Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Bruk av klesplagg

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-21, 15:00   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruk av klesplagg

Jeg så et innslag på nyhetene i går om hvor problematisk det er at klesplaggene våre blir brukt så lite (usikker på hvilken nyhetskanal som viste dette). I programmet ble det sagt at hvert plagg vi eier i gjennomsnitt brukes 10 ganger. Følgende artikkel sier 8 ganger.

Jeg ble VELDIG overrasket over dette tallet. Jeg er veldig klar over at jeg ikke akkurat har norgesrekord i shopping og derfor må bruke plaggene mine mer før de vurderes å byttes ut. Jeg har et par penkjoler som kanskje har vært brukt så få ganger, men mine andre klær har en helt annen brukshyppighet. Jeg tror antall ganger plagg brukes er atskillig nærmere 100 enn 10. Egentlig tror jeg det er enda mer. Jeg har fremdeles et par gensere som er i jevnlig bruk som jeg kjøpte da jeg var student - i forrige årtusen.

Strømpebukser kan forresten finne på å gå i stykker før de har vært brukt 10 ganger.

Er det noen som vil tenke litt høyt med meg om dette? Stemmer tallet for din del?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:07   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Stemmer overhodet ikke for min del. Jeg har ikke så mange plagg i gangen, og bruker alle i en slags rotasjon, så de blir brukt mye mer enn det. Strømpebukser kan nok hende brukes 10 ganger maks, de går jo i stykker innimellom. Men alt annet brukes til det er slitt (eller ikke passer lengre )

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:20   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Stemmer ikke for de aller fleste av mine plagg. Har nok noen penkjoler som ikke er brukt mer enn det, men stort sett bruker jeg klær i mange, mange år.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:26   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har to kjoler som har vært brukt kun én gang hver, i hvert sitt selskap.
Ellers er vel alt unntatt det jeg har kjøpt de siste par ukene brukt mer enn ti ganger, men noe kanskje akkurat bare ti. Enda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:34   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har veldig mye klær, men bruker dem også i mange år - iblant til de er helt tynnslitte. Har kjoler og skjørt som er både 10 og 15 år gamle, som fortsatt er i bruk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:37   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har helt sikkert topper jeg har brukt mindre enn 10 ganger og noen bukser og kjoler som ikke ble favoritter, for jeg har mye klær. Men de aller fleste brukes jo mye mer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:38   #7
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Dette stemmer veldig dårlig med mitt klesforbruk. Jeg bruker klærne mine til de er utslitt, og selv da blir de ofte ikke kassert umiddelbart, men degradert til når-ingen-ser-meg status. Selv de to kjolene mine er brukt mer enn 10 ganger, men så har de hatt god tid på seg også. Når det gjelder yttertøy så er faktisk alt kjøpt brukt bortsett fra dunjakka mi.

Det jeg bevisst bruker lite nå pga miljøet et de gamle fleecejakkene mine. Ikke helt slitt ut ennå, men de har etterhvert blitt erstattet med ull.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:39   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har et par kjole som bare er brukt i et par bryllup hver, fra den sommeren jeg var i 3 bryllup på 4 uker mer mye de samme folka.

Men ellers bruker jeg jo klærene mine mer sånn sikkert i snitt 10 ganger i måneden, har jeg følelsen av. Ok, så tar ullgensrene pause om sommeren og tskjortene pause om vinteren, men jeg går jo mye ide samme gensrene om og om og om igjen for tiden.

Andre kjoler brukes også mange ganger, og ejg eier utenom de to kjolene og min egen brudekjole, ingen plagg som ikke er brukt MINST 10 ganger, de fleste trolig godt over 100 (av vanlige bruksklær, bunden er nå brukt 1-3 ganger i året siden jeg var 15, men er nok ikke oppe i 100 enda. Og det finnes vel ikke en strømpebukse som overlever så mange bruk. )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 15:52   #9
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Det stemmer overhode ikke for meg.

Jeg skal nok innrømme at jeg ikke er flink til å lappe ermene på ullgenserne, men de fleste genserne mine bruke veldig mange ganger før jeg slutter å bruke dem.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:12   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg skal jo innrømme noen bomkjøp. Da brukes ikke de genserne 10 ganger. Men favorittene brukes mye og i flere år.
Poenget må være å redusere impulskjøpene og kjøpe færre plagg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:15   #11
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Det stemmer ikke med meg, min familie og mange jeg kjenner. Derfor tenker jeg det er noen andre der ute som virkelig bidrar til å holde snittet så lavt. Mannen klaget nettopp over at jeansene blir mye fortere slitt enn før. Da vi undersøkte saken nærmere viser deg seg at buksene har gått fra 99 % bomull og ned til 74 % bomull på få år. Ja, det krever enorme vannressurser å lage en dongeribukse. Men da er det definitivt en fordel om den tåler å bli brukt mer enn 8 ganger (noe som ikke er tilfelle med de med mindre bomull og mer polyester).

