Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-09, 09:12   #101
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nettopp.

Jeg som trodde at de tider var over, nå som jeg er så godt som nede på matchvekt.

Om det er en trøst så synes jeg du er fin åkke som og at den bittebittebittelille kulen er akkurat passe. (Og jeg er jo heeeelt upartisk i saken. )

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 09:13   #102
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Jeg som trodde at de tider var over, nå som jeg er så godt som nede på matchvekt.

Også på matchvekt, men det er som om magen har blitt mye mer elastisk etter graviditetene. Så pms/oppblåst mage er mye mer synlig enn før da det egentlig var mest følelsen som plagde meg... :grr:

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 11:32   #103
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Har ingen no go-liste for klær, men foretrekker jo absolutt fasonger som jeg synes kler meg. Det vil si ting som framhever smal midje og fint skulder/brystparti og ting som forsøkvis demper lavt tyngdepunkt-inntrykket (solid rumpe, kraftige lår og legger).

Jeg kan selvfølgelig ikke begrense meg til klær som får meg til å se sylslank ut, for de finnes ikke. Jeg kjenner flere jenter/damer som har kjipe regler for hva de kan tillate seg med "sin kropp", ofte med det resultatet at de kler seg kjedelig og ukledelig. Av og til får jeg på følelsen at regelen de egentlig følger er at bare slanke og pene jenter kan få ha fine klær og føle seg fine. Eller: "bare jeg blir tynn, skal jeg få fine klær". Men de blir jo aldri tynne, bare eldre og enda mer misfornøyde. Veldig sørgelig egentlig.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:00   #104
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har badeball,pipestilkbein og smale hofter, og prøver å unngå klær der jeg ser for gravid ut. Litt gravidpreg har jeg nok alltid, desverre (har fått litt for mange termin-spørsmål ...).

Mange topper med høyt liv gir meg virkelig gravidmage, altså. Kan dere ikke vise eksempler på hva dere bruker for å skjule?

Du har jo noen topper som på en måte er stram nederst og litt bumsete øverst, de synes jeg du kler fint!

Feks denne typen, med ei smal bukse under:




Noe sånt:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:33   #105
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.418
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Jeg er en valkeskjuler, ihvertfall sånn delvis. Jeg liker ikke at det buler eller legger seg over linningen, så jeg tenker litt på bukser/skjørt og hva jeg bruker til. Kjoler er jeg veldig glad i, spesielt slike som går ut nedenfor midjen. Ellers finnes det mye fint undertøy og jeg har akkurat testet ut Trinny og Susannah strømpisen og den var helt genial, og litt vanskelig å gå på do med.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:27   #106
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor er du slik da, om du finner deg selv kvalmende? Det er jo rett og slett uforståelig.

Ja hvorfor er jeg slik hvis jeg syntes det er kvalmende.. si det, fordi jeg ikke liker meg selv nok til å faktisk gjøre noe med det tenker jeg.. helhjertet.
Enkelt som så.
Jeg håper jeg en dag enten kan se meg selv i speilet å sette pris på det jeg ser.. ELLER klare gjøre noe med det som varer litt lengre enn at jeg går ned 10 kg, for så å gå opp igjen 15... men, til har det funket dårlig.

Akkurat NÅ elsker jeg meg selv, høygravid, med midje, smalere kropp enn noen gang ellers i livet..

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:29   #107
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Nå står snart valget mellom å ha slengpupper eller litt valk, her i gården. Vet ikke hva som er verst egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:31   #108
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nå står snart valget mellom å ha slengpupper eller litt valk, her i gården. Vet ikke hva som er verst egentlig.

Alt ettersom hva man er fortrolig med selv det

Hvis noe, mener jeg

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no