Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mat som kan varmes i ovn

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 15:02   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mat som kan varmes i ovn

Her er det mer enn full fart så jeg har lite tid til å tenke ut noe lurt. Dette er caset:

Vi skal ha gjester på hytta på lørdag. Vi blir 8 voksne og 6 barn. Akkurat nå har jeg ikke komfyr i hovedhuset, men heldigvis så finnes det en ekstra i annekset. Maten skal lages i morgen og varmes opp på lørdag. Gjestene kan komme når de vil på dagen, men vi skal spise ca kl 18. Da jeg har liten lyst å stå alene i annekset og lage mat så har jeg bestemt meg for å lage noe som kan varmes opp i en ovn. Da vi er ganske mange og ovnen ikke er så alt for stor så kan det ikke være to ulike typer mat som skal varmes; som kjøtt og fløtegratinerte poteter etc. Det må være en rett som varmes opp, resten må være kald mat.

Jeg har sagt at det blir enkel servering så ingen forventer et festmåltid. Til nå har jeg tenkt på lasagne, jeg gjør en som pleier å bli veldig god. Med litt brød og salat så kan det bli enkelt men godt.

Har dere noen andre gode tips?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:07   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Lasagne var det første jeg tenkte på. Hva med quiche? Pizza? Moussaka?

  Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:31   #3
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Lasagne syns jeg er lurt, forutsatt at du har former store nok eller mange nok til så mange personer.

Ellers er jo både gryteretter og lapskaus velegnet mat til mange personer, og er jo "alt i ett".

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:37   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Jeg pleier å lage lasagne i langpannen, da får du utnyttet hele ovnen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:44   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg pleier å lage lasagne i langpannen, da får du utnyttet hele ovnen.

Ja, det tenkte jeg på også. Jeg var ute på hytta i går, men ikke tenkte jeg på å ta med meg langpanneformen derifra hjem. De vi har til ovnen hjemme passer nok ikke til ovnen der ute.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:46   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Hva med grillmat da? Da kan du lage en stor porsjon potetsalat dagen før, og så bare slenge på masse kotletter og pølser som du delegerer til en av gjestene å snu på mens du fikser salaten!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:51   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hva med grillmat da? Da kan du lage en stor porsjon potetsalat dagen før, og så bare slenge på masse kotletter og pølser som du delegerer til en av gjestene å snu på mens du fikser salaten!

Ja, det er også noe jeg har tenkt på. Saken er bare at dette er første sommeren som vi har hytta og første gangen vi har gjester der og vi har ikke noen grill der enda. Å ta ut den møkkete grillen vi har i bilen tror jeg at jeg hopper over. Jeg har ikke noen tid å kjøpe en heller og mannen er på reise og kommer direkte fra Gardermoen på lørdag.

For så vidt er det vel ikke helt sant, det finnes en meksikansk grill (heter det sånn), men den tror jeg bare egner seg for å grille pølser (noe jeg vurderer til barna) og ikke kjøtt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:57   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg pleier å lage lasagne i langpannen, da får du utnyttet hele ovnen.


Vi bruker å lage lasagne i lagnpanne på "hytta" når vi er der med svigers og da er vi 5 voksne og 1 turbo.
Og da må vi lage det i 2 langpanner. ellers er det ikke nok til alle. For det om vi har brød og salat til...

*vet bare hva som er normalt for "min" familie å spise hehe, altså i mengder*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 15:59   #9
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Jeg bruker å lage en gresk rett som heter pastitsio. Den slår nesten alltid an både hos store og små. Og den er nesten bedre om den står en dag eller to. Jeg serverer den sammen med brød, gresk salat og tzatziki. Oppskrift kan du søke etter på nettet. Den jeg lager består i hovedsak av kjøttdeig, revet gulrot, løk, tomat, hvitløk, persille, makaroni og ost, og youghurt og egg til gratinering. Det er jubel her i huset når jeg serverer det. (Oppskrifta min er fra en kokebok som heter "smak av greske øyer")

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 16:02   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Men om du steiker kjøttdeig, lager kjøttsausen og har det i ei gryte og har den hvite sausen i ei, river osten og tar med lasagneplatene så kan du jo bare smelle det sammen når dere kommer til hytta? Eller forsto jeg rett når du skulle lage maten hjemme og ta med til oppvarming på hytta?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 16:09   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg bruker å lage en gresk rett som heter pastitsio. Den slår nesten alltid an både hos store og små. Og den er nesten bedre om den står en dag eller to. Jeg serverer den sammen med brød, gresk salat og tzatziki. Oppskrift kan du søke etter på nettet. Den jeg lager består i hovedsak av kjøttdeig, revet gulrot, løk, tomat, hvitløk, persille, makaroni og ost, og youghurt og egg til gratinering. Det er jubel her i huset når jeg serverer det. (Oppskrifta min er fra en kokebok som heter "smak av greske øyer")

Interessant! De oppskriftene jeg fant når jeg søkte raskt, innehold hvitvin, har du i det? Jeg tror ikke jeg har noen hvitvin hjemme som egner seg for mat (les: for dyr).

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 16:28   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Men om du steiker kjøttdeig, lager kjøttsausen og har det i ei gryte og har den hvite sausen i ei, river osten og tar med lasagneplatene så kan du jo bare smelle det sammen når dere kommer til hytta? Eller forsto jeg rett når du skulle lage maten hjemme og ta med til oppvarming på hytta?

