Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 08:34   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Jeg husker ikke jeg, men her er en i str 1 ihvertfall:

http://cgi.ebay.com/NWT-ANTHROPOLOGI...QQcmdZViewItem

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 09:18   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Morgana var det

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 09:28   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Jeg ønsker meg den også, men ikke i størrelse 1.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 09:35   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg ønsker meg den også, men ikke i størrelse 1.

Str 2 eller 3? Jeg har lyst på den i str 3, men skal nok klare å presse meg inn i en str 2. Men uansett, de er nesten håpløse å få tak i....

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 09:41   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Jeg er litt i tvil, for jeg har bare ett plagg fra Odd Molly og det lurer jeg på om kan være litt feilmerket. Det er den lyseblå strikkejakken med heklerosetter fra ifjor (også kalt FP-uniformen). Den har jeg i str. 3 og den er ikke mer enn akkurat over brystet. Etter størrelsesbeskrivelsen så hadde jeg nok bestilt str 2 hvis de hadde hatt det, men de hadde bare 3 så det var jo flaks.

Ellers bruker jeg vanligvis str 40, og jeg har hørt folk i større størrelser enn det bruke str. 3 i Odd Molly, så jeg vet ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 09:54   #6
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Tror nok den blir for liten til meg ja Men takk for tips

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:01   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ellers bruker jeg vanligvis str 40, og jeg har hørt folk i større størrelser enn det bruke str. 3 i Odd Molly, så jeg vet ikke.

Jeg har hatt den tunikaen i hvit i str 3 og den er mer en passe til meg som bruker 42/44.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:32   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Ja, da burde 2 holde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:18   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, da burde 2 holde.

Jepp, det vil jeg tro Skal holde utkikk.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 17:57   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var det som ønsket seg den rosa tunikaen fra Odd Molly?

De grove strikkejakkene er snåle i størrelsene egentlig. Jeg har str 3 i den lyseblå "FP-uniformen" og den er ganske "akkurat" i størrelsen. Jeg var nå på jakt etter en annen som liknet veldig i modellen. De hadde bare str 1 igjen, og den funket den! (prøvde den etterpå i en annen butikk i str 2, og den var nøyaktig lik på, bare litt lenger på ermene. Som var gørrlange uansett.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no