Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-21, 14:40   #41
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Jeg har ikke sett noen av videoen som legges ut, det er litt for sensasjonspreget kjenner jeg. Samtidig så er det jo dokumentasjon på at politiet gjør det situasjonen krever, slik jeg leser saken. Og det er det kanskje behov for i våre dager, hvor det fort blir spekulasjoner ellers.

Men ja. Jeg reagerer veldig på at en person som tydelig er psyk og er dømt til psykisk helsevern for så kort tid siden, går løs i samfunnet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 14:41   #42
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Disse videoene som vises nå er langt over grensa.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 14:49   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Er det offisielt at det er samme mann? Jeg reagerer mest på om det er sagt, for politiet var veldig tydelige på nyhetene i sted, om at pårørende ikke er varslet.

Ellers så fortjener diskusjonen om mulighet for bruk av tvang overfor farlige psykisk syke mennesker, en egen tråd, kanskje.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 14:52   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det offisielt at det er samme mann? Jeg reagerer mest på om det er sagt, for politiet var veldig tydelige på nyhetene i sted, om at pårørende ikke er varslet.

Nei, det er det jeg reagerer på også. Politiet har ikke bekreftet det, og sier at pårørende ikke er varslet. Men alle avisene påstår det. Så i og for seg burde sikkert ikke jeg skrive noe om det heller.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers så fortjener diskusjonen om mulighet for bruk av tvang overfor farlige psykisk syke mennesker, en egen tråd, kanskje.

Ja, egentlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 14:54   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Forteller de hvem det er før pårørende er varslet?? Jeg mangler litt ord kjenner jeg. Det er så langt over alle grenser for anstendighet.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 14:59   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

NRK sier her:

Sitat:

NRK får opplyst at den avdøde mannen er den samme personen som tidligere er dømt for angrep med kniv i Oslo sentrum.

Etter det NRK kjenner til gjennomsøkte politiet mannens bolig tirsdag.

– Pårørende er ikke varslet
Politiet bekrefter ikke mannens identitet, men sier mannen er kjent for dem fra før.

– Vi har identiteten på gjerningspersonen, men det er for tidlig å bekrefte denne. Pårørende er ikke varslet og politiet ber media ta hensyn til det, sier politiinspektør Egil Jørgen Brekke på en pressebrifing klokken tolv.

Så de sier hvem det er og at politiet ber dem ikke si det i samme sak.

https://www.nrk.no/norge/dod-knivman...niv-1.15723195

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 15:13   #47
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.018
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Jeg har vært opptatt frem til nå, og da jeg åpnet Aftenposten, og så at det lå en slik video ute ble jeg veldig overrasket. Jeg klikket ikke på det, så jeg kjenner ikke til innholdet, men det synes jeg var upassende.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 15:33   #48
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Flere aviser har lagt ut film, uten spesiell mye blurring og med lyd, der man tydelig hører skuddene. Det er et godt stykke unna å være greit.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 16:03   #49
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Jeg tror jeg mistet alle ordene mine der på NRK sin forside. Døde har riktignok ikke personvern, men hva med familie, venner og bekjente? Er hensynet til dem ivaretat

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 16:05   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Jeg syns det er så rart at NRK i så mange saker velger å være i front i tabloidracet. Når VG har en mer sober framstilling enn rikskringkastingen skurrer det, ass.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 20:08   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er så rart at NRK i så mange saker velger å være i front i tabloidracet. Når VG har en mer sober framstilling enn rikskringkastingen skurrer det, ass.

Ja, enig. Det er veldig provoserende, synes jeg.

På den andre siden kan det være viktig at ting som dette blir belyst. Når politiet må kjøre ned en person (som kun har stikkvåpen) to ganger og deretter skyte ham med mange skudd, har det jo åpenbart feilet mer enn ett sted. Uten sammenlikning forøvrig hadde vi jo visst mindre om politivold i USA om det ikke ble vist filmer av f.eks. George Floyd. Sånn sett kan det forsvares med offentlighetens behov for informasjon. Men det bør absolutt være i samråd med pårørende og langt mindre sensasjonspreget enn det er nå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 20:14   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Sånn sett er denne filmen av situasjonen med på å belyse forløpet. Jeg syns det er veldig tydelig at dette var en person helt ute av kontroll, som fortsatte å angripe aggressivt med kniv også etter at han ble forsøkt stoppet (og må ha vært kraftig skadet?!) og at skytingen var ganske uunngåelig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 21:19   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Var det det? Var det nødvendig å skyte ham SEKS ganger? Hvorfor kunne de ikle bruke elektrosjokk denne gangen? Det kan hende det var nødvendig, men at det er gitt syns jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 21:37   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Nå har jeg sett videoen på NRK1 sine nyheter. Det ser ut som han meies ned, jo. Nei,dett kunne de ha brukt innad i politet for etterforskning og ikke vist på riksdekkende TV lenge før leggetid for barn! Videre fikk vi se elektrosjokkfilmen en gang til.

De sa at mannen var på permisjon fra psykisk helseinstitusjon (elns). Dette burde vært unngått på flere måter.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 21:43   #55
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Jeg har sett litt av videoen og syns ikke det er greit…

Jeg har egentlig lyst å fortelle om en egen erfaring med å være på permisjon fra psykiatrisk hvor det var en kniv i bilde og politiet kom. Men dette ligger på den helt åpne delen så det får bli på en annen del av forumet som ikke alle kan se. Jeg var svært syk da.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 21:49   #56
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Det er litt skremmende at «alt» må kringkastet asap. Et kjapt søk så er navn og cV tilgjengelig.
Det er ikke tid å få tak i politi og prest til å varsle pårørende før det meste er på forsidene.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 22:45   #57
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Sønnen min viste meg en film der vi tydelig så hvordan gjerningsmannen kastet seg inn i politibilen via passasjersiden, så det var vel ikke tid til så mye annet der inne i bilen, enn å reagere lynraskt og ta det man hadde for hånden for å unngå flere døde.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 22:57   #58
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Dette kunne jo fort ha blitt et nytt Kongsberg.
Jeg kommer ikke til å sette meg til doms over avgjørelsen som ble tatt av politiet før vi får innsyn i granskningen.

Men jeg synes ikke dette skulle vært publisert. Det er fælt å se på og det rullet på nyhetssendinger i hele dag - i det minste kunne feks NRK ventet med å vise at han ble påkjørt til etter at små barn stort sett har lagt seg. Men jeg tenker at redaktørene burde ha vært mye mer kritiske her. Hva er hensikten med å vise dette? Hva med pårørende som ser dette?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-21, 23:00   #59
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ok at medier legger ut film av mennesker som blir utsatt for elektrosjokk?

Jeg ser problemet, men mener det er innafor. Jeg syns det var betryggende å se hvordan politiet taklet situasjonen. Tror det er viktig for at folk skal forstå hva som virkelig skjedde, og ikke sår tvil om politiets håndtering.

Og hvis de skulle brukt elektrosjokkvåpen måtte de gått ut av bilen og utsatt seg for fare. Det var derfor de kjørte ham ned, tenker jeg. Han var jo i ferd med å knivstikke noen. De hadde ikke utstyr til å gå i basketak med en knivmann.
Og det ble avfyrt først to skudd, så fire til. Tipper det var fordi han ikke var under kontroll på de to første.

__________________
In vino veritas

Sist redigert av safran : 09-11-21 kl 23:05.
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no