Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-16, 14:51   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har nettopp kastet "et lass med skrot" og det byr meg i mot å anskaffe masse nytt.

Men så ikke gjør det da. Finn på noe annet i stedet. Vi har bare hatt pakkekalender er par ganger, av samme grunn. Lenge hadde Hiawata legokalender, og han leker jo faktisk med lego, men de siste årene har vi hatt lavterskel opplevelselskalender. Vi bestemmer dager før hva som skal oppi slik at det ikke blir noe stress.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 14:54   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men så ikke gjør det da. Finn på noe annet i stedet.

Ja, det er bare å la være. Aktivitet/opplevelseskalender er utrolig lite gjennomførbart for oss, så den slags biter ikke på meg i det hele tatt. Vi har funnet vår måte å gjøre det på, og jeg synes faktisk ikke det var spesielt vanskelig heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 15:02   #23
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jul!

Er faktura ferdig med flere julepresanger allerede pluss bestemt at vi blir hjemme i år også; Så får min pappa og bror komme om de har lyst. Det er noe med at selv om det alt er ett år siden mamma døde er det fortsatt litt rart å skulle reise hjem til jul uten henne der. Ser for meg jeg måtte styrt hele skuta der med planlegging, pynting pluss underholdning av egne unger som kjeder seg... Bedre hjemme hos oss da.

Her bruker vi fortsatt ikke julekalender og ungene har ikke spurt etter det heller. Det vil si, i fjor ramlet en av nissen sine hjelpere av sleden natt til 1.desember og siden det var kaldt og det hele flyttet han inn til oss. Nissen plukket ham opp igjen natt til 1.juledag. Han var nokså tullete, fant på mye rart selv om det ofte var i beste mening. Så hendte det han gjorde koselige ting også. Ungene snakker fortsatt om ham og håper såååh han kommer igjen. Vi får se da, litt utfordrende å finne på så mye. Liker at det er morsomt eller hyggelig og ikke skummelt eller direkte rampete.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 15:11   #24
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jul

Etter fjorårets jul ønsker eldste seg pakkekalender hele desember i år (de hadde pakkekalender i helgen og ellers sjokoladekalender), men vi år se. Jeg har fått og kjøpt inn noe til pakkekalender.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 15:16   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jul

Eg er mest opptatt av at eg skal feire jul heime i år. Det gler eg meg til!

Og så begynne eg i ny jobb 1.desember. På jobbintervju spurte dei kva eg konkret gjer for å bidra til eit positivt arbeidsmiljø. Då svarte eg "om du meine ned på det trivielle nivået så lage eg kvart år julekalender til kollegane mine" Dermed har eg bestemt meg for å lage til det til min første arbeidsdag. Det gler eg meg også til

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 15:38   #26
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men så ikke gjør det da. Finn på noe annet i stedet. Vi har bare hatt pakkekalender er par ganger, av samme grunn. Lenge hadde Hiawata legokalender, og han leker jo faktisk med lego, men de siste årene har vi hatt lavterskel opplevelselskalender. Vi bestemmer dager før hva som skal oppi slik at det ikke blir noe stress.

Ja, det må bli noe sånt. Kanskje noe godis i helga. Men "alle andre har jo". Tror vi må ta miljøpraten, for det kan de forholde seg til.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 15:45   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ja, det må bli noe sånt. Kanskje noe godis i helga. Men "alle andre har jo". Tror vi må ta miljøpraten, for det kan de forholde seg til.

Her har "alle andre" lenge hatt aktivitet/opplevelseskalender, og det blir tidvis fremstilt som om barn som ikke har det blir materialistiske smådjevler. Jeg kunne likevel ikke brydd meg mindre, og jeg liker å lage til kalendere. Eldste vil ikke ha lenger, og minsten får puslespill.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 15:47   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016



Jeg er nesten ferdig med julegavene, ferdig med poden sine kalendergaver og kjøpt inn nytt kunstig tre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 15:53   #29
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Det vi skal prøve i år i stedet er at vi skal finne fire kvelder i desember der vi skal være sammen alle sammen og så skal vi ha ansvar for en kveld hver for å finne på noe hyggelig, enten det er å se julefilm, bake, gå på en forestilling eller noe annet. Jeg er veldig spent på hvordan det blir.

