Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-14, 00:36   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg vet ikke helt hva du sikter til med mini, men det finnes toy, dverg og mellom utenom stor. Den eneste forskjellen på dem er størrelsen, så det at du har kjent kul storpuddel og ikke kul mindre puddel er helt tilfeldig. Og en hund bøorcslltid hva du gjør den til.

En dvergpuddel er høyere enn en dachs.

Ingenting er jo høyere enn en dachs. Jeg vet selvfølgelig veldig godt at en hund er hva man gjør den til (som sagt, jeg ha vokst opp med fire hunder), hvertfall til en viss grad, men det er ikke til å komme fra at man har visse favoritter, rasevise, og det er selvsagt farget at hva slags hunder man har kjent før, og hva slags personlighet de har.

Utover favorittene mine, som jeg har nevnt, er jeg ute etter kjennskap til raser som kan passe en byfamilie som ønsker en hund med lite fuzz, som ikke tar superstor plass, hvor rasen ikke er kjent for å være nevrotisk, være barnevennlig, må tåle å gå tur (altså ikke en mops eller eller en bulldog), men ikke blir rastløsom man ikke kommer seg ut på en tremilstur med apportering hver dag. I teorien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no