Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-21, 18:03   #41
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Dette har blitt en mediesak og da mener jeg man må ha lov til å diskuterer den og kommentere det som faktisk fremkommer. Så langt har det fremkommet en årelang konflikt og etter de forklaringene som har kommet sålangt tyder det på temmelig drøy oppførsel fra LAs side. Dette gjelder både oppførsel, verneombud- varlser, overbevisning om egen fortreffelighet på bekostning av andre og forsøk på å velge seg oppgaver.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 18:24   #42
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Det er ikke mye ære du levner en hel yrkesgruppe, må jeg si.

Hva mener du med det? At det er galt at journalister kjenner sin egen bransje? For det er det jeg skriver her. At man kjenner til alle «triksene» og vet hvordan man skal bruke dem er ikke det samme som å si at alle bruker dem. Det er ingen tvil om at det er forskjell på folk som er medievante/kan media og folk som ikke er medievante ift hvor godt de håndterer pressen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 18:32   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Dette har blitt en mediesak og da mener jeg man må ha lov til å diskuterer den og kommentere det som faktisk fremkommer. Så langt har det fremkommet en årelang konflikt og etter de forklaringene som har kommet sålangt tyder det på temmelig drøy oppførsel fra LAs side. Dette gjelder både oppførsel, verneombud- varlser, overbevisning om egen fortreffelighet på bekostning av andre og forsøk på å velge seg oppgaver.

Jeg er enig med deg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 18:47   #44
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hva mener du med det? At det er galt at journalister kjenner sin egen bransje? For det er det jeg skriver her. At man kjenner til alle «triksene» og vet hvordan man skal bruke dem er ikke det samme som å si at alle bruker dem. Det er ingen tvil om at det er forskjell på folk som er medievante/kan media og folk som ikke er medievante ift hvor godt de håndterer pressen.

Jeg mener at du framstår svært fordomsfull mot en yrkesgruppe og skjærer alle over én kam, sjøl om du i korrigerer deg i etterkant. Bytt ut media/journalister med en hvilken som helst yrkesgruppe - det være seg lærere eller sykepleiere - så får skitne triks litt skitten smak i min munn.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-21, 22:01   #45
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Jeg mener at du framstår svært fordomsfull mot en yrkesgruppe og skjærer alle over én kam, sjøl om du i korrigerer deg i etterkant. Bytt ut media/journalister med en hvilken som helst yrkesgruppe - det være seg lærere eller sykepleiere - så får skitne triks litt skitten smak i min munn.

Og jeg syns det er underlig at du mener at kommentaren min uttrykker fordommer mot en yrkesgruppe. Realiteten er jo at de aller fleste journalister kan spinne en historie i media, de kan triksene - også de skitne - og vet hva som skal til for å få en historie til å "gå". Dette er ikke folk som ikke er medievante. Ikke på noen av sidene.

Kommentaren du siterte var for øvrig ikke ment som en korreksjon. Jeg står for det jeg sa opprinnelig, om at begge sider sannsynligvis kan alle de skitne triksene. Og at det er godt mulig de er brukt, uten at jeg kan vite det.

Media har enormt med makt, og det er virkelig ikke alltid de følger sine egne presseetiske regler. Innimellom med fatale konsekvenser. Det tror jeg ikke man kan påpeke ofte nok.


Sist redigert av Gaia : 19-05-21 kl 22:09.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 12:42   #46
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og jeg syns det er underlig at du mener at kommentaren min uttrykker fordommer mot en yrkesgruppe. Realiteten er jo at de aller fleste journalister kan spinne en historie i media, de kan triksene - også de skitne - og vet hva som skal til for å få en historie til å "gå". Dette er ikke folk som ikke er medievante. Ikke på noen av sidene.

Her må du gjerne konkretisere hva du mener.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 14:04   #47
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Tenker det er klart at journalister kan ha mer kunnskap enn andre om hva som gjør at en redaksjon lager oppslag, hva som skal til for å få god dekning og for at en sak skal kunne leve i media over tid. Noe annet ville vært rart. Det er et eget fag, liksom. I tillegg kjenner de folk og kjenner til folk, og vet hvem de kan kontakte for å ha bedre sjanse for dekning.

