Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-13, 12:26   #221
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mormor eeeelsket Richard Chamberlain. "Ah, den som var førti igjen", sa hun og sukket henført. Vi ungene fikk streng beskjed om å for guds skyld ikke fortelle henne at Richard Chamberlain var homo.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:41   #222
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Min største "nei, nei, nei – SKUFFET! "-opplevelse når det gjelder kvinner, kom da jeg så Jessica Lange i en eller annen film for noen få år siden. Hun som var så ufattelig nydelig. Og nå bare helt plæstik.

Så synd! Jeg husker jeg så henne i Frances og Sweet Dreams som Patsy Cline og syns det var tøft å ha såpass stygge tenner i Hollywood.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg likte også Spike i avisgjengen!

Jeg husker bare at jeg syns den amerikanske aksenten hans var noe av det pinligste, ever.

Robert Rusler som bad guy i Thrashin' var også fin:


Kommentatorsporet på filmen ble spilt inn for bare noen år siden, og det er utrolog vittig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:45   #223
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?



__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 06-06-13 kl 13:21.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:15   #224
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?


Jeg skulle inn og sjekke hva han utrolig kjekke i Goonies het igjen:


... også er det jo Josh Brolin! Jeg hadde i hvert fall smak. (Om ikke hukommelse.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:18   #225
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Jeg skulle inn og sjekke hva han utrolig kjekke i Goonies het igjen:

... også er det jo Josh Brolin! Jeg hadde i hvert fall smak. (Om ikke hukommelse.)

Var det ikke du som likte Morten bedre enn Magne?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 13:26   #226
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 14:55   #227
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Jeg har vært forelsket i John Travolta siden jeg var 7 og så "Grease" første gang.
Men sånn skikkelig, ordentlig crush med plakater over alt og sånn - det var Glenn Medeiros.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 14:58   #228
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Morten Harket eller Joey Tempest tror jeg ...



Han var jo veldig gøy på håret da!

Joey er jeg litt forelsket i fremdeles. Det har selvfølgelig iiingenting å gjøre med at jeg har vært blodfan siden 1988 og har alle platene til både bandet og Joey ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 15:02   #229
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Dessuten het han da vitterlig Judd Nelson og ikke Nelson Judd. Men, ja. Judd Nelson i The Breakfast Club var til å spise opp. Men ham falt jeg for først senere, når jeg hadde fått mer sans for sånne rufsete typer som ham jeg endte opp med.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 16:06   #230
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Han som spiller sønnen i The Champ! Han hadde utrolig blå øyne husker jeg

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 17:15   #231
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Jeg skulle inn og sjekke hva han utrolig kjekke i Goonies het igjen:


... også er det jo Josh Brolin! Jeg hadde i hvert fall smak. (Om ikke hukommelse.)

Han hadde definitivt blitt penere, for han var ikke hot i Goonies!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 17:16   #232
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.130
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Når det gjaldt hvem man klippet ut bilder av, var det den monegassiske fyrstefamilien og Jannie Spies som rulet min verden. Nevnte jeg at jeg vokste opp med mormors ukeblader? Også var jo Månestråle superhot.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 21:22   #233
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.783
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.


Gaia, jeg har kopiert linken fra en webside på ipaden. Hold fingeren nede på bildet, og da kommer valgene Save image og Copy opp. Hvis du velger Copy skal linken bli kopiert. Nå kan du legge inn et smashing bilde av Robert Sean Leonard!

Sånn!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 21:22   #234
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.783
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Hm. Der kom det da ikke noe bilde.

Her er det: http://images2.fanpop.com/images/pho...-1521-2040.jpg

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 21:24   #235
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.783
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Åkei. Så har han tapt seg pittelitt de siste årene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 22:30   #236
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Ok, jeg har EN superhelt! Jeg var på knærne da og i en alder av 40 er jeg jaggu like suppete enda. Han er også en som bare har blitt bedre med åra. (Selv om puddelen var sikleverdig den gang da)

Her anno 1986:


Her anno 2013:

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 22:37   #237
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.982
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Mary Stuart Masterson.

Første gang sett (av meg) i "Some kind of wonderful".
http://www.imdb.com/media/rm2235010560/nm0000524

Hun gjør meg fremdeles mo.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 22:40   #238
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Mary Stuart Masterson.

Første gang sett (av meg) i "Some kind of wonderful".
http://www.imdb.com/media/rm2235010560/nm0000524

Hun gjør meg fremdeles mo.

Den filmen er fantastisk! Den sårheten som Mary Stuart Masterson klarer å fremvise er helt enorm.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 22:42   #239
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.982
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Den filmen er fantastisk! Den sårheten som Mary Stuart Masterson klarer å fremvise er helt enorm.

Jeg er veldig begeistret for henne og Stekte, grønne tomater er en av yndlingsfilmene mine.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 00:16   #240
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hm. Der kom det da ikke noe bilde.

Her er det: http://images2.fanpop.com/images/pho...-1521-2040.jpg

Hmmm... Det fungerer kanskje ikke når bildet er i en sånn "visningsgreie" på siden. Men det fungerer ellers.

Jeg er enig i at det var en del bedre bilder av ham der enn det Bluen kom med. Men sistnevnte var sikkert mer naturlig, og sånn han ser ut om du skulle treffe ham på gata.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no