Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-20, 11:49   #741
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Ja, enig med hondacrv. Også i at det jeg beskrev er unormalt. Heldigvis.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 01-02-20, 11:50   #742
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi er også kristne, og hadde absolutt ikke sendt barna på hva som helst av konfirmantopplegg. Det MY beskriver hadde ikke vært aktuelt. Og med kjennskap til veldig mange konfirmantopplegg, hvert fall her i området, tror jeg neppe det er spesielt vanlig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 01-02-20, 12:48   #743
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har et veldig godt inntrykk av opplegget. Skulle bare ønske de hadde presten som er i kirka vi egentlig tilhører. Mest fordi jeg vet hvem det er og ikke vet noe om den de har.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 01-02-20, 13:22   #744
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her er konfirmasjonsundervisningen i gang. Det hadde visst vært litt kleint med mange ukjente og det å skulle snakke om seg selv og hvordan jenter og gutter oppfattes. Ikke så overraskende at det er kleint, det går seg nok til.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 01-02-20, 13:29   #745
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi er også kristne, og hadde absolutt ikke sendt barna på hva som helst av konfirmantopplegg. Det MY beskriver hadde ikke vært aktuelt. Og med kjennskap til veldig mange konfirmantopplegg, hvert fall her i området, tror jeg neppe det er spesielt vanlig.

Ja, det overrasker meg egentlig at folk på stedet sender ungdommene sine på dette opplegget år etter år, særlig når de i neste omgang leier inn prester fra andre steder til dåp, bryllup og begravelser (ofte han som var prest tidligere, som var veldig godt likt, som nå jobber et annet sted i landet), fordi den presten de har er en løs kanon og det ikke er godt å vite hva han kan finne på å benytte anledningen til å si. Men jeg tror også at mange ikke er så veldig kristne, de bryr seg ikke så mye om innholdet i kurset, de skal bare ha ungen konfirmert. Det er like selvfølgelig som skolen, noe man bare skal igjennom, og ungdommen selv får i liten grad velge. Og de som gjør noe annet blir sett litt rart på. I 2020. Liten bygd, som sagt, og veldig tradisjonsbundet.

Men som jeg skrev tidligere, jeg tror også dette er et veldig spesielt tilfelle, og det var bare et eksempel på opplegg hvor jeg ville synes det var forståelig og riktig av mitt barn å ta hatten sin og gå midtveis i kurset, ikke noe jeg tror er veldig utbredt. Det er ikke alt man skal godta, selv om man har sagt ja til å delta i utgangspunktet, var mitt poeng. Mine andre tantebarn, på en annen kant av landet, har vært veldig fornøyde med sine kirkelige opplegg. Seremonien i konfirmasjonen til min ene nevø (hans søster ble konfirmert i en annen kirke) var noe av det nydeligste jeg har vært med på, og gjorde at min datter lenge vurderte å døpe seg og konfirmere seg i kirka hun også, før hun til slutt landet på humanistisk likevel. Fantastisk fin prest som virkelig snakket til ungdommene på en måte som traff, og ga mening. Foreldrene (som for øvrig er ateister, i alle fall mor) snakket veldig varmt om kursopplegget også.

I kirka her har jeg hørt litt forskjellig om opplegget, ikke alle har vært like fornøyde, uten at jeg vet hvorfor. Jeg har sansen for presten vi har her nå, hun virker kul, men jeg aner ikke noe om konfirmasjonsopplegget. Alle vennene til jenta mi går på humanistisk kurs. Det er uansett ikke en problemstilling som er i nærheten av det i bygda jeg fortalte om, det skulle tatt seg ut. Tror kanskje det er vanskeligere å slippe unna med sånt i en by, der folk har mange flere valgmuligheter og tradisjoner ikke står like sterkt. Her er det ingen som blir sett rart på om de velger noe annet enn kirkelig konfirmasjon.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-02-20 kl 14:59.
My er ikke aktiv  
Gammel 01-02-20, 14:49   #746
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg tror at flere familiemedlemmer blir overrasket om 2 år hvis minsten står på sitt. Mulig noen da ikke kommer.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 01-02-20, 14:49   #747
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi tilhører egentlig en annen menighet enn den kirken eldste har valgt å konfirmere seg i, og han var veldig i tvil om han og en kompis skulle til "vår" kirke (siden de har et veldig kult opplegg) eller velge den kirken som flesteparten av elevene på trinnet hans tilhører. Nå endte gutta opp med å velge "gjengen" og jeg er glad for at det er et såpass bra opplegg der også.

Vi bor åpenbart i et område der mange velger tradisjonelt. Ca. halvparten av ungdommen i området har valgt å konfirmere seg i kirken, den andre halvparten har valgt borgerlig. Av de som konfirmerer seg, vel og merke. Men ungdomsskolen vår er ganske homogen. Jeg tror "vår" menighet må jobbe litt mer for å få ungdommen til å velge konfirmasjon i kirken, siden det er en større andel muslimer på ungdomsskolen som ligger i kirkesognet. Jeg la merke til det da vi døpte yngste, at de har mange fine tilbud rettet mot barn og unge.

Jeg syns det er veldig fint med konfirmasjonsundervisning som handler om åpenhet og toleranse, og å være inkluderende. Det er verdier jeg kan identifisere meg med, og som jeg tror ungdommen har godt av å få inn i flere kanaler.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 01-02-20, 15:06   #748
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Vi tilhører egentlig en annen menighet enn den kirken eldste har valgt å konfirmere seg i, og han var veldig i tvil om han og en kompis skulle til "vår" kirke (siden de har et veldig kult opplegg) eller velge den kirken som flesteparten av elevene på trinnet hans tilhører. Nå endte gutta opp med å velge "gjengen" og jeg er glad for at det er et såpass bra opplegg der også.

