Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Facebook dating venner

HPs vevstove Forum for datasnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-24, 18:57   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Facebook dating venner

Noen her inne som bruker det?

Lurer på om jeg misforstår..

Det kommer jo opp rød prikk på liker deg når noen har trykket på hjerte på din profil, og ønsker kontakt med deg.

Det er også en overskrift som heter venner, og der kommer det jo også opp røde prikker.

Jeg antar at det er fordi andre profiler har trykket at de vil ha kontakt med deg, men de vil starte som venner.

Når jeg trykker på rød prikk som kommer opp på overskriften venner kommer det opp profiler, men det står ikke at denne profilen har likt profilen din, men det kommer opp forslag om at jeg kan smile for å matche som venner..

Noen ganger har jeg trykket på smilefjes, i tro av at denne profilen blir en match hvis jeg trykker på smilefjes, på samme måte som vi blir matcher når det kommer opp rød prikk i den andre kategorien, men under overskriften venner blir det ofte ikke match hvis jeg trykker på smilefjes. Jeg antar da at det er forskjell på disse kategoriene, og at rød prikk ikke nødvendigvis betyr det samme i venner-kategorien og den andre kategorien?

Altså, at selv om det kommer opp rød prikk under kategorien venner, så har ikke nødvendigvis de profilene som kommer opp når man trykker på rød prikk på overskriften venner, likt profilen din? Man kan da risikere å være den første som liker en profil, altså uten å vite at profilen har likt din profil først?

Tipper man må ha hatt profil på Facebook dating for å forstå hva jeg mener..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no