Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Haster: iPhone-novise trenger hjelp (simkort)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-13, 19:14   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Haster: iPhone-novise trenger hjelp (simkort)

Har kjøpt iphone! Den kom onsdag, simkort kom i går og kode til sim kom i dag... er nå klar til oppstart!

Har gammel steinaldertelefon nå. Har masse kontakter på den. Hva SKJER når jeg starter opp iphonen? Jeg antar at den gamle telefonen ikke selvantenner, og at jeg kan ha begge to på samtidig slik at jeg kan skrive inn kontaktene mine fra dinosaurtelefonen??? Dette er viktig... Ellers må jeg skrive ned kontaktene på papir før jeg tør starte ipaden med nano-sim...

Ps: har ipad så er ikke helt grønn på i-produkt. Men kan jeg spille wordfeud samtidig ved å veksle mellom ipad og iphone med samme bruker??

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 19:39   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: iphone-novise trenger hjelp (simkort)

Den gamle telefonen selvantenner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 19:56   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: iphone-novise trenger hjelp (simkort)

xploderer.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 19:59   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: iphone-novise trenger hjelp (simkort)

Hjelp meg daaa, jeg orker ikke miste alle kontaktene.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 20:02   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster: iphone-novise trenger hjelp (simkort)

Jeg synkronisere telefonen min på Netcom sine sider. Så synkronisere jeg den nye etterpå. Funka som fjell. Samme bruker på padda og telefonen ja. Så du kan spille på begge.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 20:04   #6
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: iphone-novise trenger hjelp (simkort)

Mine mobiler har synkronisert seg sjølv. Har ikkje hatt epleprodukter, men reknar med at nyare mobilar har slike ting innebygd.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 20:06   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: iphone-novise trenger hjelp (simkort)

Har telenor, og har funnet noe lagre-kontakter-greier på nett.

Hjertensfryd: det høres jo helt sci-fi ut??

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 20:39   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: iphone-novise trenger hjelp (simkort)

Bluetooth.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no