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:16   #12
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Med unntak av penkjoler og noen bomkjøp brukes både mine og mannens klær betydelig flere ganger enn 10. De fleste klærne brukes jevnlig i flere år. Jeg er også veldig overrasket over tallet i artikkelen og kan ikke helt skjønne at det er mulig?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:24   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Det stemmer ikke med meg, min familie og mange jeg kjenner. Derfor tenker jeg det er noen andre der ute som virkelig bidrar til å holde snittet så lavt. Mannen klaget nettopp over at jeansene blir mye fortere slitt enn før. Da vi undersøkte saken nærmere viser deg seg at buksene har gått fra 99 % bomull og ned til 74 % bomull på få år. Ja, det krever enorme vannressurser å lage en dongeribukse. Men da er det definitivt en fordel om den tåler å bli brukt mer enn 8 ganger (noe som ikke er tilfelle med de med mindre bomull og mer polyester).

Mine bukes mer enn 8 ganger før de vaskes. Men de slites jo ut, de gjør jo det , dog lenge etter 8 bruk altså.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:35   #14
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg kan fint innrømme at jeg har maaaange t shorter.
Men det henger sammen med at jeg flyttet tre ganger i mnd (mellom mamma, pappa og institusjon) før psyk. Så for å slippe å dra med meg alt hele veien så ble en del liggende overalt.

Kjøpte nylig to joggebukser på obs. De er også brukt mye.
Undertøy må jeg kjøpe nytt av nå fordi eh ja, det er er ikke mye stoff igjen i de (er så tynnslitte)
Gamle bukser er 10-15 år gamle med slitte kanter
Gensere har jeg flere av men det er jo noen med glidelås, noen ull, noen hette osv.

Kjoler og skjørt? Hva er det…? Hehe.. (gutt..)

Sokker trengs det også nye av fordi de er det også bare hull i(men ikke kjøpt ny på 10 år).

Så det stemmer ikke på meg.

Eller jeg har måtte kjøpe to nye jakker i år! Men det er ambulanse sin feil da, de klippet opp begge armene for å legge inn venefloner for å gi med stesolid mot epilepsi..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:36   #15
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Mine brukes til de er utslitt eller til de ikke passer.
Unntaket er penklær.
Jeg har lite klær så samme brukes gjerne 2 ganger i uka.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:43   #16
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg tror nok ikke fp i stor grad bidrar med mye klesplagg som kun brukes en gang eller to.
Men det er helt klart at mange, kanskje spesielt unge, har klær de bare bruker en gang. Mange som kjøper seg en ny billig top når de skal ut på byen etc...
Og når en er på kjøpesenter så ser en jo mange plagg som er i lav kvalitet og design som ikke akkurat roper gjenbruk og noen kjøper jo de.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:45   #17
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Stemmer dårlig for min del, muligens med unntak av noen få plagg, type finkjoler. Andre ting brukes igjen og igjen, med mindre det var totalt bomkjøp, og det er det få av.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:54   #18
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg har ganske mye klær, men jeg bruker dem stort sett lenge.

Som flere andre her har jeg nok noen penkjoler som ikke blir brukt mer enn 10 ganger. Til gjengjeld fant jeg nettopp kjolen jeg brukte på nyttårsaften 1999 på loftet og leverte den videre til lillesøster som gled helt nydelig inn i den. Så nå bare venter vi på et skoleball så den kan bli brukt mer enn den ene gangen jeg har brukt den.

Jeg har nok noen bomkjøp som ikke er brukt så ofte. Men de fleste av dem er bruktkjøp. Jeg tenker meg litt mindre om på bruktbutikken enn andre steder. Og klær jeg kjøper brukt er forhåpentligvis brukt noen ganger før meg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 16:55   #19
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Jeg kjøper dyrere klær og bruker de gjerne i 10 - 15 år. Handler veldig lite på lavpris fordi jeg synes at klærne for ofte mister farge, fasong eller er for tidstypiske. Har noen Zara kupp og mulig noe basic HM og Lindex.

Jeg tror ikke FP er representativ for utvalget det snakkes om. Jeg har vært med eldstejenta på mange bruktbutikker de siste to årene. Det er slike mengder med billig og mindre pent tøy at det er trist og grunn til å boikotte. Og vi har sett det beste, som selges, mengden som kjøres bort med traktorskuff for brenning er det virkelige lasset.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 17:30   #20
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av klesplagg

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har veldig mye klær, men bruker dem også i mange år - iblant til de er helt tynnslitte. Har kjoler og skjørt som er både 10 og 15 år gamle, som fortsatt er i bruk.

Kan underskrive.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no