Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-16, 22:41   #481
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Nei, det er lørdag, i morgen. Tradisjonelt koldtbord ja. Jeg orker ikke styre med det, jeg har en veldig kontrollerende eks og han har nøklene til lokalet etc, så det blir pes å ha med seg ting i bilen og i kirka før selskap etc. Det får gå som det går. :/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 09:20   #482
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Så fine bord!
Vi er i rute tror jeg, fikk snudd opp ned på huset i går. Alle stuemøbler er nå gjemt bort, bordet satt opp og alle får en plass og en stol.
Bare ingen åpner døren til rommet med trippelt sett med møbler så blir dette veldig bra.
Telt satt opp i hagen, 22 grader meldt, så da blir det velkomst og kaffe ute. I dag skal vi dekke bord og ordne resten av maten, overkommelig det tror jeg.
Eneste jeg har utsatt litt for lenge er bunadsskjorte, så i dag må jeg.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 09:49   #483
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Lykke til til alle med konfirmanter i helga!

Her er vi snart klare. Lokalet ble ordnet i går, og nå står jentene (konfirmant og to søskenbarn) og sminker seg. Om ikke lenge skal vi få på oss klærne og dra bortover for å ordne det siste før seremonien kl. 12.30.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 11:44   #484
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Lykke til i helgen, dere som er i ilden!

Vi er to uker bak i løypen, fikser og ordner i passe rolig tempo. Konfirmanten og jeg skal ut og handle bordpynt, lys, servietter etc. i dag.

Ekstra klem til deg, Magica, så utrolig kjipt og leit!.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 13:14   #485
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Gratulerer alle sammen, vi er ferdig i kirka og jeg har tatt oppgaven å legge lillesøster i vogna og litt stilletid. håper det blir nok mat.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 20:16   #486
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Vel overstått her og alt har gått veldig fint. Den humanistiske seremonien var veldig fin med flotte taler og sanger og full sal i kulturhuset.

Maten var veldig god, og masse deilige kaker. Fine taler også, og jeg hadde laget et bildeshow med masse morsomme bilder, som gikk og rullet på skjermen hele tiden. Kongekommentaren fra konfirmanten kom til bords da han satt mellom meg og faren, antakeligvis utløst av bildene hvor det jo også var bilder av oss foreldre fra han ble født.
"Hvorfor valgte du pappa, mamma? Du kunne jo gjort bedre enn det!"
Men da jeg påpekte at dersom jeg ikke hadde valgt pappa, så hadde ikke han kommet til verden, og da var det visst ok at jeg hadde gjort det allikevel.
Hva faren som satt ved siden av tenkte, skal jeg ikke spekulere i. Det var jo en spøkefull tone, men hyggelig kompliment da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 21:44   #487
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Da er vi ferdig! Alt vellykket bortsett fra at vi ikke fikk opp bildevisningen, men totalt sett gjorde det ikke så mye.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 21:54   #488
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Gratulerer til dere som har feiret i dag! Og lykke til dere som skal til pers i morgen.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.

Sist redigert av Stine-mor : 09-05-16 kl 16:20.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 23:23   #489
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Håper dagen blir super uansett Stine-mor

Her har vi landet i sofaen etter en super dag. Konfirmanten er utslitt og fornøyd etter en følelsesmessig dag med mange taler og tårer (hormoner i fleng for tiden ). Nå ligger hun på sofaen sin med nytt Rørospledd og ny telefon og nyter livet

Vi har uante mengder mat og kaker igjen så i morgen blir det atpålag, håper mange har mulighet til å komme.

Gratulerer til alle som har hatt konfirmant i dag og lykke til dere som skal i ilden i morgen.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 00:53   #490
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Vi har også hatt en strålende og vellykket dag. Hovedpersonene er så lykkelige og helt herlige.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 09:12   #491
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Meget vellykket dag her også. Hyggelig, god mat, akseptabelt vær og alt for mye kaker.
Jeg satte meg endelig ned i sofaen klokken 23.30 i går og er enda sliten. Men verdt det!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 09:38   #492
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Huset er klart til å ta i mot gjestene som kommer og vi gleder oss til dagen!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 09:53   #493
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Gratulerer med dagen alle som skal i ilden i dag!

Vi hadde en veldig fin dag i går og er både lettet og fornøyde. Alt gikk knirkefritt, mye takket være to veldig fine venninner på kjøkkenet. Det gjorde at mannen og jeg fikk tid til å kose oss litt i selskapet og ute i hagen i det fine været. Jeg må nesten klype meg i armen over hvor bra alt gikk! Det ble ganske trangt i stua da, men det er jo de fleste innstilt på når det feires hjemme. Seks år til neste gang!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 10:42   #494
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Gratulerer til alle dagens konfirmanter!

Og gratulerer med overstått til de som hadde i går. Så godt å høre at alle er fornøyde og har hatt fine feiringer!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 23:08   #495
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Vi er ferdige Og jeg må si at akkurat i dag, er jeg glad for at Storesøster valgte å konfirmere seg i vår lokale kirke. Jeg synes presten(e) holdt en kjempefin preken om det å tro på seg selv, veivalg og det å ha fokus på å være en god person - og de knyttet det veldig fint opp til dåpen.

Det var fine, kjente salmer, og musikalske innslag som var av høy kvalitet. Ola Bremnes' "Har du fyr" er en nydelig sang og passet perfekt med piano og fagott En veldig, veldig fin seremoni.

Jeg har vært på flere HEF-seremonier også, og de er verdige, storslagne og flotte, men akkurat i dag følte jeg nok at konfirmasjonen ble mer personlig for hver enkelt. Jaja, vi får se hva Lillebror velger når den tid kommer

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Konfirmasjon 1.jpg (92,3 KB, 54 visninger)
__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 23:25   #496
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

"Har du fyr" ble sunget i "vår" HEF-seremoni i går også, av en av konfirmantene. Veldig fint!

Jeg sitter her i kveld og kjenner på at det har vært en fantastisk helg - men at det er utrolig godt å være ferdig. Det å arrangere store selskap er ikke noe som ligger for meg og som jeg driver med ellers, så det er sannelig utmattende, både før, under og etter!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:57   #497
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Det gikk heldigvis bra med oss også, tross tullet med maten - det ble nok mat, litt lite dessert, men alle fikk - og det ble jo masse kaker etterpå. Vi klarte glemme ta familiebilder så det var en liten strek i regninga - irriterende. Tok mange fine bilder av konfirmanten da.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 22:00   #498
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Så bra at det gikk fint allikevel. Det er jo som oftest nok av alt.
Suger til meg alt av tips og har fortsatt 4 måneder igjen før det er min tur til å være nervevrak.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 22:30   #499
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Vi hadde også en super dag. Håper at broren ønsker konfirmasjon han også, så vi kan dra en reprise om to år.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 23:09   #500
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Vi glemte og familiebildene.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no