Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Baneheiasaken etter snart 20 år

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-21, 18:19   #301
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg har lest i Fedrelandsvennen, og vil balansere det hele med å informere om at en god del av kommentarene til redaktørens forklaring er nøytrale, forholder seg til at Kristiansen er ferdigsonet og slett ikke øser seg opp over dette.


Sist redigert av banana : 08-06-21 kl 18:25.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 23:57   #302
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Avisen går nå ut og beklager måten brevet ble publisert på. Det burde vært satt i en større sammenheng sier redaktøren.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-21, 23:58   #303
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg har lest i Fedrelandsvennen, og vil balansere det hele med å informere om at en god del av kommentarene til redaktørens forklaring er nøytrale, forholder seg til at Kristiansen er ferdigsonet og slett ikke øser seg opp over dette.

Jada, det er også endel som mener det var rett å gjøre det og ønsker ham velkommen hjem osv.

Redaktøren har visst fått hundrevis av svar.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 12:40   #304
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Siste nytt i saken er at det nå er oppdaget DNA-spor fra Andersen på den jenta som han sier at han ikke har hatt noe med å gjøre.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 13:12   #305
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Kan Andersen bli dømt på nytt nå? Han ble vel bare dømt for den ene jenta?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 13:17   #306
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Kan Andersen bli dømt på nytt nå? Han ble vel bare dømt for den ene jenta?

Så vidt jeg vet: Han kan ikke bli dømt i "denne runden", men hvis VK blir frikjent vil jeg tro at det blir å skje "noe" fra påtalemyndighetene sin side (er spent på om jeg blir korrigert nå!)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 13:56   #307
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg må innrømme jeg har håpet de skulle finne bevis på Viggo sin delaktighet i dette, og jeg synes det er helt fryktelig om det viser seg at han har sittet inne som uskyldig dømt i alle disse årene. Hvis det stemmer dette med DNA-sporene så er han jo tatt i løgn, og da begynner man jo å lure på om han har løyet om mer. Huff.

Ikke det at Viggo var en uskyldig blomst uansett da. Men man vil jo helst ha et rettssystem der man dømmes for det man har gjort og ikke for det noen andre påstår man har gjort.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 15:34   #308
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg var overbevist om at VK var skyldig og det er jo fantastisk at denne saken kommer opp på nytt (helt uavhengig av resultatet). Samme gjelder Birgitte Tengs saken. (Det er selvsagt utrolig fælt for alle de involverte men allikevel er det bedre at det skjer nå heller enn senere

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 23:41   #309
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Så vidt jeg vet: Han kan ikke bli dømt i "denne runden", men hvis VK blir frikjent vil jeg tro at det blir å skje "noe" fra påtalemyndighetene sin side (er spent på om jeg blir korrigert nå!)

Vet ikke helt hva du mener (verken ang "denne runden" eller at "noe" vil skje), så mulig jeg svarer litt ut i det blå her. Men, dersom det blir lagt frem bevis for at han har begått en alvorlig handling som han ikke er dømt for tidligere, så kan/skal han jo dømmes for det. Om han får mer straff er jo et godt spørsmål, men jeg vil egentlig ikke tro det. Det er ikke så mange år igjen til maks fengselsstraff på det han allerede har fått. Men det vet jeg ikke altså. Forvaring vil han ikke få, siden han har vært ute i samfunnet etter løslatelsen uten at det har skjedd noe, og da er ikke kravet om nærliggende gjentagelsesfare oppfylt.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 00:19   #310
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Vet ikke helt hva du mener (verken ang "denne runden" eller at "noe" vil skje), så mulig jeg svarer litt ut i det blå her.

Med "denne runden" mener jeg: Dette er jo en sak som VK har fremmet, og da antar jeg at det kun er hans sak som blir behandlet. Med "noe" mener jeg at hvis det i saken mot VK kommer frem beviser som fører til at JAA sin sak skal behandles på nytt vil påtalemyndighetene ta ut sak mot ham.

Men er som sagt på tynn is her, men synes det er merkelig hvis JA sin sak blir behandlet i en klage som VK har fremmet?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 17-11-21 kl 00:31. Årsak: skrivefeil
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 00:30   #311
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

JH fikk en kortere dom enn VK. Jeg mener å huske at begrunnelsen var strafferabatt pga tilståelse og at JH hadde en mer underdanig rolle.

Hvis da tilståelsen viser seg å være uriktig, og at JH har hatt en større rolle, kanskje til og med alene, så burde det være grunnlag for å åpne saken på nytt. Men hvordan det funker i praksis, vet jeg ikke.


Sist redigert av Timar : 17-11-21 kl 08:01.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-21, 00:57   #312
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Skulle i alle fall tro at det kan tro det kan reises tiltalte for falsk forklaring?

