Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Grunnlovsendring?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 12:42   #181
Våken
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 74
Våken er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Igjen - at hverken NRK, TV2 eller noen andre er spesielt interessert i denne saken, har nok mest å gjøre med at dere/www.rettferd.com ikke legger frem faktisk dokumentasjon på lovbrudd.


Jeg personlig skulle gjerne hatt en debatt på NRK om viktigheten av at Folket skal lære seg regelen "Gå til venstre - stå til høyre" i rulletrapper, forresten.

Nå kommer du med feilaktige opplysninger som avslører at du ikke har satt deg nok inn i saken. rettferd.com er en uavhengig nettside og har ingen assosiasjon med hva du måtte definere som "oss".
Da får du gutse på med det engasjementet og se hvor stor oppslutningen blir Maverick. Men på dette nivået diskuterer jeg ikke.
Ha en fortsatt fin dag.

Våken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:43   #182
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.


Jeg personlig skulle gjerne hatt en debatt på NRK om viktigheten av at Folket skal lære seg regelen "Gå til venstre - stå til høyre" i rulletrapper, forresten.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:43   #183
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Igjen - at hverken NRK, TV2 eller noen andre er spesielt interessert i denne saken, har nok mest å gjøre med at dere/www.rettferd.com ikke legger frem faktisk dokumentasjon på lovbrudd.


Jeg personlig skulle gjerne hatt en debatt på NRK om viktigheten av at Folket skal lære seg regelen "Gå til venstre - stå til høyre" i rulletrapper, forresten.

Jeg vil at vi setter av tid i riksdekkende medier til å debattere hvorfor noen duster synes det er greit å ikke bruke blinklys i rundkjøring. Det er påbudt å gjøre det og dessuten himla irriterende når folk lar være. Synes jeg.

Og til Våken: Nei, jeg tror ikke at landets dommere har sneket seg unna å skrive under dommerforsikringen for å i dulgsmål kunne undergrave rettsikkerheten.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:44   #184
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Våken, her.

Poenget er ikke å komme til noen slags konsensus med debattanter som forsøker å tolke meg og gjør det også ved å formidle det til resten av forumet som om det er budskapet jeg vil ut med. Jeg regner med at meldingen er nådd ut til de som ser viktigheten av dette. Og vurderer å trekke meg langsomt ut av denne debatten. Skal det komme noen fler spm. må det komme saklige, nå.

Jeg synes det er flott at folk engasjerer seg i hvordan samfunnet utvikler seg, og jeg er glad for at vi bor i et land der vi trygt kan gjøre det. Men jeg tror at hvis man skal få andre engasjert i en sak, må man uttrykke seg klarere enn det du gjør i denne tråden. Etter en god del innlegg er jeg fortsatt usikker på hva meldingen din egentlig er.

Og bare så det er sagt: Foreldreportalen er et forum der folk gjerne diskuterer ting som er dårlig dekket av media. Det er ikke bare førstesidene på VG og Dagbladet som styrer trådene her inne. (Da hadde det f.eks. vært sørgelig få tråder om limpistoler. )

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:44   #185
Våken
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 74
Våken er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skal vi diskutere grunnloven?

Jeg lurer fortsatt på hvor jeg finner dokumentasjonen på lovbruddene du snakker om, jeg.

De kommer frem i post #47
jeg må be deg om å lese hele innlegget. Hvis ikke forstår du meg ikke og vi kan ikke føre noen samtale. Ser du ikke hva som er lovbrudd der, tror jeg du må få noen til å forklare hva som står i paragrafene jeg har påpekt lovbrudd i forhold til

Våken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:45   #186
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Våken, her.

Nå kommer du med feilaktige opplysninger som avslører at du ikke har satt deg nok inn i saken. rettferd.com er en uavhengig nettside og har ingen assosiasjon med hva du måtte definere som "oss".
Da får du gutse på med det engasjementet og se hvor stor oppslutningen blir Maverick. Men på dette nivået diskuterer jeg ikke.
Ha en fortsatt fin dag.

Så jeg får altså ikke se dokumentasjonen? Sukk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:46   #187
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Det er sant det noen sier. Og hvis du synes at det er under din verdighet å diskutere med folk som av og til fjåser litt, er du nok dessverre på feil forum. her går spøk og alvor hånd i hånd. Og dessuten er dette det eneste forumet hvor det har vær ført en seriøs og åpen limpistoldebatt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:48   #188
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Våken, her.

