Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tråden for oss som spiller i korps

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-23, 22:35   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.221
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tråden for oss som spiller i korps

Jeg vet jo at det er flere musikanter her. Selv redebuterte jeg i et av byens voksenkorps nå i august, 24 år etter at jeg gikk ut av skolemusikken. Det er overraskende gøy! Nå skal vi snart spille konsert, og jeg har oppdaget øvingsgleden igjen, så nå øver jeg opp mot en time de dagene jeg rekker. Og koser meg med å kjenne på framgang og mestring. Har en venninne som også redebuterte samtidig, så vi drar hverandre opp og fram på omgang.

Korpset jeg spiller i, er et korps som liker å spille konserter med kjent musikk og gode solister. Til helga spiller vi med Maria Haukås Mittet og Knut Anders Sørum. Ikke noen konkurranser, og heller ikke krevende marsjering. Midt i blinken for meg!

Og det aller hyggeligste er at minstemann også har hivd seg med. De er ca 15 ungdommer som er med, så det er supert både musikalsk og sosialt. (Det kjipe er at eksen det ble slutt med for en måned siden også er der. Men med over 70 musikanter trenger jeg ikke å forholde meg så mye til ham, heldigvis.)

Hva med dere andre? Fortell, fortell!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no