Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Sjampinjonger

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 09:15   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sjampinjonger

Hvordan oppbevares de?

Syns de blir våte og ekle i kjøleskapet, så nå ligger de bare på benken.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:19   #2
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjampinjonger

Jeg trenger også tips om oppbevaring.
Jeg legger de i boksen i kjøleskapet (i soppposen). Problemet mitt er at de blir "fort" brune.
Hvor lang holdbarhet har de egentlig?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:20   #3
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sjampinjonger

Jeg syns også de ble våte og myke i kjøleskapet så nå kjøper vi bare inn sjampiong samme dagen som de skal brukes.

  Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:21   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjampinjonger

Syns de holder seg lenge i papirpose i kjøleskapet jeg - om de er friske og hvite når man kjøper dem.


Dersom de begynner å bli brune og vi ikke ser ut til å få brukt dem snart tørker jeg dem. Da kan de oppbevares på glass i en evighet

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:21   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjampinjonger

Kjøper stort sett den dagen jeg og, men noen ganger kjøper jeg for mange og da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre av de....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:23   #6
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjampinjonger

Opprinnelig lagt inn av zol, her.



Dersom de begynner å bli brune og vi ikke ser ut til å få brukt dem snart tørker jeg dem. Da kan de oppbevares på glass i en evighet

Hvordan gjør du det?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:25   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjampinjonger

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Hvordan gjør du det?

Etter at vi fikk oss frukt og sopptørker skjærer jeg soppen i skiver og putter dem på rist inni tørkeren. Tidligere har jeg tørket sopp i ovnen, med døra på gløtt og svært lav varme i et døgn eller så.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:27   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjampinjonger

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Etter at vi fikk oss frukt og sopptørker skjærer jeg soppen i skiver og putter dem på rist inni tørkeren. Tidligere har jeg tørket sopp i ovnen, med døra på gløtt og svært lav varme i et døgn eller så.

Så slitsomt Da kjøper jeg heller nye.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:30   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjampinjonger

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Så slitsomt Da kjøper jeg heller nye.

Jeg og..

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no