De kommer frem i post #47
jeg må be deg om å lese hele innlegget. Hvis ikke forstår du meg ikke og vi kan ikke føre noen samtale. Ser du ikke hva som er lovbrudd der, tror jeg du må få noen til å forklare hva som står i paragrafene jeg har påpekt lovbrudd i forhold til


Ah, men jeg tror du misforstår meg!

www.rettferd.com står det at det finnes dokumentasjon på lovbrudd gjort av Stavanger Kommune, politiet, namsmann og ganske mange andre. Det er den dokumentasjonen jeg gjerne vil se.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:48   #189
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og dessuten er dette det eneste forumet hvor det har vær ført en seriøs og åpen limpistoldebatt.

"Foreldreportalen - tør der andre tier."

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:50   #190
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Våken, her.

og grunnen til at jeg plager dere med dette, er fordi tiden er knapp om vi skal få være med å bestemme eller vil ha en debatt på det.

Og derfor er det hensiktsmessig å skrive lange, tåkete innlegg stappfulle av lenker som man ikke ser poenget med å sjekke nærmere, i stedet for å bare si hva du mener rett ut?

Opprinnelig lagt inn av Våken, her.

Poenget er ikke å komme til noen slags konsensus med debattanter som forsøker å tolke meg og gjør det også ved å formidle det til resten av forumet som om det er budskapet jeg vil ut med. Jeg regner med at meldingen er nådd ut til de som ser viktigheten av dette. Og vurderer å trekke meg langsomt ut av denne debatten. Skal det komme noen fler spm. må det komme saklige, nå.

Men hva er budskapet du vil ut med da? Det er mye lettere om du bare sier det, jeg har nemlig også knapt med tid og gidder ikke bruke tid på å leite.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:50   #191
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Sitat:

Det er ganske enkelt kaos nå, fordi vår grunnlov blir ikke overholdt av de som har sverget sin ed til den (og de som IKKE har gjort det...) Grunnen til at jeg har engasjert meg i denne saken er at jeg ønsker å verne om vårt demokratis fundament og forhindre at utenlandske makter får kontroll over det som er vår borgerett og plikt. Nemlig å selv påvirke våre folkevalgte representanter slik at de kan ta beslutninger som er av interesse for folket som de representerer og at vi har en lovbestemt rett til å bestemme i saker som angår vår nasjon

Dette er hva Våken hevdet i innlegg 47. Våken mener at det er kaos i landet fordi dommerne ikke overholder grunnloven. Våken er redd for at utenlandske makter skal overta kontrollen av landet vårt. Og utøver sin plikt ved å innformere folket. Tror jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:54   #192
Våken
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 74
Våken er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg datt ut for lenge sidan. Omtrent der Støre kom inn, trur eg.

Men eg må likevel stille eit spørsmål til Våken, som sikkert høyrer til langt tilbake i diskusjonen.

Er det grunnlovsendringa som sådan (altså på innhaldssida) du reagerer på, eller er det måten dette blir gjennomført på?

Eg er nemlig mest interessert i innhaldssida, og det eg har lese så langt (frå seriøse kjelder som Aftenposten, HEF, kirken.no og KrF og AP sine nettsider), som dreier seg om innhaldet i endringane, synest eg er heilt på sin plass. Vi lever tross alt i eit langt mindre homogent samfunn nå som det nærmar seg 2014, enn i 1814. Og at landet si øvste lov tar inn over seg den pluralismen som innbyggerane faktisk gjenspeglar, er på sin plass. Viss det er innhaldssida som er problemet, er vi ueinige i sak.

Eg har ikkje sett meg inn i måten dette blir gjennomført på. Men eg ser at folk roper om statskupp, medier som er betalt av regjeringa for å teie saken ihjel og udemokratiske prosessar. Desse påstandane er så langt ubegrunna og svakt dokumenterte. Dersom eg burde frykte "statskupp", vil eg gjerne vite korfor.

