Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-22, 09:36   #301
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.139
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Nå står det at sesong 10 av Call The midwife/Nytt liv i East End kommer onsdag kl 00.00. På tv2 Play.

Dette er perfekt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 09:38   #302
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Julestormen, Netflix. Ålreit, så langt.

Såg heile denne i helga og må seie at eg blei ganske så skuffa.
Veldig dårlig og full av klisjear samanlikna med "Hjem til jul". Såvidt eg orka å sjå den ferdig. Syns den bar veldig preg av at det er ønskelig å selge dette til eit utenlandsk (amerikansk) publikum og ikkje berre eit norsk publikum.
F.eks julenissen som tar barn på fanget som skal fortelle om ønskene sine til jul. Veldig lite realistisk å ha ein sånn julenisse på Gardermoen!
Og kvifor er det så masse svenskar og danskar med? Antageligvis for at svenskar og danskar også skal gidde å sjå serien.
Og kvifor er det så rolig og lite folk på Gardermoen til tross for at alle fly er kansellert? I slike situasjoner er det vel vanligvis ganske så kaotisk?
Eg observerte også at innenlands-fly og utenlands-fly såg ut til å gå frå samme gate-område og at journalister og andre kan komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og inn til avgangshallen uten billett

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er aktiv nå  
Gammel 19-12-22, 09:44   #303
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.752
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Vi har også sett noen episoder av Julestormen og jeg opplever den som veldig ubestemmelig. Ikke morsom, ikke trost, ikke romantisk, ikke skummel. Den bare … er? Jeg får inntrykk av at de prøver litt for mye.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 10:00   #304
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.158
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg ELSKET Julestormen! Virkelig helt fantastisk feelgood! Takk til Hyacinth som fikk meg til å komme på det. Vi binget hele, jeg, mannen og eldstemann, lørdag kveld.

Selv mannen, som er lommekjent i alle hjørner av OSL, syns det gikk helt fint, selv om det kom et par "ærlig talt, DET er på motsatt ende av flyplassen!".

Jeg elsket hun søte Stavangerdamen i "billettskranken" som hadde tilgang til alle selskapers billettsystemer og kunne flytte rundt på billetter og sjekke inn og alt mulig, helt på tvers. Og så godt som uten kø! TENK, det hadde vært digg, det!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 10:15   #305
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.890
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Såg heile denne i helga og må seie at eg blei ganske så skuffa.
Veldig dårlig og full av klisjear samanlikna med "Hjem til jul". Såvidt eg orka å sjå den ferdig. Syns den bar veldig preg av at det er ønskelig å selge dette til eit utenlandsk (amerikansk) publikum og ikkje berre eit norsk publikum.
F.eks julenissen som tar barn på fanget som skal fortelle om ønskene sine til jul. Veldig lite realistisk å ha ein sånn julenisse på Gardermoen!
Og kvifor er det så masse svenskar og danskar med? Antageligvis for at svenskar og danskar også skal gidde å sjå serien.
Og kvifor er det så rolig og lite folk på Gardermoen til tross for at alle fly er kansellert? I slike situasjoner er det vel vanligvis ganske så kaotisk?
Eg observerte også at innenlands-fly og utenlands-fly såg ut til å gå frå samme gate-område og at journalister og andre kan komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og inn til avgangshallen uten billett

Din grinch!

Mannen min, som er ofte på Gardermoen, påpekte det samme. Pluss «Den baren er nedlagt!» etc.

Noen logiske brister, ja. Og hvorfor får ingen matkuponger? Men jeg likte den kjempegodt! For en deilig serie!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 10:26   #306
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.631
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Såg heile denne i helga og må seie at eg blei ganske så skuffa.
Veldig dårlig og full av klisjear samanlikna med "Hjem til jul". Såvidt eg orka å sjå den ferdig. Syns den bar veldig preg av at det er ønskelig å selge dette til eit utenlandsk (amerikansk) publikum og ikkje berre eit norsk publikum.
F.eks julenissen som tar barn på fanget som skal fortelle om ønskene sine til jul. Veldig lite realistisk å ha ein sånn julenisse på Gardermoen!
Og kvifor er det så masse svenskar og danskar med? Antageligvis for at svenskar og danskar også skal gidde å sjå serien.
Og kvifor er det så rolig og lite folk på Gardermoen til tross for at alle fly er kansellert? I slike situasjoner er det vel vanligvis ganske så kaotisk?
Eg observerte også at innenlands-fly og utenlands-fly såg ut til å gå frå samme gate-område og at journalister og andre kan komme seg gjennom sikkerhetskontrollen og inn til avgangshallen uten billett

Jeg husker jeg leste akkurat samme type rants her inne når "Hjem til jul" kom. Om trikken og sparken og Røros og Oslo og hjerteavdeling og lungesyke og det hele tatt. Men kom igjen, det er juledramafeelgood, da er det bare å overgi seg eller bli gærn.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå  
Gammel 19-12-22, 10:32   #307
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.509
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Ja, det er jo ingen klisjeer og logiske brister i "Hjem til jul". Har ikke sett Julestormen altså.

