Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Bruk av klesplagg

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-21, 15:45   #61
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Blir det ikkje feil å seie «med unntak av strømpebukser, pentøy, impulskjøp og bomkjøp …» når ein ser på gjennomsnittet? Dette er jo strengt tatt ein del av gjennomsnittet …

Absolutt. Men for min del endrer ikke det saken. Penstrømpebukser det går hull på, de bruker jeg jo flere ganger, under bukser på tidlighøsten, før tykkere strømpebukser må til. Impulskjøp driver jeg med maksimalt en gang hvert tiende år. Pentøyet tas pent vare på, flekkvaskes med klut og brukes neste gang. Tilbehør kan varieres, men også det brukes flere ganger. Bomkjøp har det vært fint lite av de siste 15 åra, egentlig nesten ikke etter midten av 20-åra (det er nå 33 år siden jeg var midt i 20-åra).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 16:14   #62
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg shopper definitivt ikke som hobby, det er jo flaks for meg som ikke har råd til sånt. Jeg liker ikke å kjøpe klær, føler meg alltid feil bygget i slike sammenhenger. De aller fleste klærne jeg har er kjøpt for ti-femten år siden eller arvet av venner. De blir brukt mye mer enn ti ganger, det er sikkert.

Noen kjoler har jeg brukt lite, da handler det om passform. Jeg burde gi dem videre, men drømmer stadig om at de skal passe meg bedre.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 19:14   #63
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg går rundt i klær jeg har arvet av Dragen, nokon og mora mi, så det må dra snittet kraftig ned.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 19:26   #64
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg kjøper definitivt alt for mye klær. Mye kjøpes brukt, men også endel nytt. Jeg har gått opp og ned i vekt som en jojo, og når klærne blir for små, så selger eller gir jeg bort, og må kjøpe større. Går jeg ned skjer det samme.
Har jo selvsagt plagg som brukes i årevis, men jeg har også mye som blir brukt få ganger, for jeg ikke føler meg fin i det når jeg tar det på igjen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 20:24   #65
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg går rundt i klær jeg har arvet av Dragen, nokon og mora mi, så det må dra snittet kraftig ned.

Mine kommer fra Dragen, Heiko, 007 og Pøbel.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-21, 16:08   #66
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har plagg jeg har hatt i mange år, og bruker masse.
Så har jeg plagg som henger der til jeg ot all formodning skal krympe inn i de igjen, men de kan være brukt masse tidligere.
Så har jeg hatt bomkjøp og bomsying, men de kastes ikke da, men blir levert til Fretex.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 00:26   #67
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har klær i skapet som veldig sjelden blir brukt og som sikkert drar snittet kraftig ned. Jeg liker godt å ha fine klær samtidig som vekten svinger veldig mye. Det blir noen bomkjøp og det ligger en del klær til vent for bedre dager. Jeg er nok litt shallow, men jeg er bl a helt avhengig av å føle meg velkledd på jobb.

Jeg også gir bort, selger, bytter og låner ut, men må bare innrømme at klesforbruket mitt kunne vært mer bærekraftig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 12:58   #68
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Stemmer sikkert for min del. Av 10 bukser, tre bruker jeg ukentlig, 3 månedlig og 4 aldri….

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no