Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 18:35   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Jeg syns også det er kjedelig å gi penger i julegave, uansett om tenåringene syns det er det beste. Litt av vitsen med julegavene forsvinner hvis det bare er å flytte penger til hverandre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:48   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Mange år siden 19åringen her ønsket seg andre ting enn penger, gitt...
I år kjøpte vi gavekort på Gina Trikot + et stort smykketre som falt veldig i smak.

Barna har to gutte-fettere på 12 og 13 som vi sliter å finne gaver til....
Det går i Playstation-spill....
Hårvoks var jo et bra tips... fotballstæsj også. Er det ikke en fotball-butikk på Oslo City, tro?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:52   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg gir penger til bursdag.
Men jeg synes det er så kjedelig til jul altså.

Helt enig!

Tantejentene mine liker godt å få fint sengetøy og slike ting og de...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:54   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Jeg synes liksom tenåringsjenter er litt enklere enn tenåringsgutter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:57   #25
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

romjulssalg er jo fine greier så gavekort på jack & jones, eller Bik bok kanskje? Spørs hvor mye man skal gi i gave også. Er vel grenser for hvor mye penger man kan bruke på julegaver i disse krisetider også.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:59   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)




Disse var ikke dumme. Finnes i blå, lilla, rød og sort.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:05   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)




Denne er på tilbud på Bokkilden... Før 625, nå 298.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:11   #28
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.




Denne er på tilbud på Bokkilden... Før 625, nå 298.

Klokka eller mannen?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:47   #29
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Kinogavekort kan det være noe?
Funker vel kanskje til begge kjønn, husker jeg fikk det da jeg var tenåring og det var en fin gave.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 20:00   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synes liksom tenåringsjenter er litt enklere enn tenåringsgutter.

Neida. Gutter får kule t-skjorter. Enten fra probat eller fra gorilla...Ellers så får de nerdete gadgets...no problem!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 09:47   #31
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synes liksom tenåringsjenter er litt enklere enn tenåringsgutter.

Helt enig.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:17   #32
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Bortsett fra penger som ofte slår an hos fjortiser, stemmer jeg ofte for praktiske gaver. F. eks: sovepose som tåler noen kuldegrader, god tursekk.. Sånt de ikke kjøper selv, men kommer til nytte.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:22   #33
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Og en viktig ting til; etter nylig å ha ryddet meg gjennom 27 små og store esker fra barndom/tidlig ungdom og tiden som samlemaniens ubestridte dronning har jeg lovet meg selv å minne alle rundt meg på at toalettmapper, parfyme-, deo- og såpesett (herunder menes også bodylotion, hårvoks og jallasminke o.l.) ikke alltid er like fett å få av tanter og onkler... Med mindre man vet helt sikkert hvilken deo eller parfyme som ønskes, selvfølgelig..

Hilsen eier av håpløst mange toalettmapper, deo-, såpe- og parfymesett..

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 18:40   #34
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Mine to nieser på 13,5 år får gavekort på Bik Bok - ferdig med den saken

Han ene på 11 år får hettejakke.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 19:17   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Neida. Gutter får kule t-skjorter. Enten fra probat eller fra gorilla...Ellers så får de nerdete gadgets...no problem!

Probat? gorilla? *søker*

Jeg synes det er vanskelig å finne gaver som koster mindre enn 500 kr... og så dyre gaver kjøper jeg ikke. DVD'er og luer og boxere fungerer jo, men det finnes grenser for hvor få ting man skal rotere julegaveideene på...

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:50   #36
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Mange år siden 19åringen her ønsket seg andre ting enn penger, gitt...
I år kjøpte vi gavekort på Gina Trikot + et stort smykketre som falt veldig i smak.

Barna har to gutte-fettere på 12 og 13 som vi sliter å finne gaver til....
Det går i Playstation-spill....
Hårvoks var jo et bra tips... fotballstæsj også. Er det ikke en fotball-butikk på Oslo City, tro?

Kan fettere være noe annet en gutter?

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 19:28   #37
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Kan fettere være noe annet en gutter?

Jada. Selv har jeg opptil flere fettere som er menn.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 21:46   #38
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Kan jeg kjøpe en Wesk,(west,wesh eller hva det nå pokker meg heter), t-skjorte til en gutt på 16, sammen med en BjørnBorg boxer?
(Han bruker voks i håret, og er opptatt av jenter, da må han vel være opptatt av klær også?)

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 21:51   #39
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Mine tenåringer på 14 og 16 år ønsker seg kun penger..... det er nok noe de ikke får nok av i den alderen... Når jeg sier at det må være stusslig å bare få penger så er de ikke enige. De vil gjerne kjøpe seg noe de har veldig lyst på istedet for mange små gaver...

Hva med gavekort på et større butikksenter med mange aktuelle butikker for ungdom også....?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 22:05   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver tenåringsbarn (gutt og jente)

Filmer og seriesamlinger på dvd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no