Vel siden du har falt ut, får jeg skrive det igjen
Spekulasjoner utover det som jeg originalt har skrevet, det kommer jeg ikke til å komme med. Men hvis man ikke klarer å se at å bringe et overnasjonalt organ som lovgivende makt i Norge, ja da er det statskupp, om aldri så lite ett. Det norske folk har ingen påvirkning på menneskerettighetslovgivninga. Men skulle det vise seg om at ordlyden betyr bare menneskerettighetene som den står i dag og ikke blir dynamisk forandret fra strasbourg når det kommer endringer, så stiller saken seg annerledes. Dette vet vi ikke ennå og det er derfor vi trenger en debatt om det. Påstandene er jo ikke bevist, men jeg har redet ut om farene i disse innleggene. Folk får velge å ignorere eller engasjere. Jeg syntes bare det er synd at det står så dårlig til i landet at vi må "endre grunnloven for å klare å følge den". Og hvis det da er slik, trenger man en nasjonal debatt og fokus. Man må også vite hva de forskjellige partiene står for, ellers kan man ikke gjøre et fornuftig valg. Hva skal til for at det blir klart for dere? Et oppslag i VG? Dette er i aller høyeste grad en oppfordring til å ta i bruk hodet littegrann. Og det er i beste mening jeg er her.

Våken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:54   #193
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Jeg har forsøkt å finne noe av den påståtte dokumentasjonen, men finner ikke mye dokumentasjon mellom alle de merkverdige sidene. Regnes et brev fra en advokat som kommer med selvmordstrusler som dokumentasjon?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:55   #194
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg personlig skulle gjerne hatt en debatt på NRK om viktigheten av at Folket skal lære seg regelen "Gå til venstre - stå til høyre" i rulletrapper, forresten.

Nemlig!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 07-05-12 kl 21:53. Årsak: Rettet sitatreferanse
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:56   #195
Våken
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 74
Våken er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah, men jeg tror du misforstår meg!

www.rettferd.com står det at det finnes dokumentasjon på lovbrudd gjort av Stavanger Kommune, politiet, namsmann og ganske mange andre. Det er den dokumentasjonen jeg gjerne vil se.

Da må jeg igjen henvise til siden. Dette er ikke kjernen i saken og hvis det er dette du henger deg opp, kan jeg ikke hjelpe deg nå dessverre.

Våken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:57   #196
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Det beste jeg får ut av denne tråden her, er en voldsom beundring for Polyanna. At du har ork og tid til å forholde deg så saklig og konkret til dette, står det respekt av.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:57   #197
Våken
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 74
Våken er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så jeg får altså ikke se dokumentasjonen? Sukk.

Jeg har forklart hvor du finner dette tidligere i tråden

Våken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:58   #198
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Våken, her.

Hva skal til for at det blir klart for dere? Et oppslag i VG?

Er det dette som kalles VGling av tråden? Det er nesten like fornærmende som å bli kalt Dårlig Mor.

Våken: Når så mange i en tråd har problemer med å forstå budskapet ditt, kan det hende at det ikke bare er leserne som er tette i pappen. Det kan hende det også har en sammenheng er måten du uttrykker deg på og hvordan du (ikke) underbygger påstandene.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:58   #199
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Det beste jeg får ut av denne tråden her, er en voldsom beundring for Polyanna. At du har ork og tid til å forholde deg så saklig og konkret til dette, står det respekt av.

Jeg er ikke riktig klok.

Nå blir det kveldsjobbing på meg, tosken.

:logger ut:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 13:00   #200
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Åh, er du her for å opplyse de uopplyste, Våken? Ikke for di du er interessert i hva andre måtte synes? Jeg tenker at å bruke argumenter som at meddebattanter ikke klarer å se og spørsmål som dette

Sitat:

Hva skal til for at det blir klart for dere? Et oppslag i VG? Dette er i aller høyeste grad en oppfordring til å ta i bruk hodet littegrann. Og det er i beste mening jeg er her.

er dårlig egnet til en god og åpen debatt. Da gir du bare et inntrykk av at du vet bedre enn oss, og det er ofte et dårlig utgangspunkt for en god debatt. Legg til at du ikke akkurat er krystallklar i hva (eller om) du egentlig ønsker å debattere i det hele tatt, så har du noe av årsaken til at jeg ser på innleggene dine med en viss skepsis.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no