Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-21, 20:46   #201
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg vet ikke om jeg ble GLADGLAD, men både jeg og fjortisen lo godt når jeg på vei i bilen til skolen (mens jeg prøvde å få noe som helst ut av han i forbindelse med dagens naturfagprøve), helt automatisk snurret på VOLUMKNAPPEN I BILEN, for å få ham til å grynte høyere. Jeg hater sånn prat som jeg neeeesten ikke hører, og skrur selvsagt opp volumet

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 16-02-21, 21:18   #202
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Storfornøyd bursdagsjente her idag.

Alle 3 barna lå i senga til yngste og hadde skikkelig latteranfall pga snapfilter. Det skjer ikke ofte for å si det sånn.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-02-21, 22:05   #203
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Legemiddelbransjen. Jeg som aldri har vondt i ryggen ble plutselig stiv og skikkelig vond i dag, etter å ha stivnet mer og mer etter fall på skøyter for en uke siden.

To Paracet, litt mjuk ryggyoga og et bad hjalp bare sånn passe. To Ibux og sofa og et par glass bobler bikket meg over til deilig og mjuk og magepustende igjen. Håper det varer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 16-02-21, 22:19   #204
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Rolig joggetur (ikke at jeg noensinne er rask, men enda roligere i dag) men studentdatteren på livsfarlig underkjøltregn. I herlig tempo, med fin arbeidspuls. Festlig tur på matbutikken etterpå, med fnising og kjøp av masse unødvendige matvarer. Hverdagsgleder anno 2021.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 17-02-21, 18:41   #205
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har fått plukke med meg et lass av flotte, nye gratisbøker til skolebiblioteket "mitt". 5 proppfulle handlenett og to esker. Lykkekribling i hele kroppen.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 19:52   #206
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Ut på tur i skogen og snøen laver sakte, men massivt ned. Fotfestet sitter godt og så møter vi to som rir hver sin hest. Det var et helt fantastisk syn. Og en av fordelene med å bo relativt nært en stall.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 20:43   #207
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har hatt en økt med en litt rampete hest i dag, og fikk etter hvert høre av femtenåringen som red på samme bane (og så ut som om hun var vokst opp i salen) "jeg synes du er flink jeg!", og jeg vet ikke om jeg ble glad eller skikkelig flau. Men har landet på at jeg er glad for at ungdommen ønsker å oppmuntre oss litt krøkkete seniorer.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 21:05   #208
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Kveldstur med venninne.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-02-21, 22:47   #209
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Bra at hun ikke la til «...for alderen!», da, Mave.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-02-21, 20:03   #210
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å be om pristilbud på helikoptertransport som transport fra A til B og tilbake. Bare fordi det er det den som skal transporteres har aller mestlyst til i hele verden.

10 K pr time, det er en grei pris

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 19-02-21, 21:12   #211
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg snubla over en videoer av babyer som fikk høre for første gang etter å ha fått høreapparat og det er noe av det mest rørende jeg har sett. Yay for legevitenskapen!

Ååå, har et vagt minne om at jeg har sett den, men jeg husker ikke helt. Kan du dele?

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 00:27   #212
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å få M hjem superglad og strålende etter trening! Han hadde først på skolen fått unnskyldning fra den som har vært verst mot han (en SKIKKELIG unnskyldning, der gutten selv hadde innrømt til klassevenner som ikke visste hva det gikk i, hva han hadde sagt/gjort) og at de hadde satt seg ned og tatt en runde på treningen, og flere hadde vært borte hos han etterpå og spurt om de hadde gjort noe, og sagt unnskyld til han. Det gjorde et mammahjerte utrolig lykkelig!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 10:49   #213
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ååå, har et vagt minne om at jeg har sett den, men jeg husker ikke helt. Kan du dele?

Fant ikke igjen, men fant denne, er litt gull her også.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 10:52   #214
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Bra at hun ikke la til «...for alderen!», da, Mave.

Da hadde jeg IKKE blitt glad.

Nå er det jo slik at dressur- og sprangryttere konkurrerer opp til olympisk nivå helt til de er i 70-åra så det går ikke helt å bruke alder som unnskyldning heller er jeg redd.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 11:01   #215
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Da hadde jeg IKKE blitt glad.

Nå er det jo slik at dressur- og sprangryttere konkurrerer opp til olympisk nivå helt til de er i 70-åra så det går ikke helt å bruke alder som unnskyldning heller er jeg redd.

Ulla Håkanson er 83 og aktiv ennå.

Video fra to år tilbake:
https://youtu.be/0GNSeHnlTKA

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå  
Gammel 20-02-21, 11:24   #216
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Åh, Taien, nå ble jeg også ordentlig glad!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 11:26   #217
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ulla Håkanson er 83 og aktiv ennå.

Video fra to år tilbake:
https://youtu.be/0GNSeHnlTKA

Dronning Elizabeth rir fortsatt her er hun 94:https://www.google.com/imgres?imgurl...MygAegUIARCEAQ

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 13:54   #218
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg ble glad av å se at så mange brukte munnbind her i dag selv om det kun er anbefalt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 20:36   #219
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Herremin. Første klem på snart et år med mitt familiemedlem som bor på sykehjem. Det er den beste klemmen jeg har fått på lenge.
Det måtte feires med prosecco, medbragt lunch og litt jåling av negler.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 20-02-21, 20:46   #220
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Herremin. Første klem på snart et år med mitt familiemedlem som bor på sykehjem. Det er den beste klemmen jeg har fått på lenge.
Det måtte feires med prosecco, medbragt lunch og litt jåling av negler.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no