Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 20:12   #81
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Jeg tror dette må være i retning meg.. Prikk med kryss?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 20:44   #82
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg slipper heller ikke frem snikere, og hyler høyt mot de som gjør. Men når det er kubb kø over alt, er jeg temmelig fleksibel på å slippe inn folk som har vikeplikt av ikke-snikegrunner. Det synes jeg man må være i oslotrafikken.

Jeg er også romslig i trafikken sånn generelt, og hvis alle hadde vært som oss så hadde trafikken antageligvis flytt som Nilen. Men sniking tåler jeg dårlig, asså.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 20:48   #83
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg slipper heller ikke frem snikere, og hyler høyt mot de som gjør. Men når det er kubb kø over alt, er jeg temmelig fleksibel på å slippe inn folk som har vikeplikt av ikke-snikegrunner. Det synes jeg man må være i oslotrafikken.

Helt enig. Jeg slipper ikke inn folk som skal snike seg inn, lenge etter at alle andre har lagt seg i riktig fil. Da er det å ligge klint oppi bilen forann, og gjerne breie meg litt også med min store bil.
Men er som deg, hvis det står kø i alle bauer og kanter, så slipper jeg inn for å lette på "flyten".

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 10:14   #84
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Ok. Jeg greier ikke la være mer. Jeg tilstår - jeg sniker som bare det.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 10:23   #85
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Hvor er dette fordømte krysset?? *jeg sniker ikke, men jeg følger trafikkflyten, dagsformen og humøret avhenger om jeg slipper frem snikere*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 10:29   #86
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men ikke i dette krysset, vel? Eller har jeg misforstått fullstendig hvilket kryss det gjelder?

Neppe. Jeg kjører jo ikke borti der i kø-tider.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 12:07   #87
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Å, da kan du kanskje forklare meg hvorfor din og de andre snikernes tid er så mye viktigere enn min også da, Smilefjes?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 12:24   #88
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Nei. Kan'ke forklare det i det hele tatt. Jeg ... jeg bare gjør det likevel.

Men det handler typisk om å bytte felt der jeg vet det snur hvilket felt som går raskest altså. :fossror:

  Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 12:26   #89
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Jada. Det sier dem alle sammen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 12:44   #90
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Bra du rødmer, Smilefjes. :morsk: Jeg er vel kjent med snikere på Ring 3, avkjøringen mot Rv4 og Rv4 ved Grorud og Rv4 avkjøringen mot Ring 3. De stjeler av min tid, bare fordi de er så innmari viktigere enn alle andre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:04   #91
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg er vel kjent med snikere på Ring 3, avkjøringen mot Rv4 og Rv4 ved Grorud og Rv4 avkjøringen mot Ring 3. De stjeler av min tid, bare fordi de er så innmari viktigere enn alle andre.

Denne strekningen har jeg også bannet mye ja!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:06   #92
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Blir litt glad for at jeg ikke bor i Oslo lenger når jeg leser slike ting.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:07   #93
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Blir litt glad for at jeg ikke bor i Oslo lenger når jeg leser slike ting.

Jeg tar tog, jeg, og er aldeles lykkelig over det. Hadde en liten periode nå for en stund siden hvor jeg måtte kjøre, og adrenalinnivået mitt da jeg kom hjem var ikke til å anbefale.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:13   #94
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Blir litt glad for at jeg ikke bor i Oslo lenger når jeg leser slike ting.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg tar tog, jeg, og er aldeles lykkelig over det. Hadde en liten periode nå for en stund siden hvor jeg måtte kjøre, og adrenalinnivået mitt da jeg kom hjem var ikke til å anbefale.

Næsjda - det går så fort å kjøre, atte.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:15   #95
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Blir litt glad for at jeg ikke bor i Oslo lenger når jeg leser slike ting.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Næsjda - det går så fort å kjøre, atte.

Også finnes det snarveier Lydbøker er også fint - når man måtte havne i en kø. *juhu gleder meg til første snøfall i Oslo*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:27   #96
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Jeg kjører også effektivt og skifter filer og hva-har-du, men jeg kjører ikke forbi en lang kø med biler som helt åpenbart skal samme vei som meg, for så å presse meg inn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:49   #97
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg kjører også effektivt og skifter filer og hva-har-du, men jeg kjører ikke forbi en lang kø med biler som helt åpenbart skal samme vei som meg, for så å presse meg inn.

Ja, det er akkurat det som irriterer meg. Jeg skifter også filer, for eksempel på ring 3 i rushen, men jeg stiller meg pent i kø for å komme meg av ring 3 og over på rv 4.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 13:57   #98
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Smilefjes kjører Audi. :forklarer:

Hvilket kryss? :nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 14:01   #99
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Jeg sniker jeg også men det er bare for at 5 min ekstra for meg betyr 30min ekstra å vente på ferge. :mememe:

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 14:02   #100
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan svare meg på spørsmål om riktig kjøremønster i kryss?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Smilefjes kjører Audi. :forklarer:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kryss til besvær


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no