Det synes jeg hørtes bedre ut.

For oppvarmet lasagne er ikke like godt som nylaget, og det tar ikke særlig kortere tid heller.

Og du som brukte to langpanner til fem voksne: Mener du virkelig sånne store, 60x60 langpanner som fyller stekeovnen?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 16:51   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Men om du steiker kjøttdeig, lager kjøttsausen og har det i ei gryte og har den hvite sausen i ei, river osten og tar med lasagneplatene så kan du jo bare smelle det sammen når dere kommer til hytta? Eller forsto jeg rett når du skulle lage maten hjemme og ta med til oppvarming på hytta?

Ja, det er riktig, jeg hadde planlagt å gjøre alt klart hjemme. Men sånn som du beskriver kan jeg selvsagt gjøre

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 16:52   #14
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Interessant! De oppskriftene jeg fant når jeg søkte raskt, innehold hvitvin, har du i det? Jeg tror ikke jeg har noen hvitvin hjemme som egner seg for mat (les: for dyr).

Ja, det er sant, oppskrifta inneholder hvitvin. Det er allikevel sjelden jeg lager den med hvitvin, for jeg har ingen matvin stående, og det er sjelden vi drikker vin til. Jeg har istedet gjerne en dæsj hvitvinseddik i, dersom jeg har det. Det smaker veldig godt uten hvitvin også, men vinen hever uten tvil smaken noe.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 17:13   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg bruker å lage en gresk rett som heter pastitsio. Den slår nesten alltid an både hos store og små. Og den er nesten bedre om den står en dag eller to. Jeg serverer den sammen med brød, gresk salat og tzatziki. Oppskrift kan du søke etter på nettet. Den jeg lager består i hovedsak av kjøttdeig, revet gulrot, løk, tomat, hvitløk, persille, makaroni og ost, og youghurt og egg til gratinering. Det er jubel her i huset når jeg serverer det. (Oppskrifta min er fra en kokebok som heter "smak av greske øyer")

Jeg kunne gjerne tenke meg en mer detaljert oppskrift på denne retten slik du lager den

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 18:18   #16
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg kunne gjerne tenke meg en mer detaljert oppskrift på denne retten slik du lager den

Jeg skal se om jeg får lagt det inn i kveld. Samme oppskrifta, bare litt moderert, er faktisk veldig fin som babymiddag også. Jeg lagde det og frøs ned flere porsjoner da Storesøster var lita.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 18:20   #17
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg kunne gjerne tenke meg en mer detaljert oppskrift på denne retten slik du lager den

Jeg også :stemmer i:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:25   #18
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Pastitsio:

4 ss olivenolje
1 løk, hakket
2 hvitløkbåter, presset
450 g kjøttdeig av lam (jeg bruker vanlig kjøttdeig)
2 gulrøtter, revet
450 g hermetisk tomat
1 dl hvitvin
4 ss hakket frisk koriander eller persille
salt og pepper
225 g korte, tykke makaroni
50 g smør
4 ss kefalótiri eller annen hard ost, revet

Til gratinering:
3 dl yoghurt naturell (jeg bruker gjerne kesam, lettrømme går også. Norsk yoghurt naturell er mer tyntflytende enn gresk. Matyoghurt, eller gresk yoghurt er vel best)
2 egg
salt og pepper
revet muskatnøtt
4 ss kefalótiri eller annen hard ost, revet

Varm oljen i en stekepanne og stek løken over middels varme til den er blank. Tilsett hvitløken og stek 1 minutt til. Tilsett kjøttdeigen og stek, mens du stadig rører med en gaffel, til den er kornet og jevnt lysebrun. Tilsett gulrøttene, tomatene, vinen og 2 ss av de hakkede urtene og krydre med salt og pepper. La blandingen surre i ca 15 minutter, eller til overflødig væske er fordampet eller absorbert. Det skal nå ha konsistens som en tykk masse.

Kok makaronien i mellomtiden i en stor kjele saltet vann til den er såvidt myk. Ha den over i et dørslag, rist den opp og ned for å få ut alt vannet, og hell den over i en bolle. Rør inn smøret, resten av de hakkede urtene og den revne osten, og krydre med salt og pepper.

Til gratineringen visper du sammen eggene og yoghurten og krydrer blandingen med salt, pepper og litt revet muskatnøtt.

Smør en stor ildfast form (f.eks. 25 x 18 x 7.5 cm). Bre halvparten av makaronien utover bunnen, dekk den med kjøttblandingen, deretter resten av makaronien. Tøm yoghurtblandingen jevnt utover overflaten og strø osten over.

Bakes i stekeovnen ved 190 grader i 25-30 minutter, til overflaten er gyllenbrun og boblende. Serveres varm eller kald.


Denne porsjonen holder bortimot til to middager til oss, (som er to voksne og to/tre barn.) Det er veldig greit å lage dobbel porsjon også. Jeg serverer som sagt gresk salat, brød og tzatsiki til.

Boka oppskrifta er hentet fra heter "en smak av greske øyer", og det er mange gode retter å finne der.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:36   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Takk!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:37   #20
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat som kan varmes i ovn

Retten kan helt sikkert fryses, men jeg har ikke prøvd det. Har jeg lagd mye, spiser vi gjerne både 2 og tre dager etter hverandre.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no