Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 21:45   #41
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Jepp, jeg ser at de beveger seg, og jeg ser Jesus på veggen!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 21:47   #42
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, disse:

http://library.thinkquest.org/J0110336/3Dgal.htm

Får dere dem til, altså? Morfar elsket disse bildene og mobbet meg alltid fordi jeg ikke fikk det til. Hvordan gjør dere? Det står at man bare kan stirre på dem så kommer motivet frem, det nytter ikke hos meg. Jeg har også prøvd å skjele, stirre intenst osv.

Jeg har alltid fått til disse. Noen er vanskeligere å få fram enn andre, men med litt tid har det alltid gått. Mitt triks er å få øynene ut av samsyn - se dobbelt. Det skal også funke å ha bildet helt nært øynene før man sakte beveger det utover uten å røre øynene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 21:48   #43
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Jeg ser forøvrig også at ting beveger seg her. Og Jesus.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 21:49   #44
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Jeg ser 3D illusjonene også!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 21:52   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Hihi, denne var litt kul:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 21:59   #46
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Her snurrer også bildene

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, disse:

http://library.thinkquest.org/J0110336/3Dgal.htm

Får dere dem til, altså? Morfar elsket disse bildene og mobbet meg alltid fordi jeg ikke fikk det til. Hvordan gjør dere? Det står at man bare kan stirre på dem så kommer motivet frem, det nytter ikke hos meg. Jeg har også prøvd å skjele, stirre intenst osv.

Disse er så kjekke! Jeg bruker å finne fokus, deretter skjele for så å forsøke å finne fokus igjen og skjele enda mer. Alternativt kan man holde det helt inntil nesen og prøve å holde fokus ca midt på bildet mens man sakte drar det bort fra ansiktet. Hold fokuset omtrent 2 cm inn i bildet liksom, og så retter man det litt ut når man finner objektet som er gjemt.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:02   #47
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Jeg ser alt jeg og, rotering, 3D og Jesus.
Men jeg må virkelig konsentrere meg og fokusere steinhardt for å få de der sjøsykbildene til å stå i ro!

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:15   #48
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har alltid fått til disse. Noen er vanskeligere å få fram enn andre, men med litt tid har det alltid gått. Mitt triks er å få øynene ut av samsyn - se dobbelt. Det skal også funke å ha bildet helt nært øynene før man sakte beveger det utover uten å røre øynene.

Det var et godt tips. Etter å ha stirret på de bildene en halv time og irritert meg over at jeg ikke klarte å se noe spesielt ved de, så greide jeg det endelig. Ble litt skuffet, var ikke akkurat noen åpenbaring i de bildene.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:18   #49
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Det første bildet står helt rolig. De andre ser jeg lett.

Skjønte ikke all den teksten da. Hva skal man gjøre med den? Forsøke å lese eller stirre?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:18   #50
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hihi, denne var litt kul:

Jeg ser bare to flekker, der teksten liksom ligger bak resten av teksten. Er det hele greia, eller misser jeg noe?

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:19   #51
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Stirre.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:19   #52
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Jeg ser bare to flekker, der teksten liksom ligger bak resten av teksten. Er det hele greia, eller misser jeg noe?

Det er noe tekst som blir uthevet i 2 flekker.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:20   #53
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Hihi, ja den var kul, Salt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:20   #54
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Stirre.

Ble ikke klokere jeg. Bølger?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:21   #55
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Jeg ser bare to flekker, der teksten liksom ligger bak resten av teksten. Er det hele greia, eller misser jeg noe?

Det står "Stop wasting your time, get a life" uthevet i teksten

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:23   #56
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det står "Stop wasting your time, get a life" uthevet i teksten

God ide!

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:35   #57
Snurr
Sjenert
 
Snurr sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 19
Snurr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg fikk det til å bevege seg et lite halvsekund, men det står stort sett stille

Samme her.

__________________
3 herlige kranglefanter.
Snurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:43   #58
Svanhild
Aktiv
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Innlegg: 135
Svanhild er litt kul
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Kjære vene, jeg må jo se helt sprø ut når jeg sitter her helt alene og nidstirrer på skjermen Får fint til sirklene og det andre som beveger seg, men får ikke sett hverken jesus eller noen prikker i den teksten!

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:58   #59
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Bildene beveger seg og jeg klarer se jesus, klarte ikke det siste bildet

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 22:58   #60
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser dere at dette bildet beveger på seg?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvis jeg holder øynene i ro står bildet stille. Flytter jeg blikket, rører det på seg før det faller til ro igjen når øynene er i ro igjen.

Samme her. Det beveger seg når jeg ikke ser direkte på det.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no