Selv jeg som ikke har peiling, men bare hatt litt medieopplæring for mange år siden, vet at det er mange tricks of the trade. At det er lettere å komme på i mandagsavisa eller i ferier, at skal du «drepe» en sak, kan du slippe den fredag ettermiddag (gjerne utfartshelg) eller time den med en stor hendelse som får førstesidene.
Hvilke punkter som må oppfylles for at en sak skal være nyhetsverdig.

Vil heller si at hvis en journalist ikke vet slike ting, så mangler det noe på kompetansen.

Det er mange saker som ville fått et helt annet utfall om ikke hovedpersonen kjente de rette folka og hadde tilgang til media.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 14:17   #48
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Her må du gjerne konkretisere hva du mener.

De aller fleste (gode) journalister vet hvordan en overskrift skal utformes, for å få flest mulig "klikk". De vet når det er lurt at en sak bør "slippes", for at den skal få mye eller lite oppmerksomhet. Og de vet ofte hvilke kilder det er lurt å kontakte, for å få en bestemt vinkling på saken. Journalister kjenner andre journalister, og andre mediefolk. Og det er ingen tvil om at journalister snakker sammen. Det er derfor ganske vanlig at de også vet hvilke andre medier/journalister/kontakter som bør få informasjon om en sak, for å sørge for ønsket dekning. De journalistene jeg kjenner vet også veldig godt hvordan de skal sette sammen en skikkelig "drittpakke". Det betyr ikke at de faktisk gjør det, men at de vet hvordan det gjøres. Og det kalle jeg å kjenne til de "skitne" triksene i boka.

Det er få jeg kjenner som er så gode på å grave etter og finne informasjon, som journalister. Også informasjon som ikke nødvendigvis er så lett tilgjengelig for andre. Det er informasjon som kan brukes til nyttig samfunnsinformasjon, men det kan også misbrukes, avhengig av hvordan saken vinkles. Selv politiet har nytt godt av enkelte journalisters fabelaktige nettverk og evne til å grave. Og innimellom snoke.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 14:23   #49
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Selv jeg som ikke har peiling, men bare hatt litt medieopplæring for mange år siden, vet at det er mange tricks of the trade. At det er lettere å komme på i mandagsavisa eller i ferier, at skal du «drepe» en sak, kan du slippe den fredag ettermiddag (gjerne utfartshelg) eller time den med en stor hendelse som får førstesidene.

Det lærte jeg "the hard way", for ganske mange år siden. Jeg har faktisk blitt beskyldt for å prøve å "drepe" en sak ved å sende den ut sent på fredag. Som om det var en sak det var mulig å ta livet av. Greia var at det var da den var klar. Så det var da den ble sluppet. Selv om informasjonssjefen (tidligere journalist) hadde foretrukket et annet tidspunkt - helst mandag morgen - fordi hen var veldig klar over at det kom til å komme beskyldninger om at vi forsøkte å dempe dekningen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 18:06   #50
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

De aller fleste (gode) journalister vet hvordan en overskrift skal utformes, for å få flest mulig "klikk". De vet når det er lurt at en sak bør "slippes", for at den skal få mye eller lite oppmerksomhet. Og de vet ofte hvilke kilder det er lurt å kontakte, for å få en bestemt vinkling på saken. Journalister kjenner andre journalister, og andre mediefolk. Og det er ingen tvil om at journalister snakker sammen. Det er derfor ganske vanlig at de også vet hvilke andre medier/journalister/kontakter som bør få informasjon om en sak, for å sørge for ønsket dekning. De journalistene jeg kjenner vet også veldig godt hvordan de skal sette sammen en skikkelig "drittpakke". Det betyr ikke at de faktisk gjør det, men at de vet hvordan det gjøres. Og det kalle jeg å kjenne til de "skitne" triksene i boka.

