Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Finnes det et eget FB-språk?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-13, 14:10   #41
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Lite Ninette-fakter over flertallet av mine FB-venner, så den irritasjonen er jeg spart for.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 14:40   #42
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Hva skriver dere egentlig på FB?
Jeg ser jeg har venner som gjør alt det som er beskrevet ovenfor, dog ikke samme personene altså. Har en som ofte skriver den følelsen mens andre skriver kanskje rødt i glasset.
Kjenner at jeg virkelig ikke klarer å irritere meg over det. Så flott for de tenker jeg.
Selv er jeg ikke all verdens aktiv på FB, men skriver da om alt mulig. Det er absolutt ikke bare hæppysnæppi, men jeg passer på å ikke skrive kryptisk hvis det ikke er så positivt.
Ble kanskje litt på siden dette. Men jeg orker virkelig ikke å irritere meg over hverken skrivefeil eller snodige uttrykk.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 03-01-13 kl 14:47.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 15:00   #43
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Hva skriver dere egentlig på FB?
Jeg ser jeg har venner som gjør alt det som er beskrevet ovenfor, dog ikke samme personene altså. Har en som ofte skriver den følelsen mens andre skriver kanskje rødt i glasset.
Kjenner at jeg virkelig ikke klarer å irritere meg over det. Så flott for de tenker jeg.
Selv er jeg ikke all verdens aktiv på FB, men skriver da om alt mulig. Det er absolutt ikke bare hæppysnæppi, men jeg passer på å ikke skrive kryptisk hvis det ikke er så positivt.
Ble kanskje litt på siden dette. Men jeg orker virkelig ikke å irritere meg over hverken skrivefeil eller snodige uttrykk.

He he, jeg tenker mye av det samme. Ja visst er jeg stormende forelsket og kvalmende lykkelig på FB - de dagene jeg er det IRL også. Men jeg kan utmerket godt blåse ut frustrasjon der også. Da skriver jeg i klare ordelag hva som er galt. Jeg kan finne på å irritere meg over noen individer på vennelista mi som er konstant negative og kryptiske, og har statuser som stort sett består av " ((( " eller "Helvets sjiiit!! ", mottar masse klemmer og "hva skjer" og "Næmmen vennen min", men aldri kommer med noen forklaring.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 15:08   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Hva jeg skriver? Iallfall ikke "har rødt i glasset med mine to besteste venner."

Næsj, jeg setter pris på originalitet, humor, et fint bilde av ungen eller hunden og kanskje en lenke til en interessant sak i ny og ne. Klarer man også å skrive et noenlunde korrekt norsk, er jeg stort sett fornøyd.
Og neida, dagen min blir ikke ødelagt av en uorginal facebookstatus, men det hender at jeg på en dårlig dag- i et hundredels sekund tenker: "Håper at du drukner i det røde glasset med dine tre beste, ditt FB- nek. "

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 18:32   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Jeg blir vel mest misunnelig på de som har rødt i glasset. :høygravid:

Næsj, kan ikke se at jeg ser noe bestemt som går igjen blant mine Facebookvenner, men det er en ganske variert gruppe mennesker. Noen har jeg skjult oppdateringer fra, mest fordi de oppdaterer så MYE og kanskje ikke er dem jeg er mest interessert i å vite alt om. Ellers henger jeg meg ikke veldig opp i statusoppdateringer, og det er veldig opp og ned hvor mye jeg oppdaterer selv. Når jeg gjør det, er det hele setninger og rett skrevet og slikt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 18:41   #46
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

#DenFølelsen ser jeg stadig vekk, på twitter. Eller på instagram-bilder som er delt på facebook (og sikkert også twitter).

Ellers er det lite annet en særskrivingsfeil å se blant mine venner. Og det får jeg bare tåle.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 20:02   #47
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

"Rødt i glasset med mine to bæsteste vænninna", :hjærte::hjærte::blonkesmilefjæs: kan jeg i og for seg finne på å skrive, men da tar jeg det for gitt at folk skjønner hvor det kommer fra.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 22:20   #48
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

"Rødt i glasset med mine to bæsteste vænninna", :hjærte::hjærte::blonkesmilefjæs: kan jeg i og for seg finne på å skrive, men da tar jeg det for gitt at folk skjønner hvor det kommer fra.

Jo, ville tatt den.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 22:46   #49
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Blonkeblonkesmilefjæs osv er litt for mye brukt på min venneliste og er nesten hakket verre en #den følelsen når jeg tenker etter.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 22:50   #50
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Kva er gale med #denfølelsen? "Alle" skriv jo det, heile tida... (ja, bortsett frå at alle skriv det heile tida, då).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 22:57   #51
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

At alle skriver det hele tida.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 00:11   #52
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Problemet er jo (som vanlig) at dere har feil folk på vennelistene deres.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:19   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Hva er greia med blonkesmilefjæs? Refererer det til noe?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:20   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hva er greia med blonkesmilefjæs? Refererer det til noe?

Jepp.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:25   #55
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Jeg blir mest sprø av de som skal dele alt av dikt, visdomsord, om du har en sønn/datter så sett dette i statusen din osv. I tillegg til de som må fortelle alle hva de gjør til enhver tid, eks. på jobb, på vei fra jobb, sliten etter jobb, natta.

Vet at enkelte mennesker har et stort behov for å dele alt med alle, men det finnes da måte på. Eller de som nå er den syk, og den syk osv.

Eller alle lik siden, nn liker denne siden.

:hormonell høygravid:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:26   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jepp.

Åh. Grøss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:27   #57
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg blir mest sprø av de som skal dele alt av dikt, visdomsord, om du har en sønn/datter så sett dette i statusen din osv. I tillegg til de som må fortelle alle hva de gjør til enhver tid, eks. på jobb, på vei fra jobb, sliten etter jobb, natta.

Vet at enkelte mennesker har et stort behov for å dele alt med alle, men det finnes da måte på. Eller de som nå er den syk, og den syk osv.

Eller alle lik siden, nn liker denne siden.

:hormonell høygravid:

Men denne "Lik siden, NN liker denne siden"-greia, er det ein ny variant av reklame på facebook? Eg liker ikkje Idar Vollvik eller Brunsberg, for eksempel, men det ser ut som om desse kjem igjen og igjen i min newsfeed fordi venner liker dei. Det er kanskje nokon som har betalt for det, eller noko slikt?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:33   #58
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Bai: Jeg får også opp den fordi venner liker den, men jeg har den kun på telefon og ikke på pc, så godt mulig det er reklame stunt fra de ulike aktørene. Sur blir jeg uansett..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:36   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Men denne "Lik siden, NN liker denne siden"-greia, er det ein ny variant av reklame på facebook? Eg liker ikkje Idar Vollvik eller Brunsberg, for eksempel, men det ser ut som om desse kjem igjen og igjen i min newsfeed fordi venner liker dei. Det er kanskje nokon som har betalt for det, eller noko slikt?

Jeg regner med de må ha lokket med en eller annen konkurranse - vinn noe flott hvis du klikker liker e.l. Har også merket meg disse Vollvik-greiene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 10:10   #60
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det et eget FB-språk?

Ja, det er på telefonen det kjem opp. Eg blir sprø, fordi det er så fort gjort å trykke feil og hamne inn på lenkene. Eg er redd eg skal komme i skade for å like Idar Vollvik mot mi vilje og våger nesten ikkje gå inn på facebook frå mobil lenger.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no