For en fin idé!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:02   #30
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Her bruker vi fortsatt ikke julekalender og ungene har ikke spurt etter det heller. Det vil si, i fjor ramlet en av nissen sine hjelpere av sleden natt til 1.desember og siden det var kaldt og det hele flyttet han inn til oss. Nissen plukket ham opp igjen natt til 1.juledag. Han var nokså tullete, fant på mye rart selv om det ofte var i beste mening. Så hendte det han gjorde koselige ting også. Ungene snakker fortsatt om ham og håper såååh han kommer igjen. Vi får se da, litt utfordrende å finne på så mye. Liker at det er morsomt eller hyggelig og ikke skummelt eller direkte rampete.

Det hørtes hyggelig ut - hva slags type påfunn gjorde nissehjelperen da?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:11   #31
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Da har jeg bestilt et Baymax-puslespill til minstens kalender.

Link? Hva er det? Jeg er ny med puslespillfrelst barn.
EDIT: Fant ut av det!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 21-09-16 kl 16:22.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:14   #32
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi skal også feire hjemme i år med mine foreldre. Det blir topp!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:18   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Link? Hva er det? Jeg er ny med puslespillfrelst barn.

Bestilte fra Amazon. Baymax er han store, hvite fra Big Hero 6.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:27   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

I fjor spedde jeg på egene aktiviteter med forskerfabrikken sin kalender, men Hiawata på 12 er litt for gammel for den nå. Finnes det andre liknende ting, som kan være morsom å gjøre sammen?

(jeg så forresten at Panduros kalender inneholde rnoe som ser ut som en Pikachu. )

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:34   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg er litt blæh når det gjelder jula i år. Vi bruker å reise til svigerfamilien i England annerhver jul, og annenhver jul jobber vi, og tar oss ikke fri. I år er det englandsjul, men jeg får kanskje ikke fri. Det beste jeg kan håpe på er at jeg kan ta hjemmekontor og jobber derfra. Og det er ikke noe alternativ å ha hjemmejul, for svigermor har blitt syk, så det blir helt feil å plutselig ikke reise dit.

Så lenger enn det har ikke jeg kommet i planleggingen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:45   #36
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Det hørtes hyggelig ut - hva slags type påfunn gjorde nissehjelperen da?

En natt hadde han lagt sammen rent undertøy for oss men vært litt ivrig, dansa og greier mens han holdt på så der hang truser og sokker i taklamper på stua. En annen natt hadde han tegnet ansikter på alle klementine og bananene i fruktskålen. Så hadde han lagd billøp med biler, flagg, tilskuere og det hele. En morgen hadde han dekka på for oss, på ett teppe under spisebordet på stua. Så hadde han rota bort lua si så alle måtte lete, som takk neste natt gav han ungene sjokolademelk. En annen morgen våknet vi til at han hadde kledd på alle bamser med klærne til ungene. Han lagde pepperkakedeig og bakte litt pepperkaker også, fant smuler fra døra hans og helt ut på kjøkkenet. Og mere til. Er mye å komme på!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:50   #37
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Det hørtes utrolig morsomt og koselig ut Acino. Hvordan gjorde dere det når flyttet inn? Bare fortalte hva som hadde skjedd om natten? Hvor bodde han (siden du nevner døra hans)?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:50   #38
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2016


Jeg har funnet ut hva jentene skal få i kalendergaver og hva jeg skal kjøpe i julegave til alle unntatt barna. Fem (dvs. 10) kalendergaver er kjøpt og to julegaver.
Jula betyr så mye for meg. Jeg hadde glatt droppa hele sommeren bare jeg hadde vist at jula kom.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 16:53   #39
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har nettopp kastet "et lass med skrot" og det byr meg i mot å anskaffe masse nytt.

Dette. Dei får kvar sin sjokoladekalender. Så får dei julesokk på formiddagen julafta. Der er det eit blad, litt godteri, kanskje ein film eller andre greier som kan gjere ventetida litt koselig.

Ellers har eg kjøpt ei gåve til jentungen. 2xu-tights på tilbud til 499.


Mulig eg får jobbehelg i jula. Det er greit nok, for eg har hatt fri alle år ellers. Det er liksom min tur i år, føler eg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 17:05   #40
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2016

Ingen gaver kjøpt inn. Mulig vi stikker til varmere strøk i jula.

Men julekalender blir vel som i fjor (som guttene ble veldig fornøyd med), der jeg kjøper inn youghurter, sjokomelk, skolebrød, energidrikk osv. Så pakkes det skjødesløst inn i bokpapir, servietter eller hva_har_du, og legges i kjøleskap etter sengetid kvelden før.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no