Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Åpplys meg!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 14:21   #41
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Strøk du på FP-testen, Kasia? Da må vi nok dessverre utestenge deg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 14:26   #42
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Nesten, sa jeg, nesten! Pass deg ellers så sprer jeg rykter om at du ikke leser ordentlig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 14:38   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Jeg eier ikke engang et par gummistøvler. Til alt overmål klarte jeg allikevel å stå på FP-testen.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

(...) så jeg antar at hun ikke bare hadde glemt å ta på seg bukser.

Jo. Hun hadde nok glemt det. Tenk så morsomt å være der i det øyeblikket hun oppdager forglemmelsen.

:for mitt indre øye ser jeg for meg jente med høyt hår og sprutrøde kinn:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 14:38   #44
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Er Odd Molly svensk? Jeg trodde det var dansk. Ikke rart jeg nesten strøk på FP-testen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 15:03   #45
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Ilse Jacobsen-støvler er visst ikke bare et FP-fenomen. 3 av 4 mødre i barnehagen vår går i de.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 15:07   #46
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Har det plutselig kommet en lov som sier at alle jenter under 23 år MÅ gå med kort, avklippet dongeriskjørt med tights under? Uansett kropp og fasong?

Bill.mrk. Træg og gammal

Det er den grusomme loven om moters return. Nå gjelder det 80-tallet.

Bill.mrk. Træg og gammal med 70-tallsklær.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 18:20   #47
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

I samme lov står det at alle pene damer mellom 25 og 40 år må gå med Ilse Jacobsen gummistøvler om det er overskyet eller regner.

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Har aldri blitt kalt pen før

Det med pen var det jeg også hengte meg opp i. Takk skarru ha!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 19:11   #48
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpplys meg!

Jeg også er pen

Går de i virkelig pysj? Ikke bare noe som ser ut som pysj? Hvilken type pysj da? (pysj pysj pysj) Jeg trenger å se et bilde for å klare å se dette for meg kjenner jeg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 19:43   #49
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns ikke olaskjørt og tights er så ille jeg da, så lenge det ser litt rocka ut. Eller man har gode, gammeldagse seilersko til. :urk:

Takk, Glitterchick. Selv bruker jeg Converse og t-skjorte (evt. hettejakke) til. :rocka:

Det eneste som kan få meg til å trekke i tights er nettopp sånne korte olaskjørt. (Føler ikke at det er passende å gå på jobb i skjørt som såvidt dekker baken i en alder av 34.)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 19:45   #50
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

I samme lov står det at alle pene damer mellom 25 og 40 år må gå med Ilse Jacobsen gummistøvler om det er overskyet eller regner.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 19:56   #51
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Går de i virkelig pysj? Ikke bare noe som ser ut som pysj? Hvilken type pysj da? (pysj pysj pysj) Jeg trenger å se et bilde for å klare å se dette for meg kjenner jeg.

Björn Borg pysjbukser. Fåes kjøpt på bla JC.

Eneste bildet jeg fant sånn i farta (fant det på en fjortisblogg )

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:19   #52
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Åpplys meg!


Det har jo blitt sånn nå, at at de fleste unge jenter uavhengig av vekt kler seg som om de skulle vært Kate Moss hele gjengen.
Jeg synes nok ikke det er spesielt fint på alle... Det går ikke på at jeg mener at alle skal være tynne, men det blir feil i mine øyne.
Min bror har en venninne som er rimelig kraftig og stor, og flott er hun, men hun kler seg i klær som er etter min ringe mening minst 2 nr for små, for puppene ramler omtrent ut. Min gamle mormor hadde diskret spurt min bror om hun var gravid....for alt er kort, trangt og veldig "utfordrende". Og om man ikke vet bedre, så kan det faktisk se ut som om hun er 4-5 mnd på vei.
Får legge til at hun er 20 år da - så i alder er det vel korrekt antrekk, men ellers...nope.
Men nå er jeg ei gammal røy, så jeg har sikkert ikke peiling.

  Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:32   #53
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpplys meg!

Hm.. Jeg bruker tights og skjørt :fornærmet:
Jeg bruker sort skjørt og sort tights i ny og ne og synes det er ganske kult i en alder av 32.
Men, må jo som vanlig forsvare seg, jeg er oppvokst i tightsmiljøet (rockemiljø)og har stadig vekk brukt den type uniform.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:42   #54
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Björn Borg pysjbukser. Fåes kjøpt på bla JC.

Eneste bildet jeg fant sånn i farta (fant det på en fjortisblogg )

Og det er virkelig en pysj? Ikke bare noe som vi oldiser synes ser ut som pysj?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:27   #55
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Jeg bruker pysj (pysj) på butikken innimellom. :deler:

Og så har jeg Ilse Jacobsen støvler , men jeg foretrekker vikingstøvlene mine.

Jeg har aldri helt skjønt hva som er pent med tights. Spesielt ikke tights som går til anklene. Stopper de ved kneet kan jeg skjønne det hvis skjørtet/kjolen er litt kort.

Det jeg liker veldig godt med dagens mote er alle de fine babydollene og tunikaene man får tak i. Passer meg mye bedre enn bar mage-moten.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:28   #56
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Og det er virkelig en pysj? Ikke bare noe som vi oldiser synes ser ut som pysj?

Det er pysj ja

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 22:57   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Tenåringene kaller det til og med pysj.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 16:29   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpplys meg!

Det ER jo en pysj. Jeg venter på morgenkåpemoten!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 16:43   #59
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har Vikingstøvler.


Eg fekk fiiiine raude Bjørn Borg-støvlar til bursdagen min for eit par år tilbake og ventar på å bli slank nok til å få plass til leggane mine nedi der


Eg har forøvrig ikkje kasta meg på tunika-trenden. Hadde eit par da eg gjekk gravid, men da var det liksom greit.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 18:32   #60
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpplys meg!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det ER jo en pysj. Jeg venter på morgenkåpemoten!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no