Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vaniljekesam

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 22:57   #61
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekesam

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det hørtes veldig hyggelig ut, men nå har jeg gjort funn! Det viser seg rett og slett at det er Meny og Ica som suger. Nå har jeg funnet vaniljekesam både på min forhatte Kiwi Økern og på Rema. Den var litt surere enn den svenske, men satt ikke fast i halsen allikevel, gitt.

Hvor ofte er det forsvarlig å kose seg med fruktsalat og vaniljekesam da, tro?

For en fantastisk nyhet da. Skal si verden går fremover .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:14   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekesam

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



Forøvrig vil jeg heller anbefale ekstra lett rømme istedet for kesam til dip og slike ting, mye bedre konsistens

Ekstra lett rømme? Finnes det? Hvor?

Definitivt ikke på Ica Nærmat i Osloveien i allefall (men til og med de har vaniljekesam ).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:21   #63
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaniljekesam

Nå ble jeg litt for nysgjerrig, jeg bare måtte inn i denne tråden for å se hvordan et vaniljeeksem utartet seg.

Vel jeg lærte noe helt annet da, vel og merke.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:28   #64
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekesam

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Nå ble jeg litt for nysgjerrig, jeg bare måtte inn i denne tråden for å se hvordan et vaniljeeksem utartet seg.

Vel, med min ømfintlige hud skal du ikke se bort fra at det kan dukke opp eksem etter hvert - hvis jeg virkelig blir hekta.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:59   #65
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaniljekesam

Så bra, det er liv i denne tråden ennå. Tenker på deg hver gang jeg ser og kjøper vaniljekesam Elinblu.
Nå er det ikke lenge til jordbærsesongen med NORSKE jordbær er i gang. Jeg forspiste meg nesten på det og vaniljekesam i fjor. Namme nam!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 00:01   #66
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekesam

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Så bra, det er liv i denne tråden ennå. Tenker på deg hver gang jeg ser og kjøper vaniljekesam Elinblu.
Nå er det ikke lenge til jordbærsesongen med NORSKE jordbær er i gang. Jeg forspiste meg nesten på det og vaniljekesam i fjor. Namme nam!

Takk for tips - jeg gleder meg til sesongen! (Eller skal man ikke spise jordbær når man ammer, kanskje?)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 00:08   #67
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaniljekesam

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takk for tips - jeg gleder meg til sesongen! (Eller skal man ikke spise jordbær når man ammer, kanskje?)

Jeg har ikke tatt hensyn til det og barna mine har ikke reagert. Det var kun kiwi og ananas jenta mi reagerte på. Poden har en mage av stål så der har jeg kunne spise hva jeg vil.
Prøv og se om hun reagerer

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 17:33   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekesam

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ekstra lett rømme? Finnes det? Hvor?

Definitivt ikke på Ica Nærmat i Osloveien i allefall (men til og med de har vaniljekesam ).

Her har de det over alt.
Det er den gamle rømmekollen.
Hvit og mørkegrønn boks, som er litt mindre enn en vanlig rømmeboks. Jeg synes konsistensen er myye bedre enn kesam

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 18:17   #69
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaniljekesam

Jøss ... det må jeg sjekke!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no