Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Soppstuing, oppskrift

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-10, 19:24   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Spørsmål

Soppstuing, oppskrift

Noen som har en god oppskrift?
Ikke med løk i. Jeg kan ikke ha vanlig løk.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 22:57   #2
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Soppstuing, oppskrift

Jeg synes denne er god.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 23:07   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Soppstuing, oppskrift

Jeg bruner soppen lett i pannen i godt smør, og har så oppi litt buljong, koker opp og har i fløte og litt rømme, og la det syde litt på lav varme en stund. Smak til med salt og pepper. :kjedelig:

  Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:10   #4
ibi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 7
ibi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Soppstuing, oppskrift

Jeg gjør det veldig enkelt, rett og slett kremet sopp. Legger seg på ribbeina, men veldig godt.

Ingredienser:

Sopp
Fløte
Salt og pepper

Deler opp soppen i passe store biter, bruner lett i panna og heller over fløte. Salter og peprer etter smak, men pass på at den ikke blir for salt. Lar fløte koke inn under konstant røring, til en tykk stuing. Ble det for lite duppe? Hell på litt mer fløte og la det koke inn en gang til. Veeeldig godt. Sambo her liker denne veldig godt, så jeg må lage kjempeporsjon hver gang vi skal ha den til f.eks. biff. Og han er egentlig ikke glad i sopp en gang.

ibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no