Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 18:59   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Du er 40 år og med på dette. Hva tror du at du hadde valgt? 30 år eller 50 år?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:01   #2
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Jeg foretrekker eldre menn, så ville garantert valgt en på 50 hvis jeg var 40 år.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:19   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Hvis jeg skulle gjort noe så bevisstløst, ville jeg valgt en 50-åring. Jeg har allerede hatt én mann i førtiårskrise, det var nok, takk.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:19   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Det kommer an på mannen, det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:20   #5
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Kommer an på personene som var med. Hadde ikke valgt ut fra alder, men personlighet. Siden jeg er barnslig og liker yngre menn så kan det nok hende jeg hadde valgt en på 30, men jeg syns George Clooney er en smule deilig og han er nesten 50.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:20   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Jeg liker eldre menn så jeg hadde nok falt for en 50 åring.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:22   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Dette ble for hypotetisk. :hjerneeksplosjon:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:22   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Hadde nok valgt en yngre. Men det er slettes ikke sikkert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:23   #9
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Den på 30 tenker jeg, ikke mange menn som er eldre enn meg som jeg synes er lekre gitt.

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:28   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

To på 25. :lest for mange sitrustråder:

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:29   #11
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

To på 25. :lest for mange sitrustråder:

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:31   #12
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Tror jeg går for Smilefjes sin løsning.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:32   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:33   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg foretrekker eldre menn, så ville garantert valgt en på 50 hvis jeg var 40 år.

me too!

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:34   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

me too!

Feilstavet? Me two egentlig, ja?

  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:41   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Gubben er den eneste mannen som er eldre enn meg som jeg har hatt et forhold til, så sannsynligheten er vel at jeg velger en som er 30.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:06   #17
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg foretrekker eldre menn, så ville garantert valgt en på 50 hvis jeg var 40 år.

Samme her.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:20   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg foretrekker eldre menn, så ville garantert valgt en på 50 hvis jeg var 40 år.

Jeg er jo nesten 40 år så 50 er liksom ikke avskrekkende. En på 25 ville jeg definitivt IKKE hatt. Da hadde jeg følt meg urgammel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:39   #19
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Jeg må nesten si 50. :gift med en som er 10 år eldre enn meg:

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:43   #20
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du er med i ungkarskvinnen - 30 vs. 50

Hadde nok valgt en på rundt 50,selv om en på 30 hadde vært nærmere min alder.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no