Uansett. Det stod vel at de enda venter på DNA-svar, så det kan vel dukke opp andre ting også her. Iom at metoden er bedre nå. Det er jo ikke sikkert at VK er uskyldig. Men om DNA-sporene stemmer så har JA uansett underdrevet sin rolle.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 00:50   #313
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Med "denne runden" mener jeg: Dette er jo en sak som VK har fremmet, og da antar jeg at det kun er hans sak som blir behandlet. Med "noe" mener jeg at hvis det i saken mot VK kommer frem beviser som fører til at JAA sin sak skal behandles på nytt vil påtalemyndighetene ta ut sak mot ham.

Skal ikke påstå å ha kontroll på dette, men er det ikke sånn at når en sak gjenopptas så ser Politiet på saken på nytt og på grunnlag av det så kan de påtale en annen person enn den som er dømt, hvis de finner bevis for det?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 00:51   #314
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Ser at det har blitt lekket at JHA har endret forklaring og at han etter sigende sier at han må ha hatt blackout og ikke kan utelukke at han har forgrepet seg på begge jentene. I denne saken er alle tapere....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 08:25   #315
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Ser at det har blitt lekket at JHA har endret forklaring og at han etter sigende sier at han må ha hatt blackout og ikke kan utelukke at han har forgrepet seg på begge jentene. I denne saken er alle tapere....

Her er det

https://www.vg.no/nyheter/i/V9dVxr/t...-hatt-blackout

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 09:21   #316
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Skal ikke påstå å ha kontroll på dette, men er det ikke sånn at når en sak gjenopptas så ser Politiet på saken på nytt og på grunnlag av det så kan de påtale en annen person enn den som er dømt, hvis de finner bevis for det?

Ja, jeg også har forstått det slik at saken etterforsket på nytt. (Det jeg derimot ikke var klar over er at det var statsadvokaten i Oslo som hadde ansvaret. Lenken er hentet her)

Opprinnelig lagt inn av sitat

Statsadvokatene i Oslo har ansvaret for den nye etterforskningen av Baneheia-saken etter at den ble gjenopptatt tidligere i år. De må nå vurdere om de har tilstrekkelig med bevis mot Viggo Kristiansen for å ta ut ny tiltale mot ham i dobbeltdrapssaken eller ikke.

Jeg også mener at de kan påtale andre, men jeg trodde at det ble kjørt som to separate saker?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 13:33   #317
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Riksadvokaten avgjør om Jan Helge Andersen skal siktes på nytt.

Kan Jan Helge Andersen dømmes for et drap han er frikjent for å ha medvirket til?

Jeg noterer meg at etterforskerne i følge media er "overrasket over at nye DNA-undersøkelser viser ..." at Andersen kan ha forgrepet seg på begge jentene. Jeg må si jeg ikke er overrasket i det hele tatt. Etter å ha lest hvordan hans forklaring har endret seg i takt med de funn etterforskningen den gang viste, så skjønner jo "alle" at han ikke sa et kvekk mer enn det de kunne bevise. For en situasjon han må være i nå.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 21:22   #318
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Med "denne runden" mener jeg: Dette er jo en sak som VK har fremmet, og da antar jeg at det kun er hans sak som blir behandlet. Med "noe" mener jeg at hvis det i saken mot VK kommer frem beviser som fører til at JAA sin sak skal behandles på nytt vil påtalemyndighetene ta ut sak mot ham.

Men er som sagt på tynn is her, men synes det er merkelig hvis JA sin sak blir behandlet i en klage som VK har fremmet?

Ja, skjønner.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-21, 22:36   #319
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Riksadvokaten avgjør om Jan Helge Andersen skal siktes på nytt.

Kan Jan Helge Andersen dømmes for et drap han er frikjent for å ha medvirket til?

Jeg noterer meg at etterforskerne i følge media er "overrasket over at nye DNA-undersøkelser viser ..." at Andersen kan ha forgrepet seg på begge jentene. Jeg må si jeg ikke er overrasket i det hele tatt. Etter å ha lest hvordan hans forklaring har endret seg i takt med de funn etterforskningen den gang viste, så skjønner jo "alle" at han ikke sa et kvekk mer enn det de kunne bevise. For en situasjon han må være i nå.

Og det gjer han fortsatt…Han kjem nok aldri til å innrømme meir enn akkurat det politiet har bevis på.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-22, 09:39   #320
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Det er trist at de som etterforsket den gang ikke evner å være mer ydmyke i forhold til at jobben som ble gjort muligens ikke lever opp til til dagens standard. Dette er en belysing av saken som jeg ikke har fått med meg før.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no