Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

YouTube-tråd. Vis favoritten din

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-07, 10:58   #21
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Denne er så fin:


(Kilde: youtube.com)



Siden hans


Og så liker jeg denne godt:


(Kilde: youtube.com)

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 10:59   #22
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Litt


(Kilde: youtube.com)
kanskje?

Kirsebær, det er godt man har forskjellig humor. Godt man kan komme overens selv om!!

Denne var jo bare knall. Jeg trodde ikke det gikk ann å bli så treg? eller er ordet vanskelig?

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 11:05   #23
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Synes denne er utrolig søt jeg!


(Kilde: youtube.com)

Skikkelig søt!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 11:45   #24
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Litt


(Kilde: youtube.com)
kanskje?


Å herregud! Er det mulig?? Og så legge skylda på den stakkars fyren da... Hun er sikkert så blond at hun ikke er flau over klippet heller.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 11:49   #25
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Denne er min favouritt; kan ikke bli bedre.


(Kilde: youtube.com)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 14:25   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din


(Kilde: youtube.com)
syns jeg er helt herlig!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:13   #27
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Her er min:


(Kilde: youtube.com)

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:14   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skjønner at jeg og Hobbes har heeeeelt forskjellig humor. Jeg lo ikke en eneste gang jeg. Syns forresten det der krydderopplegget bare er ekkelt.

signerer! Lo ikke en eneste gang og satt bare og irriterte meg over den elendige engelsken til han Spice Boy'en jeg....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:22   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Her er min:


(Kilde: youtube.com)

Den var bare sær.... mulig jeg ikke forstod vitsen med den, om det var noen vits, eller om den bare var rar.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:24   #30
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Snakk om dramaquen!


(Kilde: youtube.com)

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:29   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Lilia er også flink!


(Kilde: youtube.com)

guriland for en kroppsbeherskelse!! Utrolig!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:31   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Litt


(Kilde: youtube.com)
kanskje?

Kirsebær, det er godt man har forskjellig humor. Godt man kan komme overens selv om!!

Fy fader.... er det mulig....ER det virkelig mulig??? Har dette blitt sendt på TV??

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:31   #33
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Favoritter i denne tråden;

Spiceboy
Where the hell is Matt
Evolution of dance
Dancing dog

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:47   #34
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din


(Kilde: youtube.com)
den fikk hårene til å reise seg i nakken på meg. For en utrolig stemme på en så liten gutt... Malika fikk tårer i øynene.


(Kilde: youtube.com)
ikke fult så fink å lese, men fikk 10 poeng på den italienske sjarmørfaktoren, i alle fall hehe.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:49   #35
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Den var bare sær.... mulig jeg ikke forstod vitsen med den, om det var noen vits, eller om den bare var rar.


Jeg synes strikkedama var kjempebra.


Sist redigert av Frost : 24-02-07 kl 16:05.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 16:16   #36
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: You Tube tråd. Vis favoritten din.

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg synes strikkedama var kjempebra.

Me too!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 17:38   #37
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Denne synes jeg bare var så utrolig morsom (men den er kanskje litt lokal da):


(Kilde: youtube.com)


og nå var det også kommet en oppfølger:


(Kilde: youtube.com)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 18:07   #38
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Skjønn karaokejente.


Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 18:18   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Den med hunden var faktisk kjempebra, selv om jeg ikke er den som lettest blir imponert over hundetriks.

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Litt


(Kilde: youtube.com)
kanskje?

Denne er strålende! Jeg hadde tenkt å søke den opp som min favoritt! At det går AN??

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Her er min:


(Kilde: youtube.com)

Dyp. Men en utrolig treffende illustrasjon på avhengighet!

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg liker også dette veldig godt. Det viser en side av hjemme mitt som politikerene tydeligvis ikke vil vise fram! Selvom jeg var liten og det er over 22 år siden vi flyktet, så får jeg sånn vond klump i magen og lengter tilbake!


(Kilde: youtube.com)

Det skjønner jeg godt. Det er lett å glemme, i alt presteveldet, at Iran er verdens eldste eksisterende sivilasasjon. Et mektig og stolt land! Og veldig mange tror at det er arabisk - og så er det så helt annerledes. At USA tror at man skal kunne skremme et så stolt folk til underkastelse viser en historieløshet som er helt kriminell!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 18:45   #40
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Ble faktisk rørt her Polyanna! Det er jammen ikke mange jeg har møtt som vet noe som helst om min Persia!

Se dette også da.. det finnes ørten slike på youtube. Jeg har gråtet endel de siste ukene og lengtet...


(Kilde: youtube.com)

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no