Mannen og jeg strømmer 1899, med ujevne mellomrom. Absurd og rar ja, og vi strømmer trøstig videre mens vi prøver å finne ut av om vi liker den eller ikke.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 19-12-22, 10:38   #308
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.885
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Så ferdig 1899 i helga. Den var rar, men grei nok slutt.

Så på Julestorm i går. Veldig lett underholdning, men helt greit det nå før jul.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 11:18   #309
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Så ferdig 1899 i helga. Den var rar, men grei nok slutt.

Så på Julestorm i går. Veldig lett underholdning, men helt greit det nå før jul.

Er det nokon som orkar recappe 1899 bak spoilertag til meg? Vi ga opp men eg er litt nysgjerrig på korleis det enda

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 12:17   #310
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.885
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er det nokon som orkar recappe 1899 bak spoilertag til meg? Vi ga opp men eg er litt nysgjerrig på korleis det enda

Det viser seg at disse skipene er ulike "simulerte verdener" som Maura har programmert for å studere menneskesinnet, men nå har broren tatt over kontrollen. Han med fjernkontrollen som kommer fra Prometheus-skipet er mannen hennes, og gutten hun har på rommet er sin egen. Mannen prøver å få henne tilbake til "virkeligheten", men det siste vi ser er at hun våkner opp i et romskip i 2099.

Det går an å lese episode-referat på Wikipedia.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 12:25   #311
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det høres jo gøy ut! Er det gammel eller ny serie? Jeg leste ikke Hardy-guttene, men Lykkebarna og Bobsey-barna, men lurte på om dette kunne være noe for 10-åringen og meg?

Det er en ny serie. Sesong 1 er fra 2020 tror jeg det var. Det ligger to sesonger ute. Jeg synes den er søt.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 12:47   #312
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Det viser seg at disse skipene er ulike "simulerte verdener" som Maura har programmert for å studere menneskesinnet, men nå har broren tatt over kontrollen. Han med fjernkontrollen som kommer fra Prometheus-skipet er mannen hennes, og gutten hun har på rommet er sin egen. Mannen prøver å få henne tilbake til "virkeligheten", men det siste vi ser er at hun våkner opp i et romskip i 2099.

Det går an å lese episode-referat på Wikipedia.

Trur eg er glad vi avslutta då vi gjorde
Tusen takk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 14:00   #313
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.890
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Leste noe om Call the Midwife!

Men fortell meg: Hvor mange sesonger har NRK sendt? Jeg har sett alt på NRK, tror jeg, men kommer det mer, og hvorfor ikke på NRK?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 14:56   #314
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.139
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Med litt googling så ser det ut som nrk har sendt 8 sesonger av Call the midwife. Det er vel vanskelig for oss å mene noe om nrk skal sende mer eller ikke.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 15:07   #315
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.943
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Leste noe om Call the Midwife!

Men fortell meg: Hvor mange sesonger har NRK sendt? Jeg har sett alt på NRK, tror jeg, men kommer det mer, og hvorfor ikke på NRK?

Det har med rettigheter å gjøre, og når Britbox har etablert seg i Norge så er det naturlig at de strømmer sine egne program der. Noen ganger får man overlapp hvis kontraktene er av lengre art slik at man finner program på flere plattformer. Det kan også hende at de får anledning til å sende det på et senere tidspunkt. Du kan sende NRK en mail for å spørre. De pleier å svare informativt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 15:08   #316
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg likte Julestormen. Fellgood, søt, mange koselige karakterer.

At Gardermoen var så tom, kom faktisk av at de spilte inn serien midt under covid noe som gjorde at de fikk utfolde seg skikkelig. Litt urealistisk med så lite folk og kaos, men greit for de som jobbet med serien.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 15:28   #317
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.158
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Aha! Og så smart bruk av pandemien!

Husker vi fløy i et lite "pandemivindu", til konfirmasjon, tror jeg det var, og det var så corny at det var så fullstendig folketomt der!

Men da så man veldig godt hvor flott flyplassen er.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 15:33   #318
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.800
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Sidespor: Jeg fløy ut fra Flesland, Bergen lufthavn i går kl ett og det var nesten ikke folk! Tuslet rett inn i sikkerhetskontrollen uten kø og var ombord i flyet en halvtime før flyet skulle gå og hadde en treseter alene sammen med eldste sønn. Var helt rart. På fredag da vi fløy ut fra Værnes var det kaos. Tydelig at studentene skulle hjem til jul og ikke tilbake.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 15:54   #319
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.752
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Call The midwife lå også på Viaplay, men den virker til å være tatt bort nå.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-12-22, 16:14   #320
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.885
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Trur eg er glad vi avslutta då vi gjorde
Tusen takk!

Den tok litt av helt på slutten der ja

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no