Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-11, 06:00   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Vi kjøper julegaver til barn i fattige familier i byen vår. Dette er barn vi ikke får vite noe om annet enn alder og kjønn. Jentegavene i vår tildelte familie har jeg mange ideer til, men så var det disse guttene da. Hva vil gutter på 10 og 20 år bli mest glade for, tro? Hver gave skal koste ca 300 kroner. Noen som har noen gode ideer?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:07   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Til han eldste: Bjørn Borg Boxer eller en aftershave i hipp duft?
Til 10åringen: Bøker? En Pingles Dagbok eller Sortland-bøker passer til alderen..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:13   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Jeg ville kjøpt Lego til 10-åringen.

Til 20-åringen: Duft ville jeg ikke kjøpt uten å ha et konkret ønske, men det er kanskje basert på at jeg selv liker kanskje 1% av parfymer jeg tester. Kanskje skjerf, lue, hansker eller noe sånt? Når en ikke vet størrelsen så begrenser det seg jo litt med klær. Gavekort på Platekompaniet eller lignende?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:16   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Jeg ville også gitt lego til 10-åringen.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:41   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Det er ikke alle 10-åringer som fortsatt liker lego altså. Men endel gjør det, og teknikklego er vel kanskje det beste i så måte. Ellers lego harry potter til ds (men man vet kanskje ikke om han har noe å spille det på), eksperimentsett, guinnes dinosaurrekorder og rekordbok, gavekort på kino, kul drikkeflaske.

Til han på 20: hårprodukter, t-skjorter, boxere, gavekort på itunes, gavekort på kino, lue, kortholder, drikkeflaske. Typisk en alder hvor det er bedre med en liten ting med riktig merke enn en stor ting.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:20   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.618
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Til han på 20 tror jeg jeg hadde gått for kinobilletter. Hvis de har lite penger er det ikke sikkert han er ofte på kino.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:27   #7
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.841
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Gavekort på kino kan være en flott gave til begge to.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:32   #8
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Takk for svar! 2 kinobilletter er sikkert lurt til 20-åringen, det og et skjerf, kanskje? Ellers skal jeg sjekke hva slags teknisk lego som finnes i 300-kronersklasssen.
Når det gjelder drikkeflasker, er Camelbak fremdeles ok?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 18:53   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.618
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Høres fint ut! Hyggelig gjort av dere. Hvilken by er det som har noe sånt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 19:18   #10
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

gavekort på itunes, .

Til en gutt fra en fattig familie...?


Gavekort er jo flotte greier! Da kan de jo kjøpe det de ønsker seg, eller komme en liten vei.
På elbutikker er det alltid noe som faller i smak, så skulle jeg nevne kino, men det var nevnt. Det vil jo begge synes er ok tenker jeg.

Legg ved noe julesnop.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 20:55   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.841
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til gutter på 10 og 20 år som vi ikke kjenner

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Takk for svar! 2 kinobilletter er sikkert lurt til 20-åringen, det og et skjerf, kanskje? Ellers skal jeg sjekke hva slags teknisk lego som finnes i 300-kronersklasssen.
Når det gjelder drikkeflasker, er Camelbak fremdeles ok?

Skjerf er nok bra. De store halsene er veldig populære her ser jeg.

Camelbak er gode flasker, men sånn strengt tatt unødvendig. Min niåring har Camelbak men foretrekker vanlige Imsdalflasker som vi vasker.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no