Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 13:43   #681
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Når du etter eget utsagn ikke er interessert i mat, rine, så er det jo ikke så rart om du synes det er en meningsløs trend å legge mer tanke og variasjon i matpakker, det være seg til voksne eller barn. Da ser du jo neppe noe særlig positivt i trenden, bare ekstraarbeidet, og da blir jo summen negativ. Men siden det er veldig mange (mange av dem også oppegående) på FP som er opptatt av mat, som gjerne vil ha variasjon og nye smaker og oppfordre barna også til å sette pris på dette, så synes jeg det er rart om du synes det er rart at disse folkene synes trenden er helt fin og at dine innsigelser er ganske surmagede.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 13:44   #682
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg synes ungene mine er altfor kjedelige i matveien og ville gitt mye for en unge som forlangte hummer og østers. Jeg synes ikke det er noe poeng i å respektere kjedelig mat overhodet. Jeg synes derimot det er et poeng å ikke sløse med mat (unødvendig kasting) og å tenke på kvalitet og opphav og miljø og transport og dyrevern.

Men respekt for kneipp med gulost? Nope. Null verdi.

(Mine unger har forresten gørre matpakker, mye av eget ønske.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 13:45   #683
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og en ting til: Dere kan med stor sannsynlighet skylde dere selv for at dere har småspiste barn.

Jeg har på ingen måte småspiste barn. Tvert i mot har jeg barn som spiser mye forskjellig og som i rimelig stor grad er villig til å prøve nye ting. Noe jeg alltid har hevdet at skyldes at de helt fra de var små har blitt presentert med et velsmakende, variert og tiltalende kosthold. (For det er selvsagt helt utelukket å hevde at vi bare har hatt flaks med dem. Det skulle tatt seg ut. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 13:46   #684
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg synes det er fullstendig skivebom å blande inn forskjellen på hverdag og fest i dette. Så lenge de forseggjorte, varierte matpakkene inneholder sunn mat, så er de like mye en motsetning til prinsessemuffins, som kneipp og gulost.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 13:46   #685
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Mine sønner har kjedelige matpakker, forresten. Ingen gulrotbokstaver eller stjernesalamier. Allikevel er den ene småspist og den andre storspist.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 13:58   #686
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg syns matglede og variasjon er viktig, men der det tipper over for meg er når maten skal formes til artige figurer, sånn til hverdags. Det blir rett og slett for mye dill. For meg. Jeg er ellers et over middels kreativt menneske som elsker å gjøre mye ut av bursdagsmat, kaker og presentasjon sånn generelt, men jeg kjenner at noe føles feil ved at maten må gjøres til sånn "barnespesial" i hverdagsmatpakkene. Det holder at det er god og variert mat som ser ut som god og variert mat. Og jeg gjentar: FOR MEG. Jeg er IKKE misunnelig på de som driver med det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 14:36   #687
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg er så misunnelig at jeg bare har gitt opp og lar ungen smøre på brødskiva si sjæl. Vil hun ha gulrotbokstaver og hjerteegg så må hun gjerne ordne seg det. :raus:

Men hun putter ofte gode ting oppi der altså. Ofte lager hun salat av middagsrester, ber meg kjøpe fiskekake eller spare en pizzabit fra lørdagspizzaen, og hun putter alltid oppi både frukt og grønnsaker. Det er vel ikke så rart at hun liker mat som er god tenker jeg, og syns det er helt unødvendig at enda en generasjon skal tro at tørt-brød-askesen er veien til evig lykke.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 15:23   #688
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og en ting til: Dere kan med stor sannsynlighet skylde dere selv for at dere har småspiste barn.


Jeg har da aldri sagt at jeg har småspiste barn. Jeg har heller ikke kresne barn. Men jeg har et barn som var i ferd med å bli skikkelig kresent, fordi han fikk bestemme helt selv hva han ville ha i matpakka det første halvåret på skolen.

Nettopp fordi han ikke er småspist så kan jeg sende med ham noe annet enn to med gulost og likevel få hjem tomme matbokser. Fordi han blir sulten, og ender opp med å spise det han får servert. (Det skal sies at det tok ham et par uker før han skjønte at jeg faktisk mente alvor da jeg begynte å sende med ham noe annet enn bare det han likte best.) Det fører igjen til at han spiser det han får servert borte. Og til at han faktisk smaker på nye ting hjemme, uten å klage høylydt i et kvarter før han tar første biten.

