Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oreokake …

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 14:56   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Oreokake …

.....skulle jeg lage i dag.
Hadde ENDELIG fått handlet inn siste rest for å lage den.
Vel, kake driver jeg å lage, men Oreokake blir det ikke, for mellomste her i huset har klart å knaske i seg 3 pakker med Oreokjeks.....

Men bunnen ble laget av Maryland Cookies med sjokoladebiter.
Neste lag er lagt på nå og er bringebærmousse (satser på at det stivner), laget av bær fra fryseren og krem (og litt for lite sukker vil nok synes, or den ble litt syrlig)
På toppen skal det sjokolademousse, et tynt lag i allefall.
(det ble litt mye bringebærmousse)

Så får man satse på at det vil smake godt også, siden dette er første gangen jeg lager en sånn kake.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 17:45   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oreokake …

Kaka ble god den.
Måtte lage sjokolademoussen (pose) med fløte da, for jeg hadde gått tom for melk under frokosten i dag.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:21   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oreokake …

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

.....skulle jeg lage i dag.
Hadde ENDELIG fått handlet inn siste rest for å lage den.
Vel, kake driver jeg å lage, men Oreokake blir det ikke, for mellomste her i huset har klart å knaske i seg 3 pakker med Oreokjeks.....
.

3 pakker ! Steike, det hadde neppe jeg klart engang.

Godt nødkaka ble vellykket.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 09:29   #4
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreokake …

Men godt at kaken ble god likevel da!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no