemann fikk det som soverom så han har det litt mer privat nå.Har inngang nede. Han er veldig fornøyd.
Vi har frigjort et soverom og det bruker mannen til sitt hobbyrom.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-21, 01:17   #240
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi har det perfekte huset! Pr nå har vi to hjemmeboende ungdommer, en studentsønn som bor hjemme i ferier, og huset er på 174 m2.
Ungene regjerer i loftsetasjen, der har alle hvert sitt soverom, loftstue (som sjelden brukes) og bad.
Mannen og jeg sover nede, der har vi også stue, kjøkken, vaskerom og bad. Vi har en bod inne, en ute, og garasje til rot og biler. Og ingen hage, kun singel og noen potter.

Jeg savner absolutt ingenting i huset vårt. Det eneste som er trist er at vi ikke kan ta det med oss når vi flytter mer sentralt.

Jeg kan signere meg selv 4 år etter.
Nå er vi tre hjemmeboende, og vi har veldig god plass. Men familien har vokst siden sist med en samboer og en kjæreste, så enkelte helger er det virkelig fult hus. Da hender det jeg ønsker jeg meg større kjøkken.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no