Min påstand er at man får kresne barn av kjedelige matpakker. Ikke småspiste barn.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 15:27   #689
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har da aldri sagt at jeg har småspiste barn. Jeg har heller ikke kresne barn. Men jeg har et barn som var i ferd med å bli skikkelig kresent, fordi han fikk bestemme helt selv hva han ville ha i matpakka det første halvåret på skolen.

Nettopp fordi han ikke er småspist så kan jeg sende med ham noe annet enn to med gulost og likevel få hjem tomme matbokser. Fordi han blir sulten, og ender opp med å spise det han får servert. (Det skal sies at det tok ham et par uker før han skjønte at jeg faktisk mente alvor da jeg begynte å sende med ham noe annet enn bare det han likte best.) Det fører igjen til at han spiser det han får servert borte. Og til at han faktisk smaker på nye ting hjemme, uten å klage høylydt i et kvarter før han tar første biten.

Min påstand er at man får kresne barn av kjedelige matpakker. Ikke småspiste barn.

Akkurat det siste der tror jeg ikke nødvendigvis er noen sannhet i altså. Min minste gutt er ikke kresen, og smaker gjerne på nye ting, men matpakka vil han bestemme selv, og kan godt bestemme seg for ikke å spise dersom han ikke har det han har bestemt i matpakka.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 15:28   #690
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Min påstand er at man får kresne barn av kjedelige matpakker. Ikke småspiste barn.

Ja. Det er mi efaring også.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 15:34   #691
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Ja. Det er mi efaring også.

Men faktisk ikke min erfaring. For når jeg også begynner å tenke meg om så er det faktisk slik at ganske mange av de som har såkalt kjedelig matpakke ikke nødvendigvis er kresne, og gjerne smaker på nye ting når vi har det på bordet. Jeg baserer denne erfaringen på 20 år i barnehage.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 15:43   #692
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

En ting er å foretrekke en mer variert matpakke, men å disse så til de grader matpakka til de som synes kneip med ost er helt ok framstår som ikke så rent lite snobbete altså.
Virkelig!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 15:52   #693
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Den her må jo være med i denne tråden.
Hentet fra Dagbladet, Zofies Verden fredag 31. august. Av Grethe og Norunn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sofies matpakke.jpg (58,3 KB, 96 visninger)
Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 16:40   #694
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

En ting er å foretrekke en mer variert matpakke, men å disse så til de grader matpakka til de som synes kneip med ost er helt ok framstår som ikke så rent lite snobbete altså.
Virkelig!

Det er jeg enig i, men nå begynte faktisk dissingen (og har etter min mening vært verre) andre veien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 16:45   #695
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Det er vel ikke konseptet kneip og ost som disses, men tanken om at noe mer avansert enn det i matboksen skal være pretensiøst og snobbete. Jeg mener også dissingen har gått mer i motsatt retning.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 16:50   #696
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg disser ingen av matpakketypene, og syns fortsatt det må være opp til hver enkelt hva de putter opp i matpakkene til både seg selv og barna sine.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 17:39   #697
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg reagerer likt som Tally og Niobe. Jeg har skrevet tidligere at jeg gir fullstendig beng i hva andre har i sine eller sine barns matpakkene. Men jeg reagerer på påstander som at man får småspiser og/eller kresne barn av for fancy matpakkene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 17:44   #698
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg er flasket opp, ofte motvillig riktignok, på torsk og poteter, brun eller gul ost i matpakka og jeg har aldri vært kresen i matveien. Spiser det meste, kan faktisk ikke komme på noe jeg har vegret meg for. Kostholdet mitt som voksen er et ganske annet og mye mer variert enn det foreldrene mine hadde på 70-tallet, uten at de gjorde noe som helst for å utsette meg for variasjon.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 18:07   #699
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg reagerer likt som Tally og Niobe. Jeg har skrevet tidligere at jeg gir fullstendig beng i hva andre har i sine eller sine barns matpakkene. Men jeg reagerer på påstander som at man får småspiser og/eller kresne barn av for fancy matpakkene.

Men er det virkelig så mange som skriver det? Helt ærlig så tror jeg ikke matpakkene har så mye å si i forhold til hvor kresne eller mye barna spiser.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 19:47   #700
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Litjtausa mekker matpakken sin selv (under oppsyn). Lille skatt får med to knekkebrød med brunost i tilfelle hun blir sulten på ettermiddagen, men det er sjelden det blir spist.

Har lurt på å få litjtausa til å lage mine matpakker også, for hun er mye mer kreativ enn meg. Der er det ofte både salat og fint oppkuttet frukt. Jeg rasker med meg to skiver brød med hvitost.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no