Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-11, 10:13   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Juleplanleggere foren dere

Det er tre måneder til jul og alle som vil nyte desember begynner planlegginga nå. Dette er tråden for å dele gode ideer, gaveforslag, bakst og rett og slett bare bobleglede seg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:18   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Oj. Men jeg har faktisk allerede kjøpt endel julegaver når jeg tenker meg om.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:19   #3
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har et gaveforslag som jeg har tenkt å bruke i år.
Kjøpe en fin kakeboks og en tøyserviett, bake knekkebrød og skrive oppskriften på et fint papir, så dandere alt i kakeboksen

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:20   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg er snart ferdig med alle 45 gavene.


Sist redigert av Chablis : 10-11-11 kl 12:03.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:22   #5
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Åh Minni de var kjempefine, for en flott gave å både gi og få.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:32   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Intersport har nettsalg, så jeg har handlet Adidas-badedrakt og Puma T-skjorter til en drøss med unger.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:33   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Slike lys lagde jeg i fjor, de ble veldig godt mottatt. Hva skal jeg lage i år tro? Jeg tenker å strikke noen luer og votter til noen, men jeg trenger en ide til smågaver. Hm. Jeg satte veldig stor pris på diverse småkaker i glass med søt etikett på året før, kanskje jeg skal lage det?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:34   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.669
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg elsker etsy og skal kjøpe gaver der.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:41   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Intersport har nettsalg, så jeg har handlet Adidas-badedrakt og Puma T-skjorter til en drøss med unger.

Lurt!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:44   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.701
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:44   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.669
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vet - jeg er dog av det slaget som planlegger å begynne tidlig, men som like fullt hesebleser meg gjennom desember.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:45   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Julekalendergavene til begge ungene er i boks
Og noen av gavene til besteforeldre er ferdig. Har fått sydd endel til julemarkedet, så jeg er godt forberedt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:45   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg vil gjerne ha tips til gave til en 12-åring.! Han er lang for alderen og trenger klær i str 16 år eller S. Han vil ikke ha merker på klærne som vises godt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:46   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Julekalendergavene er jeg nesten ferdig med.
Kjøpte masse på 10 og 20kr salg på Br-leker.
Han får :
Lommelykt
Små playmobilpakker
Skrivebok
Blyanter
Riddere
Diverse sabeltannting
Bøker kjøpt på loppemarked.
På Søndager har vi aktiviteter så da får han pepperkakeformer, forkle osv.


Sist redigert av Chablis : 24-09-11 kl 12:45.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:48   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Slike lys lagde jeg i fjor, de ble veldig godt mottatt. Hva skal jeg lage i år tro? Jeg tenker å strikke noen luer og votter til noen, men jeg trenger en ide til smågaver. Hm. Jeg satte veldig stor pris på diverse småkaker i glass med søt etikett på året før, kanskje jeg skal lage det?

Sy søte pynteputer? Jeg har kjøpt små puter på IKEA og laget putetrekk til disse.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:52   #16
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har store planer om å strikke (ferdig) et sitteunderlag. Lilla og blå striper. Det skal toves og gis bort i julegave. Jeg rakk det ikke i fjor, men i år!! :utgir meg for å være håndarbeidstypen:

Ellers er en boks med hjemmelagde knekkebrød en kjempefin gave, fikk en i fjor! Kanskje skulle jeg prøve å lage noen slike å gi bort også.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:53   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Julekalendergaver ja. Hm. Mine foretrekker egentlig legokalender. Men denne plutten må jeg vil fikse noe til. Jeg tenkte å kjøpe 24 sleich-dyr og ferdig med det. Dyrt, men det er noe han leker mye med.

Jeg har kjøpt gaver til de fleste damene i slekta da det var salg på en smykkebutikk her. Og så har jeg bestilt t-skjorter til tenåringsgutter, de får jeg snart. Det er populære merker. Til min bror blir det vel en tur innom Håkki etter t-skjorte. Min far er et evig problem, han har lite, men trenger ingenting. Svigers aner jeg ikke. Ungene vet jeg heller ikke helt, men jeg vurderer et little-people-hus til plutten og så teller jeg på knappene om de to store skal få seg pc. Mannen aner jeg heller ikke, men han er ganske lett. Han blir glad for alt som har på-knapp og klær som han aldri orker å kjøpe selv. Og så har jo disse søskenene mine fått seg kjærester, hva jeg skal kjøpe til dem er en gåte for meg. Det er jo litt kjedelig hvis det så til de grader går inflasjon i t-skjorter til menn og smykker til damer under treet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 10:57   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

I fjor lagnde mannen sjokoladetrøfler til meg.

I år har jeg tenkt å lage noen som sånne smågaver. Særlig har jeg tenkt å teste ut om de er mulig å lage med sukkerfri sjokolade, og likevel bli gode. Siden min mor er diabetiker. til enkelte unger blir det tovede votter kuret med lanolin, tenker jeg. (Ja, sånn i tillegg altså, jeg gir ikke min nevø bare et par votter...)

Men de store gavene, til mann, barn, foreldre, søsken, nevø og kommende nevø-eller-niese... der aner jeg ikke.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 11:07   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.297
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere



Jeg har ikke hatt sommerferie ennå! :skingrestemme:


(Men funderer mye på jul i år, og gleder med til å ha klarlagt hvem som skal være hvor når.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 11:47   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har klart å overbevise mannen, det blir juleferie i år også. I fjor var han nemlig bestemt på at det var siste året vi dro "tvers over landet" til foreldre/svigerforeldre. Men vi drar i år også, selv om to unger og en hund og ti tusen julegaver er litt mer enn hva bilen vår egentlig rommer...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no