Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-12, 20:46   #721
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg spiser brød i lunsjen hver dag siden det er det som settes frem på jobben. Heldigvis settes det også frem masse godt pålegg og mye grønt. Oftest spiser jeg kalorimessig det samme til lunsj som til middag hvis jeg regner med frukt og melk, og kunne gjerne hatt varm lunsj og heller noe lettere sent på dagen. Tunge, kaloritette middager har vi bare av og til på søndager. Jeg er allermest glad i lettere varmmat og småretter.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 20:53   #722
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg spiser ofte varm lunsj, men det er jo ikke tunge middagsretter - sånne har vi uansett ytterst sjelden, og dessuten er det jeg tar med til lunsj mindre porsjoner enn det jeg ville hatt til middag og har kanskje salat til fisken i stedet for poteter eller hva vi nå har hatt. Mulig det er mer kalorier i det, men det holder meg lenger mett og gir større variasjon i hva jeg spiser i løpet av dagen. Det er jo ikke snakk om to middager, men en varm lunsj i stedet for brødskiver eller salat. Dessuten bruker jeg restene fra middagen, det er vi vel enige om at er en bra ting? Jeg spiser brødskiver også jeg, det jeg ikke gjør er å kjøpe den dårlige, dyre maten i kantinen som er courtesy of Toro eller Findus.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 21:01   #723
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg synes brød til lunsj er supert, jeg kjøper meg ofte det i kantina også. Men det er jo forskjell på brød og brød og pålegg og pålegg, og så er det forskjell på hverdag og fest. Jeg føler jeg har spist middag hvis jeg har varm lunsj. Ikke at det er meg imot, men da er jeg egentlig ikke klar for et varmt måltid til noen timer senere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 21:45   #724
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Det BLIR mye kalorier i varm lunsj hvis man forsyner seg av ris og pasta. De jeg har jobbet med som har slått seg på varm mat, har lett gått opp i vekt for å si det sånn, men da er det mer mengde og type varm mat. Grønnsaker og kjøtt/fisk kan man spise en del av, men to grovbrødskiver med skinke er jo rimelig magert det da.

Jeg spiser forresten to skiver til lunsj hver dag, og synes det er normal mengde.

Det er greit nok at man ikke ser seg blind på kalorier, men hvis man lett går opp i vekt, må man være ganske bevisst rundt hva en varmlunsj består i. Det er lettere å dosere ut to brødskiver med sunt pålegg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 21:46   #725
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har kjøpt brødskiver i kantina mange ganger. Ferskt brød med smør og brunost, det er ganske deilig, altså. Mye bedre enn ferdigsmurte loff-horn med svett ost og skinke, og mye billigere for en student enn varmmaten.

Det er superdeilig, men kalorimessig får du en solid middag med de kaloriene. Prismessig derimot, er det ganske gunstig ja.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 21:46   #726
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Min mann synes to brødskiver til lunsj er utrolig lite, og det holder jeg med ham i. Jeg er tynn og spiser jo små mengder, han er en storbygd mann som løfter tungt på jobb og trenger mer. Vi er forskjellige. Han spiser ikke usunne lunsjer da, det er stort sett plantebasert, sunn mat med ikke så altfor mange kalorier. Kaloriene kommer stort sett fra belgfrukter. Hvis man spiser kjøttkaker med alt tilbehør til lunsj, er jeg jo enig i at det blir noe annet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 21:51   #727
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Hvis en har med seg matrester hjemmefra er det jo ikke snakk om å forsyne seg grovt av noe, da spiser en jo det en har med seg. Det er det Dixie og jeg snakker om, i hvert fall. Jeg legger i grunnen mer på meg av brødmat enn av kjøtt/fisk og salat uansett.

Men når ble dette en "kritisere de som spiser varm lunsj"-tråd, egentlig? Nå føler jeg vi er på en sånn "alle må spise brødskiver og de må ikke ha noen annen form enn helt vanlige skiver og for all del ikke putt noe annet oppi boksen"-linje her. For ikke å snakke om hvor gøy det er å høre at folk tenker at jeg ikke er sylslank fordi jeg spiser laks og salat til lunsj i stedet for tørre brødskiver.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:03   #728
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er superdeilig, men kalorimessig får du en solid middag med de kaloriene. Prismessig derimot, er det ganske gunstig ja.

Jeg teller oftere penger enn kalorier.

ingling, har ikke dette vært en "her skal vi kritisere de som kritiseres kan"-tråd helt fra begynnelsen, da?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:04   #729
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

ingling, har ikke dette vært en "her skal vi kritisere de som kritiseres kan"-tråd helt fra begynnelsen, da?

