Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-21, 10:49   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Jeg elsker bergensere!


Og så er det ikke rart de får mindreverdighetskomplekser når de skal peppe seg opp før kamp og ser bilder av elitespillere som minner dem på at de er B-laget.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 10:54   #22
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.641
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

De har ikke tapt en eneste kamp i serien i år og skal spille cupfinale. En cupfinale jeg inderlig håper de taper, for den er mot «mitt lag». #ærevære

Sandviken er ikke mitt lag, men det er i min by.
Så klart jeg heier på dem, og det er så kult at de gjør det så mye bedre enn Brann.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 11:08   #23
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Nå er bildene på plass igjen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 15:05   #24
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Nå er bildene på plass igjen.

Men i bortelagsgarderoben?!

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 15:26   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Det er vel for å distrahere motspillerne da! Utmerket taktikk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 15:33   #26
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Kulturen i herrefotball er arkaisk, dessverre. Gjelder ikke bare i denne klubben. Selv ser jeg stor forskjell på hvordan fotballgutter og håndballgutter snakker om jenter, egen fortreffelighet og hvem som har et seksualisert (banne)språk. Fotballmiljøet har en jobb å gjøre.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 16:18   #27
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det som fascinerer meg mest med denne saken er herrelagets åpenbare uvilje til å innrømme at det de gjorde var skikkelig dust. I stedet har de kalt det en "ikke-sak" og at "de ser ikke problemet" og at "det var ikke ment sånn". Jeg mener, er det mulig?

Den måten å reagere på er så ille, jeg mister litt troa på at man kan komme videre. Når man så åpenbart er på feil jorde og så ser de det overhode ikke selv.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 17:07   #28
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.597
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Men i bortelagsgarderoben?!

Ja, og jeg mener jeg leste at damelaget også har flyttet dit, mens herrelaget beholder hjemmegarderoben? Om noen skal flytte på seg, får det være herrelaget! (Også skulle jeg gjerne visst om det er hele laget eller bare treneren som mente at bildene var distraherende. Sitter det en gjeng herrespillere nå og gremmes over treneren sin, eller synes de det var helt greit?)

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-21, 18:57   #29
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.641
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bergen Næringsråd har dekket til over 150 bilder av menn på veggene:

De har kommet opp igjen i d
hjemmegarderoben.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no