Det er få jeg kjenner som er så gode på å grave etter og finne informasjon, som journalister. Også informasjon som ikke nødvendigvis er så lett tilgjengelig for andre. Det er informasjon som kan brukes til nyttig samfunnsinformasjon, men det kan også misbrukes, avhengig av hvordan saken vinkles. Selv politiet har nytt godt av enkelte journalisters fabelaktige nettverk og evne til å grave. Og innimellom snoke.


Å snoke kan vel også kalles undersøkende journalistikk. Ord er makt.
Jeg vet ikke hvor ille det er å skrive gode titler som folk vil klikke på eller vite når på døgnet det er størst sjanse for gode lesertall. Drittpakker har jeg ikke kunnskap til å uttale meg om.
Skjønner at du baserer deg på dårlige erfaringer. Vi er på helt ulike banehalvdeler. Og det er jo greit.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 18:46   #51
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Jeg vet ikke hva som har skjedd i denne saken, men jeg vet at ansatte også kan sparke oppover på en totalt uakseptabel måte. Og det er j**lig på alle måter å være nærmeste leder.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 18:53   #52
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

....

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror

Sist redigert av meisje : 21-05-21 kl 14:06.
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 18:57   #53
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

...

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror

Sist redigert av meisje : 21-05-21 kl 14:05. Årsak: ...
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 19:27   #54
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Å snoke kan vel også kalles undersøkende journalistikk. Ord er makt.
Jeg vet ikke hvor ille det er å skrive gode titler som folk vil klikke på eller vite når på døgnet det er størst sjanse for gode lesertall. Drittpakker har jeg ikke kunnskap til å uttale meg om.
Skjønner at du baserer deg på dårlige erfaringer. Vi er på helt ulike banehalvdeler. Og det er jo greit.

Undersøkende journalistikk er undersøkende journalistikk. Kjendisjournalistikk er det jeg kaller «snoking».

Jeg har jobber mye med journalister og forhenværende journalister. De aller fleste dyktige folk, med høy arbeidsmoral og etikk. Så jeg baserer meg ikke bare på dårlige erfaringer. Men jeg har også hatt det, ja. Det er en grunn til at medietrening er en greie. En journalist som har fått ferten på noe hen tror er en sak kan være både grenseløs og nådeløs, på godt og vondt. Det kan være ganske interessant å vite hvordan en sak ser ut på innsiden, og samtidig lese om den i avisen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 20:44   #55
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Det som et utfordrende med sånne saker er når sannhetsvitner skal vitne om det motsatte. Og si: «NN er veldig god på samarbeid og en strålende kollega. Vi har aldri hatt noen konflikter». Det hjelper lite om 8 andre har det. Og ledere har også rett på et godt arbeidsmiljø og skal ivareta både seg selv og andre.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 23:23   #56
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

For meg blir det meir og meir tydelig at Line Andersen har hatt ein oppførsel over mange år som eigentlig er heilt uakseptabel. Men ledelsen i NRK burde ha tatt tak i dette for lenge sidan. Då hadde ein kanskje unngått at det til slutt eksploderte. Typisk eksempel på feig ledelse. Men det unnskylder ikkje måten ho har oppført seg på. Syns heller ikkje ufrivillig barnløshet og samlivsproblemer er god nok unnskyldning, sjølv om det kan vere ei medvirkende forklaring.
Eg har vore borti eit par sånne som ho i arbeidslivet og det endar som oftast med at dei får ei fagdirektør stilling med litt uklart ansvarsområde, uten personalansvar. Så blir dei sittande der på tørkeloftet til dei enten seier opp sjølv eller går av med pensjon. Lettaste utveg for arbeidsgiver, men absolutt ikkje ei god løysing.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 23:28   #57
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Syntes denne var godt skrevet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...utenfor-retten

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-21, 23:40   #58
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Syntes denne var godt skrevet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...utenfor-retten

Ja!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-21, 00:21   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Og denne er god, synes jeg - saken burde aldri vært for retten.

https://www.dagbladet.no/meninger/en...WwoAGX-EXgc9rc

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-21, 11:44   #60
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Jeg følger Krystallklart budskap, og i dag snakket hun om konflikter på jobb: https://www.facebook.com/Krystallkla...7185671345060/

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no