Ja, det er i grunnen sant. Jeg er litt irritabel i dag.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:10   #730
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg teller oftere penger enn kalorier.

ingling, har ikke dette vært en "her skal vi kritisere de som kritiseres kan"-tråd helt fra begynnelsen, da?

Jeg har ikke vært med på lenge, men slik jeg forstod det var det nå delvis en diskusjon rundt hvorfor det ble frarådet i enkelte fora å spise varm lunsj, og da er det jo naturlig at man drøfter hvorfor det kan være tilfelle. Det er veldig stor forskjell på å ha med en porsjon der man selv bestemmer mengde og forhold og å ha fri tilgang til varmmat (dette er noe jeg vet fordi jeg selv har testet ).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:13   #731
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg har for den saks skyld spist MYE varmmat i kantina på skolen. Det som skjer er at jeg da spiser meg stappmett, såpass stappmett at jeg bare føler for å legge meg rett ut etterpå. Det er jo ikke bra å spise seg så stappmett støtt og stadig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:13   #732
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Ellers er salatbaren vår ganske skummel. Det er nemlig veldig mye godsaker der og det er mulig å lage en svært kaloririk salat for å si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:14   #733
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har for den saks skyld spist MYE varmmat i kantina på skolen. Det som skjer er at jeg da spiser meg stappmett, såpass stappmett at jeg bare føler for å legge meg rett ut etterpå. Det er jo ikke bra å spise seg så stappmett støtt og stadig.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ellers er salatbaren vår ganske skummel. Det er nemlig veldig mye godsaker der og det er mulig å lage en svært kaloririk salat for å si det sånn.

Enig i begge deler. Jeg kan vel egentlig informere om at i det jeg gikk fra svært rikholdige kantiner til matpakke som eneste mulighet, ble det der egentlig en hel del greiere. Men også kjedeligere.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:15   #734
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har for den saks skyld spist MYE varmmat i kantina på skolen. Det som skjer er at jeg da spiser meg stappmett, såpass stappmett at jeg bare føler for å legge meg rett ut etterpå. Det er jo ikke bra å spise seg så stappmett støtt og stadig.

Men det har jo egentlig ikke noe med temperaturen på maten å gjøre. Å ikke spise seg mer en passelig mett er noe mange må øve på for å klare.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:15   #735
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg har også gått fra kantine-mulighet til ingenting nå for noen uker siden, og har med meg fantastisk deilige to brødskiver med skinke på, hver dag. Jeg elsker nistematen min, jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:16   #736
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har for den saks skyld spist MYE varmmat i kantina på skolen. Det som skjer er at jeg da spiser meg stappmett, såpass stappmett at jeg bare føler for å legge meg rett ut etterpå. Det er jo ikke bra å spise seg så stappmett støtt og stadig.

Ja, kantiner kan jo være skumle sånn sett. Mannen min har alltid med seg matboks hjemmefra, så da spiser han jo på en måte tilmålte porsjoner. I tillegg spiser han ser aldri overmett. Han elsker jo mat, men har aldri slitt med selvdisiplin når det gjelder porsjoner, egntlig. Han spiser seg mett, ikke mer. I motsetning til kona.
Jeg har jo ikke så voldsomt mange valgmuligheter når det gjelder pålegg, i tillegg til at jeg blir litt oppblåst av hvete, så jeg spiser ofte varm mat eller salat til lunsj. Eller drikker (stor, næringsrik, med grønnsaker i) smoothie, om jeg er hjemme.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 22:19   #737
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men det har jo egentlig ikke noe med temperaturen på maten å gjøre. Å ikke spise seg mer en passelig mett er noe mange må øve på for å klare.

Ja, det var egentlig ikke noe argument i den ene eller andre retningen, bare litt sånn svada-skravling.

Morgendagens matpakkesmøring ser sånn ut for min del:
5-åringen; 2 skiver med brunost, 2 skiver med prim
7-åringen; 2 skiver med baconpostei eller baconost
meg; 2 skiver med smør og kokt skinke

Heller ikke fornuftig, bare svada.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:11   #738
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Var det i denne tråden vi diskuterte sjokoladen i matboksen?
Se her, rine og dere andre:

http://www.aftenbladet.no/nytte/livs...n-3030251.html

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 09:53   #739
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Ser det, men så vidt jeg kan se, står det ingenting om at sjokoladen bør være representert i matboksen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 14:58   #740
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ser det, men så vidt jeg kan se, står det ingenting om at sjokoladen bør være representert i matboksen.

Nei, og jeg mener da heller ikke at den bør være det. Jeg mener bare at det ikke er så farlig om den ER det av og til.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no