Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-21, 13:43   #81
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er stor forskjell på typen reality-tv også. Anno og Kompani Lauritzen er helt ålreite programmer. Jeg tror jeg hadde reagert på en helt annen måte om hun hadde vært med i Ex on the beach.

Definitivt. 71 grader nord er vel også av en type de kunne slippe unna med.

Men likevel - man framstår jo bare sånn passe dedikert når man velger det framfor valgkamp, hvis man ønsker en karriere som fulltidspolitiker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 13:51   #82
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Hun vant Anno for en del år siden. Og hun deltok ikke i årets valgkamp, da hun var med i innspillingen av kompani Lauritzen..

Hun var i alle fall flink til å snakke for seg da hun ble intervjuet på Dagsrevyen i går. Håper hun vil lykkes.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 14:14   #83
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det jeg lurer på er hvor de har lagt digitaliseringsansvaret.

Sto ikke kommunalministeren på Debatten igår og snakket om digitalisering?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hun var i alle fall flink til å snakke for seg da hun ble intervjuet på Dagsrevyen i går. Håper hun vil lykkes.

Ja, det syns jeg også. Helt fersk og så bli konfrontert med Norges nest verste sak på direkten på tv. Jeg tenkte at de har drillet henne hele kvelden før.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 14:17   #84
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Sto ikke kommunalministeren på Debatten igår og snakket om digitalisering?


Ja, det syns jeg også. Helt fersk og så bli konfrontert med Norges nest verste sak på direkten på tv. Jeg tenkte at de har drillet henne hele kvelden før.

Jeg bare tenker nå må du ikke begynne å le, dette er alvorlig.Men hun slet med å ikke flire, så hun har litt å jobbe med.
Satser på,at det var nervøsitet og stolthet..

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 14:19   #85
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Enig i at ho var i litt for godt humør innimellom, ja.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 14:23   #86
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens jeg som jobber med samferdsel lurer veldig på i hvilken grad politikken påvirkes av hvor ministeren kommer fra geografisk. Samferdselsdepartementet har hatt stort fokus på at prosjektene som gjennomføres skal ha samfunnsøkonomisk nytte. Skal det gjelde for alle prosjekter eller bare de som ikke ligger i ministerens hjemfylke?

Det er jo ingen tvil om at det har vært store fordelerfor hjemfylkene til tidligere samferdselsministere. Kjell Opseth fikk til mirakler for Sogn og fjordane for eksempel. Det er ikke for ingen ting at vi i Telemark håper og håper på en telemarking i den posten. Vi som har veistandard som får selv folk fra den meksikanske landsbygda til å rynke på nesa.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 14:23   #87
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jo en viss forskjell på å være med på Anno kontra Paradise Hotell da.

Bittelitt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 15:20   #88
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Sto ikke kommunalministeren på Debatten igår og snakket om digitalisering?

Bra at det snakkes om, men er det noen som har et ansvar? Det gjelder jo ikke bare kommunene.....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 17:00   #89
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Jeg synes Mehl gjorde en god figur i går, jeg. Og jeg har sett mange imponerende flinke folk på den alderen, så synes ikke alderen er hårreisende på noe vis. Synes det er litt spesielt å dømme henne for alder og realitydeltakelse før hun har begynt en gang, jeg er sikker på at hun vil gjøre en betydelig bedre figur enn mange av de som har hatt den rollen de to siste regjeringsperiodene (med unntak av Mæland såklart, hun er solid).

Digitalisering har tradisjonelt ligger i kommunal og modernisering, så det er ikke så rart at det er der det bor. Det gjelder jo langt de fleste fagområder, men noen må jo ha overordnet ansvar. Det departementet handler jo ikke bare om kommuner, til tross for navnet: "Departementet (KMD) har ansvar for bustadpolitikk, plan- og bygningslova, arbeid med FNs bærekraftsmål, kart- og geodatapolitikken, kommuneøkonomi og lokalforvaltning, IKT- og forvaltningspolitikk, elektronisk kommunikasjon, regional- og distriktspolitikk, det administrative ansvaret for statsforvaltarane, valgjennomføring, politikken overfor samar og nasjonale minoritetar, statleg arbeidsgivarpolitikk og statleg bygg- og eigedomsforvaltning." (regjeringen.no)

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 17:14   #90
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Og jeg har sett mange imponerende flinke folk på den alderen, så synes ikke alderen er hårreisende på noe vis. Synes det er litt spesielt å dømme henne for alder og realitydeltakelse før hun har begynt en gang

Helt enig, ingling.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 18:19   #91
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Bra at det snakkes om, men er det noen som har et ansvar? Det gjelder jo ikke bare kommunene.....

Jeg mener det ble sagt at han hadde ansvaret.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 18:30   #92
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg mener det ble sagt at han hadde ansvaret.

Han har det. : peker på sitat over her:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 20:00   #93
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Han har det. : peker på sitat over her:

Jeg leste ikke ditt svar før jeg hadde svart.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 20:11   #94
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Droppet valgkamp for Kompani Lauritsen og ble justisminister? Da håper jeg VIRKELIG hun er flink.

Poeng.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-21, 21:55   #95
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Synes det er litt spesielt å dømme henne for alder og realitydeltakelse før hun har begynt en gang, jeg er sikker på at hun vil gjøre en betydelig bedre figur enn mange av de som har hatt den rollen de to siste regjeringsperiodene (med unntak av Mæland såklart, hun er solid).

Nja, nå oppfatter jeg ikke at det er noen som har "dømt" henne akkurat, men mer tenker høyt om det som faller en inn som en første reaksjon?

Også er det jo ikke akkurat som om man bør være fornøyd fordi det uansett vil bli bedre enn FrP-gjengen. Jeg har større forventninger til justisfeltet enn som så. Men jeg er åpen for, og håper, at dette blir bra, selv om jeg er litt spent siden jeg ikke vet hvem hun er.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 00:37   #96
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Nei altså, jeg ville jo helst ikke hatt Senterpartiet i regjering i det hele tatt. Men jeg synes det er et spennende valg, og selv om jeg ikke er enig med Støre i alt tror jeg tross alt ikke han tar inn statsråder han ikke er trygg på at kan gjøre en god jobb. Jeg er spent på å se hvordan hun løser jobben, synes hun virker proff. Det er jo flere politikere som har gjort reality, forøvrig. Jeg tar også justis på høyeste alvor, men departementet har solid embedsverk og jeg ser foreløpig ingen grunn til at hun ikke skal klare jobben fint.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-21, 11:09   #97
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Jeg er stygt redd for at Sp i regjering er med på å dra politikken altfor langt mot høyre. Nå åpner Vedum for å samarbeide med FrP i rovdyrsaken og jeg er forbanna. https://www.nrk.no/norge/vedum-utelu...mal-1.15692429

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-21, 16:19   #98
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Det var korte hvetebrødsdager!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-21, 17:07   #99
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Sau er veldig viktig

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-21, 13:49   #100
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Takk for oppklaringen om digitaliseringsansvaret Ingling og Polarjenta

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no