Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 01:08   #21
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Her går det i Quiksilver til guttungen på 15.

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Pluss Hurley, Billabong og Diesel.

Billabong selges på Intersport.

tantegutten min på 14 syns også dette er hippt... spess quiksilver

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:48   #22
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Har ein gutt på 10, men han er lang og må ha str 14 i klær. Handler på Benetton og JC i tillegg har me kjøpt ein del GAP klær på ebay.

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:55   #23
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Mulig jeg er litt rar, men...Hvorfor handler ikke tenåringsgutter klær selv?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:56   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Jeg kjøper ikke klær lenger til min trettenåring (blir fjorten før jul). Han finner det han vil ha selv. Siden guttene reiser mye med faren sin, kjøper de mange av klærne da. De har mye fra kjeder som GAP, Aeropostale, sportsbutikker etc. Her hjemme tror jeg det har vært mest på JC trettenåringen har funnet noe, men nå begynner han visst å bli stor nok til å kunne bruke de minste voksenstørrelsene.

Heldigvis er guttene mine lite opptatt av dyre merker, og har en ganske nøytral stil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:57   #25
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg kjøper ikke klær lenger til min trettenåring (blir fjorten før jul). Han finner det han vil ha selv.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:59   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Altså.det hender at jeg kjøper en genser eller et par t-skjorter hvis jeg ser noe på salg som jeg tror kan passe, men ellers så liker de best å handle selv. Og jeg er redd for å gjøre bomkjøp, så det er veldig greit at de går og ser selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:04   #27
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Altså.det hender at jeg kjøper en genser eller et par t-skjorter hvis jeg ser noe på salg som jeg tror kan passe, men ellers så liker de best å handle selv. Og jeg er redd for å gjøre bomkjøp, så det er veldig greit at de går og ser selv.

Ja, ikke sant?
Dessuten tror jeg unger har godt av å måtte gjøre slike ting selv. Holde seg innenfor budsjett, o.l. :sær:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:07   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Mulig jeg er litt rar, men...Hvorfor handler ikke tenåringsgutter klær selv?

Nei, ikke min 13-åring i alle fall. Jeg er alltid med ham på shopping. Som oftes er det ganske mye penger det er snakk om, og han får ikke kjøpe alt han selv vil.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:09   #29
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nei, ikke min 13-åring i alle fall. Jeg er alltid med ham på shopping. Som oftes er det ganske mye penger det er snakk om, og han får ikke kjøpe alt han selv vil.

Jeg pleide å sende med mine en sum de måtte holde seg innenfor, jeg. Og kjøpte de ikke det de trengte, nei, så måtte de klare seg uten det til neste gang det var handling.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:11   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg pleide å sende med mine en sum de måtte holde seg innenfor, jeg. Og kjøpte de ikke det de trengte, nei, så måtte de klare seg uten det til neste gang det var handling.

Sånn er det ikke hos oss. Her drar mor og sønn på shopping og svir kortet varmt. Etterpå går vi og spiser pizza eller noe annet digg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:12   #31
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Sånn er det ikke hos oss. Her drar mor og sønn på shopping og svir kortet varmt. Etterpå går vi og spiser pizza eller noe annet digg.

Ja, ja. Han lærer vel av noe annet, da. Økonomi, mener jeg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:17   #32
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ja, ja. Han lærer vel av noe annet, da. Økonomi, mener jeg.

Jada. Han vet godt hva ting koster og han er alltid takknemlig for det han får.
Jeg synes det er kos å følge med på hva og hvor ungdommen kjøper klær og synes det er flott at poden vil ha mor med på handling. Vi koser oss alltid, og så får litt tid sammen, bare oss to.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:20   #33
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jada. Han vet godt hva ting koster og han er alltid takknemlig for det han får.
Jeg synes det er kos å følge med på hva og hvor ungdommen kjøper klær og synes det er flott at poden vil ha mor med på handling. Vi koser oss alltid, og så får litt tid sammen, bare oss to.

For å være helt ærlig, har jeg alltid hatet å handle klær. Både til ungene og meg selv.

Greit å la dem gjøre det selv. Både fordi jeg aldri har blandet meg i hva de har kledd seg i, og fordi de også lærte å holde budsjettet de fikk til klær.

Tre ting på èn gang, det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:36   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Jeg hadde gjerne gått med dem og handlet jeg altså, det er ikke det. Noen ganger blir jeg med og ser på og betaler hvis de har funnet noe litt dyrt, jakke f.eks. Men som regel, hvis han bare skal ha en genser eller en bukse, så går han sammen med kamerater og ordner helt selv. Og han er flink til å finne bra ting til bra pris, faktisk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 10:48   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Jeg er med og handler for han synes det er dødskjedelig å handle klær, så jeg tror ikke han hadde giddet å gå alene, rett og slett. Hadde han hatt et ønske om å shoppe selv, hadde jeg ikke hatt noe problem med å sende med han penger. Han er bare 13, da, så jeg regner med at det snart blir ukult å ha med mor.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:40   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Dessuten tror jeg unger har godt av å måtte gjøre slike ting selv. Holde seg innenfor budsjett, o.l. :sær:

Egentlig er jeg veldig enig med deg, Line. Gi meg gjerne et kurs i det å la barna ordne opp mer alene.

Takk for svar alle sammen!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:27   #37
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Jeg kjøper klær når jeg kommer over noe. Jeg vet hva han liker.
Han er veldig fornøyd med det jeg kjøper.
Jeg er mer rundt i butikker enn han er.
Dessuten handler jeg mye på nett også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 14:04   #38
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Jeg har en 13 åring. Han er lang i beina og tynn som en strek. Han passer ikke barnestørrelser og ikke mange voksenstørrelser. Voksenstørrelsene er gjerne lange nok i beina, men de blir for vide.

Da han skulle ha dressbukse til storesøsters konfirmasjon for to uker siden fant vi dressbukse på Dressmann, heldigvis. Har spandert ei bukse til ham fra JC, men det blir for dyrt i lengden å handle der.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 14:15   #39
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Laredoute, JC og NOK200.com

NOK200.com hadde ikke jeg hørt om. Takk for tipset

  Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 10:58   #40
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har unge tenåringsgutter: Hvor handler dere klær?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Egentlig er jeg veldig enig med deg, Line. Gi meg gjerne et kurs i det å la barna ordne opp mer alene.

Takk for svar alle sammen!

Hehe, det er jo egentlig bare å begynne.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no