Vi bor åpenbart i et område der mange velger tradisjonelt. Ca. halvparten av ungdommen i området har valgt å konfirmere seg i kirken, den andre halvparten har valgt borgerlig. Av de som konfirmerer seg, vel og merke. Men ungdomsskolen vår er ganske homogen. Jeg tror "vår" menighet må jobbe litt mer for å få ungdommen til å velge konfirmasjon i kirken, siden det er en større andel muslimer på ungdomsskolen som ligger i kirkesognet. Jeg la merke til det da vi døpte yngste, at de har mange fine tilbud rettet mot barn og unge.

Jeg syns det er veldig fint med konfirmasjonsundervisning som handler om åpenhet og toleranse, og å være inkluderende. Det er verdier jeg kan identifisere meg med, og som jeg tror ungdommen har godt av å få inn i flere kanaler.

Enig i det, og jeg synes også det er fint der de legger stor vekt på det å stille spørsmål, være kritiske, ikke ta alt for god fisk. Særlig i en tid hvor man blir servert veldig mange falske nyheter og forvrengte sannheter via sosiale media, og siden det ellers, i skolesammenheng oftere handler om å motta, forstå og huske lærdom, presentert av voksne som sitter med fasiten. Som barn av kommentarfeltgenerasjonen er det viktig å være i stand til å gjøre seg opp sin egen mening gjennom refleksjon og kunnskap, argumentere og stå for den, og samtidig være åpen og ydmyk for at andre kan ha andre meninger. Da blir konfirmantundervisningen et fint supplement til skolen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 02-02-20, 22:32   #749
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Puh. Fikk knipset noen bilder av ungdommen nok til at vi fant et hun godtok, og fikk snekret sammen invitasjoner hos Optimalprint og bestilt innen tilbudet med 50% rabatt gikk ut. Godt gjort, mellom besøk, treninger, matlaging og regnbyger. Men vi fikk halt det i land, så får vi forhåpentligvis sendt dem ut i løpet av neste uke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 02-02-20, 23:10   #750
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Takk for påminnelsen, My.

Han overlevde leiren. Syns vel undervisningen var så som så, men ut fra det han har fortalt så syns jeg det var viktig undervisning.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 05-02-20, 19:08   #751
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Puh. Fikk knipset noen bilder av ungdommen nok til at vi fant et hun godtok, og fikk snekret sammen invitasjoner hos Optimalprint og bestilt innen tilbudet med 50% rabatt gikk ut. Godt gjort, mellom besøk, treninger, matlaging og regnbyger. Men vi fikk halt det i land, så får vi forhåpentligvis sendt dem ut i løpet av neste uke.

Det gjorde vi og
Invitasjon og bordkort.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-02-20, 22:37   #752
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Invitasjonene kom i posten i dag, og ble slikkelig fine! Så nå er det bare å få sendt dem ut.

Andre kveld på konfirmasjonskurs i kveld, og det viser seg at jentungen og han på gruppa som var såååå kjekk har samme engelske favorittfotballklubb, og samme favorittspiller (hhv Liverpool og Van Dijk). Så nå er hun veldig positiv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-03-20, 21:00   #753
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg begynner å få spørsmål fra de i nettverket mitt med konfirmanterfating - om jeg har fordelt kakebaking, om jeg har ordnet tale osv osv.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 04-03-20, 21:08   #754
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Mamma spurte meg nettopp om jeg vil at hun skal bake en fyrstekake, da hun var her forrige uke og leverte bunaden som hun nå har sydd ferdig. Jeg tenkte å begynne å samle sammen bilder til en karusell snart, men alt annet venter jeg med.

Litt morsomt, vi fant nettopp ut at jentungens musikkstudentkusine faktisk skal spille på seremonien, med orkesteret sitt. Blir ekstra stas!

Ellers har vi akkurat fått e-post ang billetter til seremonien, og vi har fått så mange som vi ønsket. Så alle gjestene som vil eller har mulighet får komme på seremonien.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-03-20 kl 21:49.
My er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 00:02   #755
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi har ikke fått ennå - fikk jo melding om at den skulle komme i dag. Vi skal bare ha 8 billetter, så for vår del får vi vel de vi ønsker

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 00:06   #756
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Ja, vi er garanter å få minst 16. 6 inkludert i kursprisen og 10 som vi betaler for. De som er til overs fra dem som ønsker færre enn 16 blir fordelt på dem som ønsker flere.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 10:37   #757
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Har bestilt bunadssølv på tilbud, hentes neste helg. Bunaden er ferdig i slutten av april. Konfirmasjonen er ikke før i slutten av august, så vi har god tid.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 11:47   #758
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Bunaden er ferdig omsydd og skal leveres på rens i morgen.
Hun har fått sølvet i gaver, og får øredobbene i 14 1/2 års gave neste uke.
Menyen begynner å bli klar, litt taco, litt elggryte og litt tapas. Jeg og en venninne lager maten.
Jeg har fordelt litt kaker, men har fortsatt noen igjen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 19:17   #759
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Endelig fått bestilt invitasjoner

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 05-03-20, 20:44   #760
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Endelig fått bestilt invitasjoner

Her er det ikke gjort. Til helgen forhåpentligvis.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no