Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips om induksjonstopp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-09, 14:30   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Vi har en AEG fra induksjonstoppens barndom. Selve induksjonen er himmelen. Jeg irriterer meg litt over at man dersom man har to plater i drift og skrur av den ene - så må man trykke slik at styringsmekanismen går over til den eneste som er i bruk. Dette burde gått automatisk synes jeg.

Vi har også en svinedyr stekeovn fra AEG med pyrolyse, men den funksjonen har vi aldri prøvd. Typisk oss å kjøpe dyre duppeditter med masse flotte funksjoner, uten å bruke dem. Brukte temperaturmåledingsen i går da.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:48   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Du får prøve pyrolysen i kveld, Irma, det skal jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:51   #23
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Vi har en platetopp fra Gorenje, veldig fornøyd!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 17:22   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jaggu, funker det så bra altså??
Har pyrolyse på vår Siemens ovn, men har aldri prøvd det. Det skal jammen prøves i kveld.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har en AEG fra induksjonstoppens barndom. Selve induksjonen er himmelen. Jeg irriterer meg litt over at man dersom man har to plater i drift og skrur av den ene - så må man trykke slik at styringsmekanismen går over til den eneste som er i bruk. Dette burde gått automatisk synes jeg.

Vi har også en svinedyr stekeovn fra AEG med pyrolyse, men den funksjonen har vi aldri prøvd. Typisk oss å kjøpe dyre duppeditter med masse flotte funksjoner, uten å bruke dem. Brukte temperaturmåledingsen i går da.

Tullinger. Dere har ikke stått og vasket inni håper jeg?

  Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 17:25   #25
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Tullinger. Dere har ikke stått og vasket inni håper jeg?

Ingen kommentar.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 17:27   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ingen kommentar.



Du kommer også til å grinele i kveld når du har kjørt pyrolyseprogrammet.

Og da kan du le av meg - som ikke har komfyr med pyrolyse mer selv.

  Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 18:39   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Jeg skulle gjerne hatt pyrolyse, og angrer på at vi ikke brukte de ekstra tusenlappene.

Induksjonstoppen vår er fra Bauknecht og fungerer veldig bra syns jeg, men det kan jo godt ha kommet noe enda bedre på de seks årene siden vi kjøpte den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 21:53   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Vi skal kun ha ny platetopp, så pyrolyse utgår dessverre, Smilefjes.

Men jeg noterer meg flere merker som er bra, så nå er det bare å lese mer.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 00:27   #29
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

VI har Siemens og er veldig fornøyd med vår topp! Er 6 år gammel nå og ser ikke brukt ut.
Herlig med induksjon, og vi har boost funksjon. Vannet koker før du rekker å si "kake". Anbefales. Ikke noe problem med touchpanelet hverken med våte eller tørre fingre her.

PS! Mikrofiberklut til å tørke av toppen med holder den veldig blank og fin...

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 07:11   #30
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Vi har Siemens induksjonsovn, og er godt fornøyde. Det er noe herk å plutselig måtte bruke "vanlig" komfyr innimellom - det tar jo evig lang tid å få kokt opp vannet...

Vår ovn måler 70 X 100 (tror jeg), og jeg vil absolutt anbefale å ha rektangulær ovn istedetfor kvadratisk hvis dere har plass til det. Vi har en liten, to ordinære og en stor plate, og samtidig er det litt plass på siden til å sette bort plater som ikke er i bruk.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 08:05   #31
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Jeg er, etter 2 år, fortsatt forelsket i min Whirlpool.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 08:48   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Tullinger. Dere har ikke stått og vasket inni håper jeg?

Ehhm, jeg har vel ikke vasket i det hele tatt jeg. Til mitt forsvar har vi bare hatt den i 9 måneder. Har vel kanskje dratt over med filla et par ganger, uten resultat, og tenkt pyrolysetanken men aldri fått gjort det. Jeg fikk besøk i går, så glemte hele pyrolysegreia, men i kveld skal jeg gjøre det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:05   #33
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Vi driver også og kikker på induksjonstopp nå. Har ihvertfall funnet ut at vi vil ha en som er rektangulær. Mulig det blir Whirlpool sin.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:34   #34
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Jeg har hatt induksjonstoppen vår nå i 2 år og har aldri savnet å ha den større enn den kvadratiske vi har.

Husk å sjekke at dere har en kurs som takler induksjonstoppen dere går for.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:37   #35
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Og IKKE kjøp Høyang Polaris sine såkalte induksjonskjeler.
De er rett og slett for dårlige.
IKEA sine er MYE bedre. :dyrekjøpt erfaring:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:40   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.


Husk å sjekke at dere har en kurs som takler induksjonstoppen dere går for.

Haha! Her trodde jeg du mente man måtte gå på kurs for å lære å takle bruk av induksjonstoppen.

Type: Hvordan takle at vannet koker etter kun 1 minutt? Ikke gå fra kjelen du har satt til koking. Du kan ikke lenger gå på do etter du har satt en kjele til koking. osv.osv.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 09:42   #37
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:20   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Veronal: Vi har byttet ut alt det elektriske i huset og har en egen kurs bare for komfyr/koketopp, så jeg tror nok det skal gå bra.

Jeg noterer meg at boostfunksjon er en fin ting.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:51   #39
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
 
Thelma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 217
Thelma er litt kul
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg er, etter 2 år, fortsatt forelsket i min Whirlpool.

Signerer alt sammen.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 11:13   #40
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Du kan ikke lenger gå på do etter du har satt en kjele til koking. osv.osv.

Egentlig burde dette tipset vært med i livslærdomstråden også...

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no