Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Drakt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-07, 10:19   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nå gleder jeg meg til London-tur, da skal jeg til Long Tall Sally.

Jeg tror muligens jeg må til London snart.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 12:45   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Eg syns du fortjene et FernerJacobsen-besøk, Toffen! Gler meg til draktbilde!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 13:00   #23
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drakt

Jeg henger meg på anbefalingene om Vivikes, jeg har gjort flere kupp på salg der det siste året. De selger klær fra Ted Baker som jeg liker kjempegodt, fint snitt, flotte materialer som silke og ull og litt mer "voksent" preg over klærne, uten å være "kjærring".

På Ferner Jacobsen er det siste innspurt på salget nå, så der kan du gjøre gode kjøp. Jeg ville også gått på Steen og Strøm, der er det blitt veldig fint i dameavdelingen (men alt for dyrt for en student som meg).

Skal du til England har de mye fint på Next, og der er det ikke så dyrt heller.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 13:06   #24
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Slutter meg til de som anbefaler Vivikes. Jeg har funnet en del jobbantrekk der som er akkurat passe formelle i stilen for meg i hvert fall.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 16:08   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Jeg kan informere om at Oasis og Mexx har dvergstørrelser, at Vivikes derimot har svært romslige størrelser, men må ha tenkt på noen ganske andre damer enn meg, og at Ferner Jacobsen er altfor skummelt for lille Toff.

Så fikk jeg et anfall av latskap/gjerrighet/vanetroskap og kjøpte en svart og rimelig blazer på LeneV, som satt som et skudd. For hey, jeg har jo et pent, svart skjørt hjemme! Det viste seg å funke som bare det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 19:21   #26
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drakt

Neste gang så kan du se om du finner noe på marina rinaldi nederst på Karl Johan (ikke så skummelt som FJ).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:23   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Når finner man ut at man trenger drakt? Må man i så fall ha bluse også?

Så kjekt at du slapp Ferner Jacobsen, da, Tinetoff!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:28   #28
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Bluse blir det ikke, nei.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:33   #29
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Bluse blir det ikke, nei.

Skal du ha formell drakt uten hvit bluse med skulderpute?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:48   #30
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drakt

Ricco Vero har fine drakter med klassisk snitt som varer mange sesonger. Jeg har en i slikt stoff som ikke krøller; veldig praktisk på reiser.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:49   #31
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drakt

Hva har dere inni draktjakkene forresten?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:51   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Skal du ha formell drakt uten hvit bluse med skulderpute?

Er det Helt Feil™? :draktnovise: Skulderpute?!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:56   #33
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Jeg har en deilig bukse som ikke krøller fra Ricco Vero. Enig i den.

Inni draktjakken har jeg alt mulig rart. Skjorter (nekter å kalle det bluse ) og kanskje v-halser over, for de mest konservative dagene. Trange topper uten særlig utringning, tynne gensere ... Det blir ikke alltid så morsomme antrekk. Jeg har etterhvert kjøpt en del sprekere jakker som jeg bruker, f eks en i tweed som blir ganske sprek til svarte bukser, eller en svart jakke med store ruter. Da holder det lenge med en svart topp inni, så ser jeg ut som jeg har brukt tid på antrekket.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:58   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Er det Helt Feil™? :draktnovise: Skulderpute?!

Du kan slappe helt av. Jeg bare vrøvler.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 21:13   #35
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Du kan jo prøve Dollarosa på Gunerius. Der er det dyrt, men pleier å ha fine klær der.

For oss med korte armer, har de også en skredder som legger opp klærne.


Jeg tenkte også på Dollarosa.
Masse flotte klær der (noe er litt for spesielt for meg), men de er særlig gode på selskapstøy. De forhandler i alle størrelser

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 21:46   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg tenkte også på Dollarosa.
Masse flotte klær der (noe er litt for spesielt for meg), men de er særlig gode på selskapstøy. De forhandler i alle størrelser

Der setter jeg aldri mer mine bein etter at de bad meg om å parkere vogna utenfor så jeg ikke skulle trille borti noen av de eksklusive klærne (som jeg til dels synes er fryktelig overpynta og dillete).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 21:55   #37
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drakt

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Der setter jeg aldri mer mine bein etter at de bad meg om å parkere vogna utenfor så jeg ikke skulle trille borti noen av de eksklusive klærne (som jeg til dels synes er fryktelig overpynta og dillete).

Huff da Det hørtes ikke noe særlig ut, og for øvrig er Gunerius antatt det siste kjøpesenteret i Oslo hvor jeg ville satt fra meg vogna utenfor en butikk. Kanskje med unntak av Oslo City.

Jeg er enig i at en del av det de har er spesielt og overpynta. Jeg har bare handlet noen kjoler der, men jeg kjenner flere som handler omtrent alle sine klær der, nettopp fordi de har mye pent for de som bruker 44.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 21:56   #38
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Drakt

De har fått inn masse fint hos Fransa på Byporten nå. Mye fint til å ha inni draktjakken. Ikke avskrekkende priser heller.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no