Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-17, 13:41   #141
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvilken størrelse kjøper du i nettbutikken, Gajamor? Jeg tror jeg er ca str 46, skjønt det varierer jo veldig.

Jeg kjøper 20W, men det blir jo alt for stort for deg. De har en link med "fit and size" på hvert plagg, der alle målene står.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 13:30   #142
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg vet at jeg objektivt sett ikke er det, men selvbildet mitt er det for tida dessverre.

Syntes det så bra ut, jeg!

Jeg tror at vi må få hodet litt ut av egen ræææævvv, her altså. De tingene vi henger oss opp i selv... Det er ingen andre som bruker en halv kalori på det. Tenker at attitude er 95% her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 13:36   #143
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Da er jeg iført cubuskjolen. Skal i en uformell lunsj som sikkert går over i nattmat.

Den jeg har på nå er i størrelse L. Kjøpte en sort i XL, men det ble litt bomsete. Får leve med at det er sånn jeg ser ut. Har hvite tøysko til. Fant ikkenoe smykke.

Den var kjempefin til deg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 13:37   #144
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Her er forresten beltet jeg har ropt så høyt om. Det klemmer inn magen og gir skikkelig midje. Tenker man skal ha innmari mye mage for at dette ikke gjør NOE for figuren. Her har jeg også shapetruse under, for å ikke få "valk" i underkant av beltet. (Kjolen er Cubuskjolen i XL).

Jeg har veldig lyst på en kjole som sitter litt etter uten å bli pølseskinn. Må også være typ "pencil" i fasongen.


Sist redigert av Joika : 08-06-17 kl 00:18.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 13:57   #145
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Skikkelig fint Joika!
Kan du linke direkte til det beltet?
Hvor mange cm er det?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 14:06   #146
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Skikkelig fint Joika!
Kan du linke direkte til det beltet?
Hvor mange cm er det?

Her er det. Mitt er str 16/18. Kan måle senere

http://www.asos.com/asos-curve/asos-...1&gridcolumn=1

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 14:11   #147
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Takk

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her er det. Mitt er str 16/18. Kan måle senere

http://www.asos.com/asos-curve/asos-...1&gridcolumn=1

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 14:15   #148
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg er 80-noe rundt livet da. Så da vet sånn ca.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-17, 14:20   #149
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvilken størrelse kjøper du i nettbutikken, Gajamor? Jeg tror jeg er ca str 46, skjønt det varierer jo veldig.

Mine er 14/16, og jeg er rundt str 46.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-17, 22:32   #150
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Nå kom jeg på hva jeg savnet i fjor sommer.

Som transplantert skal jeg ha lite sol. Kan noen vise meg flortynne lyse/ hvite topper som er lette å ha på når det er varmt i sydlige strøk? Typ str 46-ish.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 21:28   #151
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå kom jeg på hva jeg savnet i fjor sommer.

Som transplantert skal jeg ha lite sol. Kan noen vise meg flortynne lyse/ hvite topper som er lette å ha på når det er varmt i sydlige strøk? Typ str 46-ish.

https://www.ellos.no/ellos-collectio...ier/1069277-02

https://www.ellos.no/ellos-collectio...ile/1034680-02

https://www.ellos.no/ellos-collectio...lga/1057563-01


http://m.hm.com/no/product/61536?article=61536-B

http://m.hm.com/no/product/67756?article=67756-B

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-17, 22:33   #152
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Takk, den nr 2 der kan funke. Jeg har en sak fra før som jeg brukte mye på byvandring i Paris i fjor. Litt lang arm er lurt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 10:45   #153
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Denne ser også tynn ut, Karamell.
http://www.hm.com/no/product/68229?article=68229-A

Jeg synes ofte jeg finner slike bluser rundt omkring. Akkurat denne ser jeg er utsolgt i de største størrelsene.

Selv har jeg kjøpt denne i nydelig tynt stoff.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 11:13   #154
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Eg prøvde ein lang kjole på Lindex her en dag og fikk bekrefta mistankane mine. Eg kler rett og slett mykje bedre (og ser tynnare ut...) i kjolar til kneet. Det irritere meg for eg syns det er så mange fine lange!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 11:14   #155
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Takk, den nr 2 der kan funke. Jeg har en sak fra før som jeg brukte mye på byvandring i Paris i fjor. Litt lang arm er lurt.

Tips er å sjekke om dei ikkje er FOR gjennomsiktige. Eg har nokre slike men føle eg må ha singlet under og dermed er en like langt med tanke på å ikkje svette i hjel.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 12:12   #156
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tips er å sjekke om dei ikkje er FOR gjennomsiktige. Eg har nokre slike men føle eg må ha singlet under og dermed er en like langt med tanke på å ikkje svette i hjel.

Den jeg la ut bilde av er gjennomsiktig og må ha en singlet under. Jeg synes det kan bli ganske luftig og fint. Jeg leter etter noen skikkelig tynne singleter, noen av de jeg har er forholdsvis tette i stoffet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 21:22   #157
artemis
Aktiv
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 219
artemis er litt kulartemis er litt kul
Standard

Sv: Shoppe og inspirasjons -tråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Mine favorittkjoler om sommeren er Ilse Jacobsen-kjoler. De sitter så pent på en kropp med former og framhever og skjuler perfekt. De er litt dyre, men jeg bor i dem om sommeren, de kan slenges i bagasjen uten å krølles og holder seg veldig fint.

Tusen takk for tipset! Inspirert av denne tråden bestilte jeg to Ilse Jacobsen-kjoler som kom i posten i dag. Helt nydelig! Føler meg fiiin! Nå har jeg antrekk til disputas, sommerfest, festival, bryllup og alt annet som skjer i sommer

__________________
--------------
2012 & 2014
artemis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 22:18   #158
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe og inspirasjons -tråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av artemis, her.

Tusen takk for tipset! Inspirert av denne tråden bestilte jeg to Ilse Jacobsen-kjoler som kom i posten i dag. Helt nydelig! Føler meg fiiin! Nå har jeg antrekk til disputas, sommerfest, festival, bryllup og alt annet som skjer i sommer

De er helt fantastiske

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-17, 22:55   #159
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Ellos har noen som ligner, som jeg også anbefaler
Jeg kjøpte den blå. https://www.ellos.no/ellos-collectio...ina/7002278-02

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_3737.JPG (110,1 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg IMG_3736.JPG (101,1 KB, 16 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-17, 13:50   #160
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Joika-stil
(Ikke så skjev du da! )

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_3741.JPG (1,72 MB, 92 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no