Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-21, 17:08   #41
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvem? Her har jeg åpenbart missa noe.

Regner med det siktes til saken om Navarseter som fikk en kjip sms fra Gutteklubben kjekk og grei på hyttetur. Alle nekter for å ha sendt den.
Selv om det kom fra en mobil på den hytta. Men var sikkert et spøkelse som sendte den…..
Sp har aldri ryddet skikkelig opp i den saken siden ingen vil innrømme skyld.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:10   #42
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Veldig overrasket over justisministervalget, og skuffet over at de i det hele tatt tok med Borten Moe. Hadia tror jeg blir bra. Og Brenna har jeg troen på.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:18   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvem? Her har jeg åpenbart missa noe.

Jepp, det var den hytte-SMS-en jeg også tenkte på. Ikke bare Borten Moe, men Gram også. Fysjom.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:23   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Åja, da er jeg med. Trodde det var noe som hadde skjedd nå nylig. Er enig i at det er ugreit, ja.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:24   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Et tegn på at man begynner å ble eldre er at antall statssekretærer på vennelista øker #gammelaufer

Eg følte meg skikkelig gamlis når ein av statssekretærane har gått på skulen med dotter mi.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:38   #46
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Men dere trodde vel ikke for alvor at Borten Moe skulle bli utelatt? Han er jo nestleder, selvfølgelig må han bli statsråd. Jeg tenker at han er plassert der han er for å nøytralisere han mest mulig. Hvis ikke det var for det, ville de ha fjernet posten, tror jeg. KD klarer seg utmerket med én statsråd, særlig når integrering flyttes igjen.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:39   #47
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er skuffet over at Ola Borten Moe fikk en ministerpost, men det var heldigvis en av de "små" postene. Eller den oppfattes kanskje som så liten siden den forrige ministeren i den posten var helt og fullstendig anonym?

Som nestleder måtte Borten Moe nesten få noe, og jeg er bare letta over at han ikke fikk olje eller klima.

Justisministeren tror jeg kan bli god. Hun er såpass ung at hun er villig til å høre på andre. Er litt usikker på barth Eide. Er redd det blir for mye fokus på kvoter. Mjøs Persen er jeg spent på.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:43   #48
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Jeg synes også Enger Mehl er et sprekt valg, og håper hun lykkes. At hun ikke har arbeidserfaring som jurist bekymrer meg ikke i det minste. Det er ikke akkurat som om finansministeren har bakgrunn som økonom, heller. Jeg er for øvrig fornøyd med at Vedum endte opp der, så kanskje han må stikke fingeren litt i jorda, han også. Kunnskapsministeren er jeg nøytral til på det utdanningspolitiske feltet, men har inntrykk av at hun er en dyktig politiker. Glad det ikke ble Solberg, han har avslørt temmelig mangelfull kunnskap om feltet ved flere anledninger, og har ikke vært særlig stødig i debatter.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 17:47   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Vedum bør i det minste ha erfaring med å stikke fingeren i jorda!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 18:01   #50
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vedum bør i det minste ha erfaring med å stikke fingeren i jorda!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 18:25   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Som nestleder måtte Borten Moe nesten få noe, og jeg er bare letta over at han ikke fikk olje eller klima.

Justisministeren tror jeg kan bli god. Hun er såpass ung at hun er villig til å høre på andre. Er litt usikker på barth Eide. Er redd det blir for mye fokus på kvoter. Mjøs Persen er jeg spent på.

Ja, Hurdalsplattformen kan jo peke litt i den retningen, men samtidig, internasjonalt samarbeid ER nødvendig. Og et fungerende kvotesystem også.

Men med en platform som er anti-elbil, skal senke drivstoffprisene, ikke fokuserer på karbonfangst og vil skjerme landbruk fra prising av klimagassutslipp, så blir man jo nødt til å satse på å kunne betale seg ut, om de skal nå klimamålene. <--- galgenhumoristisk knegg


Borten Moe kunne ÅPENBART ikke fått olje eller klima, da tror jeg faktisk det ville blitt mistillit. Jeg vet ikke helt hvor de kunne plassert ham ellers, da. Jeg syns ikke det er uproblematisk at han får forskning heller, med tanke på grønt skifte og forskning som skal inn der. Vet ikke hvor han kunne blitt plassert et sted som er nok prestisje, macho nok for ham, men ikke knyttet til energi eller næring.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 18:51   #52
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvem? Her har jeg åpenbart missa noe.

Borten Moe og Kvam var på tur sammen der en svært stygg melding ble sent til partikollega Navarsete. Som kjent har ingen vedkjent seg meldingen foreløpig.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 19:01   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Jeg føler at justisministerens bakgrunn som reality-stjerne, kanskje er ekstra relevant i den posten, gitt all balubaen på det kontoret de siste 8 årene.

Slår hun Sandberg og Bertheussen, tro, i reality-poeng?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 19:05   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Slår hun Sandberg og Bertheussen, tro, i reality-poeng?

Det blir store sko å fylle.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 20:01   #55
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Justisministeren er vel ett av de bedre SP valgene. Og jeg tror på Tvinnereim og Toppe også.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 21:09   #56
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Sprekt justisministervalg. Nå er det vel ikke akkurat å hoppe etter Wirkola å overta den stolen, og embedsverket er ikke akkurat rookies så det kan egentlig bli ganske spennende det der.
Anette som kultur- og likestillingsminister er utmerket og åpenbart, og hun har gode folk rundt seg.

Jeg er spent på Hadia Tajik som arbeids- og integreringsminister, og håper hun kan walk the walk like bra som hun kan talk the talk.

Kondolerer til forskning og høyere utdanning.

Her skriver du omtrent det jeg tenkte og ikke klarte å formulere. Et par tanker til:
Justis: Jeg tror aldri jeg har hørt om eller lagt merke til Mehl. Det behøver ikke bety noe som helst.
Arbeid osv: Tajik gjør aldri noe halvveis, har hun sagt ja til posten vil jeg tro det kan skje ting i den sektoren .

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 21:11   #57
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Kjersti Toppe som barne og familieminister, jeg tror hun hadde gjort seg godt i helsedepartementet også. Jeg har trua på henne.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 23:14   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg føler at justisministerens bakgrunn som reality-stjerne, kanskje er ekstra relevant i den posten, gitt all balubaen på det kontoret de siste 8 årene.

Slår hun Sandberg og Bertheussen, tro, i reality-poeng?

Realitystjerne?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 23:16   #59
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Realitystjerne?

Tipper hun har vært med i farmen?
Jeg vet ikke altså, det eneste reality TV’n jeg ser er Mesternes mester.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-21, 23:17   #60
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Diskusjonstråd om ny regjering - 2021

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Tipper hun har vært med i farmen?
Jeg vet ikke altså, det eneste reality TV’n jeg ser er Mesternes mester.

Hun vant Anno for en del år siden. Og hun deltok ikke i årets valgkamp, da hun var med i innspillingen av kompani Lauritzen..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no