Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-14, 13:02   #1
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

"Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Litt vanskelig å finne en god tittel på denne tråden.

Jeg er på utkikk etter noe sykkelshortslignende til å ha under kjoler og skjørt om sommeren; noe som dekker litt om kjolen/skjørtet flagrer opp og som gjør at det rett og slett blir mindre klamt når man ikke har strømpebukse under. Ikke hold-in, bare en litt tettsittende mamelukk / lang boksershorts i tynt stoff, helst i bomull eller andre ikke-syntetiske materialer. Den bør gå til midt på låret omtrent, evt. litt lenger ned. Er den kortere enn det kryper den bare oppover.

Er det noen som har sett den typen undertøy? Jeg er helt blank.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:05   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Er du sikker på at du vil ha den tettsittende? Jeg sverger til løse "pettipants" à la de på bildet – om noen skulle få øye på dem, ser de bare ut som et ordinært underskjørt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:08   #3
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

De var fine! Hvor får man kjøpt noe lignende? De trenger nødvendigvis ikke være helt tettsittende, altså. Det var bare det jeg så for meg oppi hodet mitt.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:09   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Cubus har noen veldig greie, billige og tettsittende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:09   #5
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Prøver å google, men filteret på jobb blokkerer alle siden som har noe med dameundertøy å gjøre.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:09   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Cubus. Der kjøpte jeg iallefall engang, med liten blondekant nederst. Finst uten blondekant også.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:10   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

De var fikse, Toffskij. Går de helt opp mellom bena? (for oss som er bygget for gnagsår...)

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:10   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Cubus og Lindex. Jeg har også i "hudfarget", en glatt en med blonde nederst.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:10   #9
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Cubus er notert.

Hovedproblemet er nok at jeg ikke helt vet hva jeg skal søke på. Hva heter det på norsk?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:11   #10
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Jeg har av og til tatt på meg (kort) sykkelshorts under skjørtet/kjolen når jeg har syklet til fra jobb. Da tar jeg selvfølgelig av sykkelshortsen igjen når jeg ikke sykler.

(Det ser sikkert litt pussig ut, med kombinasjonen pen kjole, sykkelsko og (mannen sin) verstingsykkel, men samma det. )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:11   #11
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Og lindex, supert!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:11   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

De var fikse, Toffskij. Går de helt opp mellom bena? (for oss som er bygget for gnagsår...)

Jeg har ikke akkurat de der, men noen veldig like. De går helt opp mellom beina og har eliminert gnagsårproblemet mitt etter årevis med grubling og rare løsninger.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:11   #13
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har av og til tatt på meg (kort) sykkelshorts under skjørtet/kjolen når jeg har syklet til fra jobb. Da tar jeg selvfølgelig av sykkelshortsen igjen når jeg ikke sykler.

(Det ser sikkert litt pussig ut, med kombinasjonen pen kjole, sykkelsko og (mannen sin) verstingsykkel, men samma det. )

Jeg hadde nok gjort det samme.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:13   #14
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Ja, opp mellom beina er viktig. Jeg vil i det hele tatt slippe å ha lårene mot hverandre hud mot hud - jeg fikser ikke engang å sove uten ha dyna mellom beina når jeg ligger på siden.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:17   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Av og til må man jo bare savne nittitallet. Da var jo sånt å få overalt, og kunne endatil brukes ute på byen, med bare en lang skjorte over og penstrømpebukse inni.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:23   #16
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Av og til må man jo bare savne nittitallet. Da var jo sånt å få overalt, og kunne endatil brukes ute på byen, med bare en lang skjorte over og penstrømpebukse inni.

Haha, det hadde jeg nesten glemt! Den kombinasjonen var uslåelig.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:28   #17
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

H&M har korte tightslignende greier til å ha under. Jeg var på jakt etter dette til eldste, siden hun turner med kjole på. Dessverre ville hun ikke ha den, for den hadde blonder nederst, og hun er allergisk mot blonder.
Den lå for øvrig ikke i undertøysavdelingen. Men blant skjørt, singlet og slikt.

Så vi kjøpte tights, og klipte av midt på beina.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:35   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Jeg har en sånn, men med blonder nederst. Denne er fra Lindex.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:37   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

HM har disse:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 13:53   #20
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Oi, uten blonder jo! Det var jo sånn eldste ville ha, men jeg fant de ikke i butikk.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no